obnoveny

Dvojitá kolejová spojka na syntetických pražcích. V Prostějově dokončili zakázku pro Porúří

Dvojitá kolejová spojka pro Ruhrbahn. Foto: DTVSDvojitá kolejová spojka pro Ruhrbahn. Foto: DTVS

Pro DTVS jde o další zakázku v Německu v letošním roce.

Společnost DT – Výhybkárna a strojírna (DTVS) dokončila výrobu technicky unikátní dvojité kolejové spojky na syntetických pražcích Sekisui a dvou dilatačních zařízení pro dopravní podnik Ruhrbahn GmbH se sídlem v německém Essenu.

Nově vyrobená kolejová konstrukce s celkovou délkou 123 m (DKS, dilatace a kolejové pole) bude instalována u stanice Heissen Kirche v Mülheimu, jednom z klíčových bodů místní dopravní sítě lehkého metra U-Bahn / Stadtbahn.

Ruhrbahn provozuje městskou kolejovou dopravu ve spolkové zemi Severní Porýní-Vestfálsko a jako největší dopravní podnik v Porúří zajišťuje mobilitu pro více než 100 milionů cestujících ročně. Koleje mají rozchod 1000 mm.

„Šlo o technicky velmi náročný projekt, během jehož přejímky byl kladen mimořádný důraz na přesnost geometrie, kvalitu svarů i povrchové úpravy,“ uvedl obchodní ředitel DTVS Dušan Kadlec.

Projekt je součástí posilování obchodních aktivit na německém trhu i v dalších evropských zemích. Firma letos získala v Německu řadu zakázek, například pro Brémy, Duisburg nebo Norimberk. Právě norimberská zakázka byla jedním z technicky nejvýznamnějších projektů roku – dodávka celokřižovatkové výhybky na plastových pražcích pro depo metra Langwasser, kde byly nároky na přesnost dokumentace a finálního provedení mimořádně vysoké.

Tagy DT - Výhybkárna a strojírna Ruhrbahn
5 komentářů