Air France a SNCF více propojí svá letadla s rychlovlaky, společnou síť rozšíří o sedm měst

Airbus A319 v barvách Air France v Paříži. Foto: Air FranceAirbus A319 v barvách Air France v Paříži. Foto: Air France

Přesun lidí do vlaků má aerolinkám pomoci snížit emise na vnitrostátních letech.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza

U Train+Air musejí zlepšit odbavování zavedením možnosti online check-in a e-jízdenky všude.
Vlastní zkušenost; odjezd vlaku z RNS hlavní nádraží do CDG v 6:50am, ale check-in desk na nádraží otevírá v 7am a vstupenku do vlaku nejde vydat jinak než osobně u přepážky, takže den před tím je zapotřebí na nádraží jen pro tu jízdenku.

Honza

„… umožňuje odbavit se na let z Paříže už na řadě letišť po celé Francii…“ – Odbavují se na letištích, nebo na nádražích?

Miroslav Zikmund

Odbavit se lze například na nádraží Wien Mitte a jet vlakem CAT na letiště ve Schwechatu ….

tim

Zkoušel jsem před pár lety,bohužel než jsem doletěl z PRG na CDG ,tak dráhy vyhlásily stávku a já zůstal na CDG,kde jsem cca 2hodiny řešil náhradní spojení,dostal hotel a pokračoval druhý den letadlem.

Zlámalík

Holt osud, ale nebojte, příště budou stávkovat dispečeři 🙂

Miroslav Zikmund

Jo, vzpomínám si, jak před drahnými lety bylo něco podobného, v TV ukazovali nějakou dámu, co musela „trpět“ několik dní na letišti v Paříži, protože neletělo letadlo do Ženevy. Že by dáma byla za několik hodin v Ženevě vlakem Paris – Genéve (i kdyby jela s přestupem v Lyonu), to ji nenapadlo ….