75 km pod dráty. Němci začali s elektrifikací trati podél Rýna, přispěje jim Švýcarsko

Modernizovaná část trati Hochrheinbahn. Foto: www.die-hochrheinbahn.com/Modernizovaná část trati Hochrheinbahn. Foto: www.die-hochrheinbahn.com/

Kompletní proměna trati bude hotová do roku 2027.

Odebírat
Upozornit na
guest
3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
xyz

2h takt s posílením jen ve špičce? To je takové… nešvýcarské. 🙂 Jinak, ten elektrizovaný a zdvoukokolejněný úsek Schaffhausen – Erzingen leží právě většinově na švýcarském území, až ve správě DB (totéž ostatně platí pro Basel Bad. Bf.) a byl jednou z posledních normálněrozchodných švýcarských úseků bez elektrizace. Mmch. k té možnosti křižování ve stanici Lauchringen – ono je tam víc kolejí už teď, ale pro směr Schaffhausen jen použitelná jen ta první od budovy. Zato pro odbočnou trať směr Blumberg (resp. pravidelně jen do Stühlingenu) je naopak ta první kolej nepoužitelná a aby lidé „nevstupovali do kolejiště“, tak vlaky… Číst vice »

Alibaba

Vzhledem k tomu, že to budou platit i Němci, tak bych se 2 hodinám nedivil.

xyz

Nicméně i teď tam je 1h takt zrychlených vlaků https://kursbuch.bahn.de/hafas/kbview.exe/dn/KB730_R_Taeglich_G01042025.pdf?filename=KB730_R_Taeglich_G01042025.pdf&orig=sS

Pak je otázkou – ten 2h takt bude třetí vrstvou? Nebo – ?

P. S. doplnění předchozího – ta celá trať je ve správě DB, vyjma obvodu stanice Schaffhausen, která je ve společné správě SBB (většinově) a DB (menšinově).