Cestující zaplatí, jízdenku však nedostane. ČD se potýkají s výpadky webu a aplikace
Návrat do normálu očekává dopravce v nejbližší době.
České dráhy (ČD) řeší výpadky webových stránek a aplikace Můj vlak. Důvodem mají být komplikace s kapacitou sítě. Deníku Zdopravy.cz to řekla mluvčí dopravce Vanda Rajnochová.
„Naši IT specialisté intenzivně pracují na nápravě a podnikají kroky k vyřešení situace. Na základě toho očekáváme návrat do normálu v nejbližší době,“ uvedla Rajnochová.
Jak jsme si dnes osobně ověřili, jízdenku z Frýdku-Místku do Ostravy se nám prostřednictvím mobilní aplikace Můj vlak nepodařilo úspěšně zakoupit ani na třetí pokus. Banky sice částku za jízdenku zablokovaly, samotný doklad však aplikace nevydala. Průvodčí o problémech věděla, prý trvají od včerejška.
“Pokud se zákazník setká při nákupu jízdního dokladu se situací, že proběhlo zaúčtování platby, ale jízdenku neobdržel, prosíme, aby se v tomto případě obrátil na náš Centrální zákaznický servis. Kolegové mohou situaci prověřit a potvrdit, zda proběhlo zaúčtování platby a vygenerování dokladu, nebo zda nebyl nákup dokončen a částka je na účtu blokována bankou a bude, dle podmínek banky, opět uvolněna,*“ dodala Rajnochová.