Za 4,5 roku se prodalo 10 milionů univerzálních jízdenek, vede relace Hradec – Pardubice

Více než polovina cestujících (52 procent) volí k nákupu OneTicketu tradiční kamenné pokladny.
V systému OneTicket, který najel do ostrého provozu v prosinci 2020, se koncem června prodala desetimiliontá univerzální jízdenka. Zakoupila si ji cestující v e-shopu na polovinu července na spojení z Českého Krumlova do Rokycan. Oznámil to dnes státní podnik Cendis, který provoz OneTicketu zajišťuje. Jízdenky lze použít na celé trase bez ohledu na dopravce.
Nejčastěji využívají cestující OneTicket na trase Pardubice – Hradec Králové, kde se prodalo více než 68 tisíc jízdenek. Následují trasy Děčín – Ústí nad Labem a Pardubice – Praha. Jde o úseky, kde jezdí více dopravců. V rámci platnosti jízdenky je možné přestupovat mezi dopravci a využívat jakýkoli spoj na dané trase.
Více než polovina cestujících (52 procent) volí k nákupu OneTicketu tradiční kamenné pokladny, roste však podíl nákupů prostřednictvím e-shopu a mobilní aplikace. Ke konci května 2025 tento podíl dosáhl 26 procent, což je o dva procentní body více než ke konci roku 2024.
Možnost zakoupit jízdenku u průvodčích využívá téměř 18 procent cestujících. „K dispozici jsou také jízdenkové automaty na nádražích i ve vlacích,“ doplnil Tomáš Tichý, zástupce ředitele Cendisu.
OneTicket nabízí jednosměrné jízdenky, traťové jízdenky na 7, 30 a 90 dní a síťové jízdenky na období 1, 7, 30, 90, 180 dní až po celý rok. Kromě toho si od června 2021 mohou cestující rezervovat místenky, čehož dosud využilo téměř 500 tisíc zákazníků.
Cestující si k jízdence mohou zakoupit také doplatek pro přepravu psa nebo jízdního kola. Ke konci května 2025 tedy zhruba po dvou a půl letech od spuštění těchto služeb, bylo přepraveno přes 31 tisíc psů a přes 41 tisíc kol.
Nevýhodou jízdenky OneTicket je vyšší cena než při nákupu dokladu konkrétního dopravce.