50 metrů, 9 článků, až 312 cestujících a žádná zrcátka. Alstom ukázal nejdelší tramvaj pro Berlín

Nová tramvaj Alstom Urbanliner pro Berlín. Foto: AlstomNová tramvaj Alstom Urbanliner pro Berlín. Foto: Alstom

Nové tramvaje nasadí dopravce na nejvytíženější linku ve městě.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MP22

Nechápu, proč něco podobného dávno nemá Varšava, stejně jako tříčlánkové autobusy.

p.n.

Asi usoudili že to není potřeba…

čecháček

Hackescher Markt, nikoliv Hackersche Markt 😉 🙂

Romanero

Líbí se mi, že ten interiér je prostě funkční bez zbytečných designových prvků, které akorát vždycky kazí použitelnost.

Juraj

Otázka preference. Německé dopravní podniky si libují v uspořádání 2+2 proti sobě s úzkou uličkou. V kombinaci s články bez dveří to má svá kapacitní úskalí.

Janči

Vedel by niekto napísať, ako je to s 50m električkami pre Bratislavu? Chystá sa to vôbec? Je o tom teraz trošku ticho.

p.n.

A není to zbytečné?

Kamui

Museli kvůli té šířce upravovat okolí trati?

Průvodce původní Aleš

Myslíte, že to bylo nutné? V Praze se nic neupravovalo a to jsou 15T ještě širší.

Jiří Kocurek

Praha si tím prošla při příchodu KT8.

Ondra K.

S KT8 přišel akorát širší průjezdný profil. Úpravy pro tramvaje šířky 2,5 m proběhly už se zaváděním T3.

Ondra K.

Šířku 2,4 m mají už stávající berlínské Flexity 2, tak bych řekl, že síť už připravená bude.