60 tisíc aut denně. Oprava nejvytíženějšího úseku D10 začala, na měsíc zavřou sjezd na Černý Most
Práce na opravě D10 a části Pražského okruhu u Černého Mostu. Foto : ŘSD

Práce poběží sedm dní v týdnu, organizátor dopravy doporučuje pro cesty raději jindy pomalejší vlak
Prosím opravte poslední slovo ve druhém odstavci. „…kompletní opravu povrchu a středových vozidel.“
Autor zřejmě myslel „svodidel“.
Díky
proc to rovnou nerozsirej?
Podle Waze jde i teď sjet z D10 na HP a Radonice. Podle původního plánu měl být ten sjezd hotový příští týden. Tohle se krutě nepovedlo. Bude nějaké penále?
Včera jsem jela v podvečer kolem. Na stavbě ani noha. Kdy už konečně se začne v tomto státě na silnicích pracovat tak, jako v Německu nebo v Polsku? To znamená 24 hodin denně? Copak si nikdo neuvědomuje, že silnice budou v důsledku lacinější? Stroje budou více využity, pronájem zařízení staveniště bude kratší, silnice bude rychleji zprovozněna atd. Bude rozkopáno méně silnic, ale budou rychleji hotové. Ale zde skutečně nikdo nepřemýšlí a stavebním firmám to nadmíru vyhovuje. Ryba smrdí od hlavy. On měl bývalý ministr Bárta v něčem pravdu. Nechat stavební firmy výhledovět
A kde na to vezmete lidi?
lepší organizací práce, ŘSD má rozděláno hodně různých staveb najednou, na kterých skoro nikdo nedělá a trvá to dlouho, místo aby své síly koncentrovalo do méně staveb stavb, které rychle dokončí a šlo rychle na další. Klasická trojčlenka s kopáči. Celková doba staveb stejná, ale každá jednotlivá stavba bude rychleji.
D1 samozřejmě…
Proč opravovat o prázdninách, když je minimální provoz? Stejně jako práce na D11 u Chodova. Celé léto nic a když končí prázdniny, začneme se v tom vrat. Začne špatné počasí, takže to bude samá technologická přestávka a užijeme si to všechno až do Vánoc. Roku 2026 … 🥴
protože by tam stejně neměl kdo dělat, takže byste se celé prázdniny díval na stavbu kde nikdo neni a dokončili by to ve stejném termínu jako teď.
Co tam zase chtějí dělat? Vždyť ten sjezd byl zavřený cca před rokem a něco
Hlavně to tam bylo dnes odpoledne dost prasácky označené. Ve směru z okruhu na D10 vůbec žádný náznak, že ještě před sjezdem je to svedené do jednoho pruhu. Logicky se pak všichni snažili dostat na poslední chvíli úplně doprava, kvůli čemuž museli až zastavit a blokovali i prostřední a částečně i levý jízdní pruh. Raději jsem to objel po Vysočanské radiále a otočil se u Satalic. Jenže z toho směru tam číhala past pro změnu na řidiče odbočující od Satalic na okruh. Tak špatně označené zúžení do jednoho pruhu jsem ještě neviděl. Vedlo to k tomu, že všichni de facto… Číst vice »
Super v Praze mám jak školu tak brigádu a bydlím u Boleslavi. Už tak to je kolikrát peklo se někam dostat. Teď to vidím že bude asi lepší si koupit kolo tvl
Se má ta dálnice radši rozpadnout?
Tak nejrychlejší cesta z Prahy do MB a Liberce asi bude dolů na Strážný a Německem do Hrádku nad Nisou. Jinak je všechno všude rozkopaný.
Hrádek je rozkopanej taky 🤣🤣🤣
Město? Nebo I/35 do Chrastavy
Železnice
O uzavřeném výjezdu do skladištní zóny v H.Počernicich se raději nezmiňují. Při dlouhodobě uzavřeném přejezdu na okraji HP, je to ghetto téměř nedostupné. Kamiony mohou přijet pouze od MB.
Ještě vím o jedné cestě, ale tam je potřeba použít klíče 13 a 17.
Jak mohou doporučovat vlak, když má být od 15. září dlouhodobá výluka Mladá Boleslav – Všetaty? Zase ukázka skvělé koordinace v praxi!
Zase? Vždyť je to každý rok.
No právě, proto nesmí chybět výluka alespoň na dva měsíce 🙂
To už se nedá ani nazvat hraběcí radou 🙂
Jinak už to tam začíná kolabovat, zřejmě se přes tu šílenou kamionovou hradbu snaží procpat osobáky z levého pruhu do odbočení ve směru D10. Někam se dostat, začíná být napínavá únikovka, a to nejen tady. A bude to chtít umět i dobře improvizovat, potřebujete-li někde chytat přestupy při použití busů PID z ČM.
Jedině mě napadá zkusit přímé rychlíky na Nymburk a přestup na Hradečan na Prahu… Sice je to pěknej o*se a přestup, ale zas o tolik delší to nebude a vyhnete se zácpám na dálnici včetně náhradní dopravy…
Však si ve Všetatech naskočíte zpátky do vlaku. 🙂
Vecny optimista ve me veri, ze tohle je jiste posledni komplikace pred startem stavby severovychodni casti okruhu