800 tisíc cestujících ročně. Ostravské letiště plánuje novou příletovou halu

Příletová hala Letiště Ostrava. Foto: Martin MlčákPříletová hala Letiště Ostrava. Foto: Martin Mlčák

Nadzemní podlaží by mohlo zahrnout i vyhlídkovou terasu.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Happy

Další velmi vytížené letiště. To je cca 2000 lidí v průměru za den. Kolik odbaví za den takovej Svinov? Víc než pětinásobek. To jsou jen černé díry na peníze.

Ústečan

Přesně tak. Jediné civilní letiště, do kterého má v ČR smysl investovat je Ruzyně jako letiště pro Čechy. Pro jižní Moravu je Vídeň, a pro severní Moravu + Slezsko Katowice.

Sojer

U nás neprojdou, Ústí není Praha!

Jarda

Tak myslim, ze je dobre rozumne investovat i do domacich letist a podporovat si to „doma“, alespon trosku a ne v zahranici. A Ostrava ma oproti Brnu urcite vetsi potencial. Brno ho promarnilo neschopnym vedenim Accolade.

MajsterN

Ostrava tam má aspoň cargo a nějaké opravny. Větší potenciál ve všem jiném, než pasažéři.

Happy

To nepopírám. Ale článek se týká nové haly pro pasažéry nikoliv Cargo 😉

Zbyněk

Ach jo, srovnávat letiště s nádražím.. Jak daleko ještě zajdeme? A to, že neroste raketově, znamená že musíme jakýkoliv růst potlačit tím, že se tam neinvestuje ani koruna?

Lukáš F.

Tím, že postavíte novou odbavovací halu, se tam cestující magicky nezhmotní. Letiště nejdřív musí růst, a až když je jasné, že mu stávající prostory nebudou stačit, postavit nové. Jinak je to jen díra na peníze a pomníček místních politiků.

Zbyněk

Jenže ono to je tak, jak píšete. Roste, cestující postupně přibývají, prostory přestávají stačit a tak se rozšiřuje.

Pepa

Úhel pohledu – pražské hlavní nádraží odbaví denně více jak pětinásobek toho co Svinov. Když parafrázuji vaše tvrzení je Svinov černá díra na peníze hodná zavření.

Petr

Současná kapacita je na hraně i pro těch 2000 lidí za den. Rozšíření je tak potřeba a nemusí stát ani moc peněz.