-364 tisíc každý den. Leo Express za pololetí zdvojnásobil svoji ztrátu.
Souprava Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Jan Sůra
Soukromý dopravce Leo Express výrazně prohloubil v první polovině letošního roku svoji ztrátu. Z loňské ztráty 31,7 milionů korun za
A s pěti vagóny a jednou lokomotivou chce vytlačit čd z Berlína. Smělé plány, co jsou sice pro smích, ale to nevadí.
Leoš asi počítá s novými jednotkami z Číny. Na reklamě měl i Vectrona ve svých barvách, ale to byla pravděpodobně fotomontáž. Vozy též zatím žádné nevlastní.
Leo Expres v poslední době jezdí velmi slušně zaplněný. I přes poměrně značné nepodlézání s cenou.
A pokud SŽDC opravdu zvedne poplatky z 60% na 100%. Myslím, že to bude Leoš, kdo se bude smát naposled.
Jediný jeho problém je, že si objednal jednosystémové stroje. Což ho bude stát pravděpodobně hodně peněz. A riziko nehlídaných přejezdů v ČR.
A také poměrně časté zpoždění. Na to, kolik vlaků provozují patří vlaky LeoExpresu k nejčastěji hlášeným. Většinou z důvodu obratu soupravy od zpožděného vlaku.
Naopak to celé spolu souvisí. Jen několik jednotek, max. utilizace v provozu, největší náchylnost na přenos zpoždění na další spoje v oběhu.
Hmmm, chápu. Ale takhle si nepředstavuji moderního evropského železničního dopravce……..