Lékařka, biskup či moderátor AZ-kvízu. DPMB zapojil do reklamy na veřejnou dopravu osobnosti
Kampaň navazuje na jarní fázi, ve které brněnský dopravní podnik vysvětloval finanční výhody MHD.
Šestnáct známých občanů Brna se stalo novými tvářemi informační kampaně #JezdiMHD. Dopravní podnik města Brna (DPMB) v ní přesvědčuje občany k využívání svých služeb. V kampani osobnosti popisují svůj vztah k veřejné dopravě a vysvětlují, proč městskou hromadnou dopravu využívají. Dopravce navazuje na jarní kampaň, ve které poukazoval na fakt, že cestovat vozy městské hromadné dopravy se v době neustálého růstu cen vyplatí.
Podtitul kampaně zní Důvod se vždy najde. „Nemusíte MHD využívat několikrát za den, ale pokud jsou naše vozy alternativou k autu, motorce či kolu, budeme vždy rádi, když se s námi svezete,“ říká Miloš Havránek, generální ředitel DPMB.
Kampaň vznikla v uplynulých třech měsících. Tváře osobností mohou cestující vidět na letácích a ve videích. „Chtěl bych všem účastníkům poděkovat. Focení a natáčení se účastnili ve svém volném čase a bez nároku na honorář či jinou odměnu,“ dodal Havránek.
Do kampaně se zapojil například Pavel Konzbul, diecézní biskup brněnský. „MHD jezdím rád. Je to rychlejší, je to levnější, člověk se také dostane mezi lidi. Navíc můžete v tramvaji nebo trolejbuse zažít i nějaká překvapení,“ říká. Dalšími tvářemi kampaně jsou například moderátor AZ-kvízu Aleš Zbořil, lékařka Centra reprodukční chirurgie FN Brno a LFMU Lenka Mekiňová, autorka blogu coolbrnoblog Michaela Salačová nebo písničkář Pavel Čadek.
V argumentech pro využívání MHD nejčastěji používají slova jako rychlost, cena nebo pohodlnost. „Máme točnu přímo u domu, je pro nás časově i logisticky mnohem jednodušší, když jedeme s dětmi do centra, nasednout do šaliny, než se všichni balit do auta,“ prozradil dráhový cyklista Tomáš Bábek.