AirAsia připravuje velkou světovou expanzi, ohlásila objednávku 50 Airbusů A321XLR

Montáž A321XLR. Foto: AirbusMontáž A321XLR. Foto: Airbus

Cílem aerolinky je být „prvním nízkonákladovým síťovým dopravcem na světě“.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ATWA

Když jsem měl před 20 lety pracovní kontrakt v Indonésií, tak jsem si Air Asia zamiloval.
S cenou do 40 USD za letenku, s množstvím destinací, letadly co voněly novotou, plné přátelských milých místňáků jsem si to doslova užíval.
Používal jsem to jak autobus i na jednodenní výlety a nemohu říct jedinou špatnou větu na jejich adresu.
Držím pěsti 🤛

Radim

No, spoléhat se na ně asi nebudu. Těch zpráv o příchodu Air Asia do Evropy už bylo víc než dílů Ulice.

holy.james067

Jestli se nepletu, tak měli v roce 2019 spustit přímou linku z Prahy do Bangkoku, nakonec se termín o rok posunul a přišel covid…

lvy

No tak jelikož chtějí opustit widebody letadla, tak si myslím, že je to passé, protože tohle A321XLR už nedá.

Air Traveller

a jak budou litat do te severni ameriky apod, kdyby chteli opustit widebody?

Nemel

V narrow-body letounech.

lvy

Takže pan se ptal na přímé spojení PRG-BKK což A321XLR nedá ani náhodou. Dále se už v nadpisu píše, že chtějí být síťový dopravce, takže podle toho odhadují, že budou prodávat letenky s garantovaným přestupem a budou mít více hubů.

Air Traveller

to sice jo, ale stále je to asijský dopravce. a do JFK je to obecně z této asie (KUL, BKK a okolí) s A321XLR na 2 mezipřistání.

takže ne, tohle není řešení. spíš to bude o tom, že to s tím rušením widebody nebude zas tak žhavé.

lvy

To je otázka, kdo ví kde všude budou chtít být.

OpenTTD-master

To je zase blbost 🙈
Hravě stačí 1 mezipřistání s A321XLR. Je to 14 nebo 15 tisíc km.