Aerosalon ve Farnborough skončil, na objednávky vyhrál výrazně Boeing
Boeing 737 MAX 10 v barvách Delta Air Lines. Foto: Delta
Letošní ročník měl odpovědět na otázku, jak zbavit letecký průmysl emisí.
Letošní ročník měl odpovědět na otázku, jak zbavit letecký průmysl emisí.
Uvidime jestli vubec Boeing stihne homologovat Max10 🙂
Myslím si, že výhra Boeingu může být kvůli tomu, že má výrazně volnější výrobní kapacity. Dodací lhůty tak hrajou ve prospěch Boeingu. Pokud aerolinka spěchá, pal musí být Boeing vítěz.
Otázka stojí tak, zda má Airbus vlastně co prodávat. Pokud vím, tak třeba na 320 neo má tolik objednávek, že je bude dodávat alespoň 10 let… Což je pro dopravce dost problém, pokud potřebují do té doby obměnu flotily. Nehledě na to, že Boeing prodává stroje, které ještě nemá certifikované a času je hodně málo…
Nepoučitelní, stále se dodávky Boeingu odkládají, neví se ani, zda to vyrobí a oni stále objednávají….
Kazda dalsi objednavka MAX10 zvysuje pravdepodobnost, ze to cele klapne. Je to VYRAZNA politicka paka.
Po problémech MAX-8 si nikdo žádný politický nátlak na schvalování nedovolí. Další podobný průšvih by mohl Boeing zcela zničit. Takže teď si FAA dává se schvalováním každé varianty sakra záležet.
Tady ale nejde o zkratky v procesu, ale o čistě administrativní deadline na konci letošního roku. Její případné (zatím zamítané) posunutí bezpečnost nijak nezhorší, je to jen datum.