Aerolinky jako vzor. Iryo začalo prodávat jízdenky na rychlovlaky až do září 2024

Nové jednotky ETR 1000 pro Iryo. Foto: IryoNové jednotky ETR 1000 pro Iryo. Foto: Iryo

Na železnici je dosud zvykem prodej jízdenek jen pár měsíců dopředu.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Blzx

Joo, pak se vrátíme do ČR – potřeboval jsem o prázdninách jízdenky z Prahy do Salzburgu. Ještě měsíc předem nešla u ČD koupit místenka.

likvidátor shotoushků

Úpadek tradiční železnice v přímém přenosu 😭

mgr.pavel

V čem je to úpadek, prosím?

Jiří Kocurek

Je to soukromník, takže:
– měl by jezdit lokálu
– nevydrží do švestek


… vždyť to znáte, tisíc důvodů, proč se změna nesmí stát, protože koleje nejsou silnice, kde si může jezdit každý a na hranicích Správy se musí změnit dopravce.

D1

Snížení cen jízdného a zvýšení počtu cestujících nevypadá úplně na definici úpadku. A s pojmem tradiční železnice se také setkávám poprvé.

DavidS

Já pořád čekám na váš první normální komentář. Ale zatím jdete úplně opačným směrem.

El Barto

Co dodat, máte pravdu.

Jiří Kocurek

Ano, jízdní řád na rok 2024 by neměl být odtajněn před 1. prosincem 2023. 😀

Jindřich Fišera

Tradice jsou např. ženská obřízka, popravy za odpadlictví (od víry), nevěru atd., tedy čiré zlo. A to, že zlo ze světa mizí, je snad dobře, ne?

M19

Takový masopust je také čiré zlo tedy?

El Barto

On to diskutér myslel jako vtip, to jak moc se mu „povedl“ je věc druhá.

Jak uvedl výše DavidS, stále čekáme na jeho první normální příspěvek, jinak jenom uráží a nadává a myslí si, jak to těm šotoušům nenandal.