50 metrů, 9 článků, až 312 cestujících a žádná zrcátka. Alstom ukázal nejdelší tramvaj pro Berlín
Nová tramvaj Alstom Urbanliner pro Berlín. Foto: Alstom
Nové tramvaje nasadí dopravce na nejvytíženější linku ve městě.
Nové tramvaje nasadí dopravce na nejvytíženější linku ve městě.
Nechápu, proč něco podobného dávno nemá Varšava, stejně jako tříčlánkové autobusy.
Asi usoudili že to není potřeba…
Hackescher Markt, nikoliv Hackersche Markt 😉 🙂
Líbí se mi, že ten interiér je prostě funkční bez zbytečných designových prvků, které akorát vždycky kazí použitelnost.
Otázka preference. Německé dopravní podniky si libují v uspořádání 2+2 proti sobě s úzkou uličkou. V kombinaci s články bez dveří to má svá kapacitní úskalí.
Vedel by niekto napísať, ako je to s 50m električkami pre Bratislavu? Chystá sa to vôbec? Je o tom teraz trošku ticho.
A není to zbytečné?
Museli kvůli té šířce upravovat okolí trati?
Myslíte, že to bylo nutné? V Praze se nic neupravovalo a to jsou 15T ještě širší.
Praha si tím prošla při příchodu KT8.
S KT8 přišel akorát širší průjezdný profil. Úpravy pro tramvaje šířky 2,5 m proběhly už se zaváděním T3.
Šířku 2,4 m mají už stávající berlínské Flexity 2, tak bych řekl, že síť už připravená bude.