AirAsia připravuje velkou světovou expanzi, ohlásila objednávku 50 Airbusů A321XLR
Montáž A321XLR. Foto: Airbus

Cílem aerolinky je být „prvním nízkonákladovým síťovým dopravcem na světě“.
Cílem aerolinky je být „prvním nízkonákladovým síťovým dopravcem na světě“.
No, spoléhat se na ně asi nebudu. Těch zpráv o příchodu Air Asia do Evropy už bylo víc než dílů Ulice.
Jestli se nepletu, tak měli v roce 2019 spustit přímou linku z Prahy do Bangkoku, nakonec se termín o rok posunul a přišel covid…
No tak jelikož chtějí opustit widebody letadla, tak si myslím, že je to passé, protože tohle A321XLR už nedá.
a jak budou litat do te severni ameriky apod, kdyby chteli opustit widebody?
V narrow-body letounech.
Takže pan se ptal na přímé spojení PRG-BKK což A321XLR nedá ani náhodou. Dále se už v nadpisu píše, že chtějí být síťový dopravce, takže podle toho odhadují, že budou prodávat letenky s garantovaným přestupem a budou mít více hubů.
to sice jo, ale stále je to asijský dopravce. a do JFK je to obecně z této asie (KUL, BKK a okolí) s A321XLR na 2 mezipřistání.
takže ne, tohle není řešení. spíš to bude o tom, že to s tím rušením widebody nebude zas tak žhavé.
To je otázka, kdo ví kde všude budou chtít být.
To je zase blbost 🙈
Hravě stačí 1 mezipřistání s A321XLR. Je to 14 nebo 15 tisíc km.