Adria Airways dál ruší lety, od úřadů má čas do příštího týdne

Airbus A319 společnosti Adria Airways. Foto: Autor: Curimedia – Flickr: Airbus A319-132 Adria Airways S5-AAP, CC BY 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=19869672Airbus A319 společnosti Adria Airways. Foto: Autor: Curimedia – Flickr: Airbus A319-132 Adria Airways S5-AAP, CC BY 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=19869672

Letecká společnost Adria Airways zruší i ve čtvrtek a pátek všechny lety s výjimkou jednoho páru spojů mezi Lublaní a

Zpět na článek
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Y.K.

Tohle jsou poslední křeče. Ve chvíli, kdy začli ve větším rušit lety, lidi přestanou kupovat nové letenky, tím končí příjmy a zůstávají jen výdaje a následně se zhroutí celá práda.

Nicky

To už asi nerozlétají, stejně už nemají s čím. Strategický význam nemá žádný a nikdo ten ztrátový podnik sponzorovat nebude. Z evropského pohledu je to marginální aerolinka bez valného významu, kterou na stávajících linkách snadno nahradí lowcosty.

Ulafme

Naprostý nesmysl.
Strategiický význam JP měly jako feeder pro LH ve FRA a MUC, pro LX v ZRH a OS ve VIE. Tohle žádný low cost nenahradí a ty linky si bude muset LH Group začít operovat opět sama.
Navíc jako člen EU potřebuje Slovinsko pravidelný spoj (nejlépe 2x denně) do BRU.
Takže asi bude nakonec nejlepší, aby tam LH CitiLine udělala menší bázi pro 3-4 své CRJ…

Jen tak

v podstatě to napsal(a) dobře… strategický význam nulový, a pokud to bude mít pro LH/LX/OS nějaký smysl, tak si tam tu linku zavedou sami. to je asi tak vsechno.

Juraj

Keď na to príde, point-to-point LJU-BRU obslúži aj Ryanair a ostatné si ošéfujú veľké aerolinky zo svojich hubov úplne rovnako, ako dnes obsluhujú Prahu, Katowice alebo Budapešť. JP bude chýbať menej, než chýbal Malév.

bohyn

Pokud jsou to tak úžasné linky, tak tu mezeru jistě někdo zaplní a žíly to nikomu trhat nemusí 😉

FlyingJ

Možná by stálo za připomenutí, že Adria v roce 2017 převezly 1,2 miliónu cestujících z 1,7 milionů lidí co prošly Ljublaňským letištěm. V současném roce operují 16 z 27 pravidelných linek na letišti. Tedy Adria (pokud skončí) rozhodně chybět bude. Alespoň nějakou dobu. Z evropského pohledu možná marginální, pro Slovinsko katastrofa.

Jen tak

taky by ale stálo za připomenutí, že adria prakticky celou svou existenci létá s load factorem pod 70% – čísla kolem 60% nejsou výjimkou.

a takováhle aerolinka nemůže dlouhodobě existovat.