Takovych silnic je vic… vysledkem je, ze kraje maji ve sprave silnice II. trid s vyššími intenzitami nez jsou leckde na jednickach… stat neresi
Jaroslav Charvát
2 hodin
A kam se poděla plánovaná stavba kruhové křiž. II/378 Lipovec x Krásensko x Kulířov atd. (pod Kojálem)?
zdeněk
2 hodin
za 283 milionů toho moc neopraví ….
Jirka 2
2 hodin
To bude švanda s těma mostama. Zaječí bude zjevně v krásným obležení. Ona totiž ještě nezačala rekonstrukce silnice 421 od křižovatky s 425 kolem nádraží a celý průtah Zaječím. Tam čekám, že to možná bude totální uzavírka s výjimkou pro MHD.
K tomu teď most na 421 o pár kiláků dál směrem na Milovice – snad to bude se semaforama. No a na druhé straně hned za odbočkou na Pavlovice zase most přes trať na Kobylí před kruháčem s rakem.
Neměla by II/380 být svým charakterem spíš silnicí I. třídy?
Tak ona to bývala jednička…
Jednička to byla už za císaře pána.
Takovych silnic je vic… vysledkem je, ze kraje maji ve sprave silnice II. trid s vyššími intenzitami nez jsou leckde na jednickach… stat neresi
A kam se poděla plánovaná stavba kruhové křiž. II/378 Lipovec x Krásensko x Kulířov atd. (pod Kojálem)?
za 283 milionů toho moc neopraví ….
To bude švanda s těma mostama. Zaječí bude zjevně v krásným obležení. Ona totiž ještě nezačala rekonstrukce silnice 421 od křižovatky s 425 kolem nádraží a celý průtah Zaječím. Tam čekám, že to možná bude totální uzavírka s výjimkou pro MHD.
K tomu teď most na 421 o pár kiláků dál směrem na Milovice – snad to bude se semaforama. No a na druhé straně hned za odbočkou na Pavlovice zase most přes trať na Kobylí před kruháčem s rakem.
To bude švanda.