Letecké společnosti Letectví

airBaltic bude létat častěji z Prahy do Rigy

airBaltic létá mezi Rigou a Prahou s Bombardierem Dash 8 Q400. Foto: airBaltic
airBaltic létá mezi Rigou a Prahou s Bombardierem Dash 8 Q400. Foto: airBaltic


Letecká společnost airBaltic navýší od zimního letového řádu spojení mezi Prahou a Rigou. Do hlavního města Lotyšska bude nově létat i ve čtvrtek v podvečer. Oznámilo to Letiště Praha.

Stejně jako u jiných letů nasadí airBaltic na trasu Bombardier Dash 8 Q400 pro 76 cestujících. „Během zimy bude tak nově létat desetkrát týdně, během letního letového řádu potom jedenáctkrát. Očekáváme, že díky nové frekvenci přepraví aerolinka za rok přibližně o 6 200 cestujících více v obou směrech,“ řekla Kateřina Pavlíková z Letiště Praha.

AirBaltic zažívá velmi dobré roky, jen za první pololetí tržby firmy stouply o 19 %. Firma dlouhodobě vede v žebříčcích přesnosti letů, v květnu oznámila podpis kontraktu na dalších letadla A220-300, což jsou někdejší stroje Bombardier CSeries. U nich byla prvním zákazníkem. Firma plánuje vstup na burzu.

nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
X 1
Host
X 1

Ještě stále vede Air Baltic, ten Slovenský manažer? Ten co je dostal s krize do černých čísel?
Před nějakým časem jsem o něm četl celkem zajímavou reportáž.

Sch
Host
Sch

ČSA by také potřebovali také nějakého manažera, který pochopí, že s vrtulemi už v Evropě neuspěje. Zvlášť ne na lince, kde létá proti tryskáčům.

Rossec
Host
Rossec

Jednou jsem použil ATR na trase Praha-Berlín a zpět, pojmout to jako vyhlídkový let za výhru v tombole na mysliveckém bálu dobrý, ale nikdy více, od té doby raději vlakem.

železničář v důchodu
Host
železničář v důchodu

Relace Praha – Berlín (nebo opačně) je ještě stále „na letadlo“?
Mně připadá, že vlakem už to musí být z pohledu celkového cestovního času prakticky stejné, ne-li už teď vlakem dokonce výhodnější.

Katka
Host
Katka

Ano, pan Martin Sedlacky je stále ve vedení airBaltic, na pozici Chief Operations Officer.

Partneři