Obrazem: Stanice metra Pankrác už je odstrojená. Roční rekonstrukce naplno začíná
V celé stanici se provede sanace průsaků a vymění se všechny čtyři eskalátory mezi nástupištěm a vestibulem.
Na stanici metra linky C Pankrác naplno začala téměř roční kompletní rekonstrukce spojená s propojením stanice na nově vznikající linku metra D. Nyní probíhá odstrojování obkladů a podhledů, postupně se přistoupí k výměně eskalátorů.
Obrazem: Čtyři metry pod vlaky metra se razí nová stanice. Přestup přitom na Pankráci být neměl
Rekonstrukce, kvůli níž je stanice Pankrác uzavřena a vlaku tudy pouze projíždí, potrvá přibližně 12 měsíců. Začala 6. ledna a dopravu na Pankrác zajišťují nyní tramvaje.
Linka 19 jezdí v posílených intervalech, cestující na ni mohou přestoupit ze sousední stanice metra Pražského povstání. Zároveň v úseku Pražského povstání – Pankrác jezdí i autobusová linka číslo 193, která je zkrácena do trasy Šeberák – Pražského povstání.
Zhotovitelé v celé stanici Pankrác provedou sanaci průsaků a vymění všechny čtyři eskalátory mezi nástupištěm a vestibulem. Vestibul i nástupiště stanice dostanou novou elektroinstalaci a rozvody, osvětlení, vzduchotechniku, podhledy, obklady sloupů a stěn včetně těch za kolejištěm.
Stavbaři v neposlední řadě opraví lokální poškození dlažeb, vymění také zastaralou technologii stávajícího výtahu a na povrchu pro něj vybudují nový kiosek.
Otevřela se další nová tramvajová trať v Praze. Prodloužení na Pankrác oslaví historické vozy
Podstatných změn doznají také stěny kolem eskalátorů, v současnosti není během jízdy po pohyblivých schodech vidět do stran na nástupiště. V rámci rekonstrukce budou stěny kolem eskalátorů částečně vybourány tak, aby mezi sloupy vznikly průhledy na nástupiště.
Kromě toho DPP nechá v neveřejných služebních prostorech kompletně zrekonstruovat vytápění a kanalizaci stanice, ve vestibulu se pak opraví nyní uzavřené toalety, které budou nově bezbariérové.