LOT 3a leaderboard

298 korun z každého cestujícího. Boom pomohl výsledkům Letiště Praha k rekordu

Letiště Praha, Terminál 2. Autor: Letiště PrahaLetiště Praha, Terminál 2. Autor: Letiště Praha

Končící Český aeroholding završí své působení nejlepším rokem ve své historii. Hrubý zisk firmy, jejímž klíčovým aktivem je Letiště Praha,

Zpět na článek
3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Souhlasím s panem Trejbalem, že letiště musí ihned intenzivně začít investovat do rozšíření kapacit propustnosti cestujících i pohybů letadel. Ale kde je mezní bod propustnosti okolní infrastruktury? Veřejná doprava pomocí autobusů AE, 119 a 100, taxíky a vlastní odvoz jsou jediné možnosti, jak se k odletu dostat. Aby nakonec bylo pro koho zvyšovat kapacitu.

DP

Propustnost je ale omezena kontrolami , skenováním , zouváním a dalšími opatřeními na Ruzyni při odletu. I letiště v Dubaji má problémy s kapacitou, něco tam opravují, lidi sedí v průchozích tubusech, člověk o ně zakopává a přestup mezi terminály je min. 30 min. Ne každý se chce po 6-8 hodinách letu procházet 3 a více km po terminálu. A když letadlo v Dubaji zastaví na stojánce, autobus vás pak vozí 30 min. po letišti k vašemu východu. Budoucnost vidím v menších letištích , max. 20 mil. cestujících a ne v letištích 80 mil. a více. Ať otevřou letiště ve… Číst vice »

Pavel

Šikana na security v Praze je dost nepříjemná. Minulý týden ve čtvrtek dopoledne jsem zažil vyhazov celé řady přímo proti vchodu na tu novou vlevo. Samozřejmě to trvalo dost dlouho a navíc jelo jenom několik brán. V porovnání s tím, co jsem pak viděl v Portu, Lisabonu, Madridu a Malaze to bylo nejzdlouhavější kontrolování. Přitom nechtěli vidět o nic víc, než jinde. Jenom jsou pomalí a je jich málo. To asi souvisí s tím ziskem před zdaněním, když naoko investujeme, ale pak nezaplatíme dost personálu, který by naplno využil ty proinvestované technické možnosti.