těsný jih od Brna nic… od Tuřan, Sokolnic, Telnice a Újezd , kde je podle údajů křižovatka číslo 2 v počtu nehod v celém kraji a má se tam plánovat kruháč (křižovatka silnice II/418)nic a ten tankodrom opravit taky nic. Navíc cesta od Moutnic po Brno v totálním dezolátním stavu a za kruháčem u benzinky u rozvodny by měli raději udělat 4 pruh, ten stupeň provozu je tam enormní…
Couler
2 měsíců
Nevím jak v jiných částech kraje, ale mě ve výčtu nejvíce chybí určitě úsek Uhřice-hranice kraje na silnici Jevíčko-Boskovice. Tam je neskutečný tankodrom, přitom jde o páteřní silnici kraje ve směru sever-jih. Takový hlavní tah Blanenska co se týče krajských silnic. A to nedomýšlím, jak to tam bude vypadat zase po zimě, jak vloni.
V. P.
2 měsíců
Mám dojem, že zaktualizované rozpočtové určení daní se krajům navýšilo o částku, která zhruba korespondovala s částkou, která se mezi kraje rozdělovala ze SFDI. tak aby pan radní nepřišel s křížkem po funusu.
Radek
2 měsíců
V JMK je potřeba na opravy pár miliard.. hlavně okres Brno-venkov je taková ukázková Albánie..
Ano, jsou tu silnice, na které se přes 30 let nesáhlo, maximálně tzv kopečkování s výdrží 1 rok. Ale je třeba uznat, že v posledních letech se věci začaly hýbat a několik takových silnic bylo opraveno. Silnice Rosice-Litostrov vypadala takto: https://mapy.cz/s/mahumekuco.
Basak
2 měsíců
Po XX letech jsem teď jezdil jižně kolem Brna a silnice opravdu fakt katastrofa, co tam ten jejich slavný hejtman dělá?
Ono se roky nic nedělalo, ale teďka se staví poslední roky. Akorát je jich v blbým stavu moc a nejde to vše najednou. Je jich dost, co se už u nás na jihu opravilo.
Co? Bojuje za spravedlivější rozdělení daní a pokud to neprojde, tak bych se přikláněl k tomu, aby obyvatelům ostatních krajů, kteří využívají služby JMK je zpoplatnil, nebo znepříjemnil. Ať si MSK,Vysočinu, Karlovarský a podobně kraje dotuje Hl. Město Praha, když si to tak pěkně nastavili.
Rozpočtové určení daní je výsledkem lobbingu všech senátor-poslanco-starostů. Zrovna Brno má v Praze slušnou politickou kliku. Ale to krajské zařízení není pro lobbing žádné zajímavé téma. Pro voliče tudíž také ne.
To sice ma, ale stejně nemá sílu to prosadit. Začalo to komunistama, pak tím b…. Klausem a nyní to jen pokračuje. Nesmyslné krajské rozdělení Moravy a rozpočtové určeni dani krajům a obcím.
karel
2 měsíců
a co most mezi českou a lelekovicema
zemko
2 měsíců
stejne se divim, ze neco opravuji, to uz maji vsude rozmistene znacky s upozornenim na nerovnost? jsem si vsiml, ze tohle si SUS JMK vyhodnotilo jako ucinny nastroj, od Troubska po Zidlochovice na kazdem useku 😀
Lukáš
2 měsíců
Neměla by II/380 být svým charakterem spíš silnicí I. třídy?
Pro těch doslova pár aut denně to fakt není potřeba. Byť je ta křižovatka celkem nezvyklého řešení. Alespoň když nic nejede tak může člověk profrčet, vidět je všude krásně, kruháč je zbytečnost.
zdeněk
2 měsíců
za 283 milionů toho moc neopraví ….
Jirka 2
2 měsíců
To bude švanda s těma mostama. Zaječí bude zjevně v krásným obležení. Ona totiž ještě nezačala rekonstrukce silnice 421 od křižovatky s 425 kolem nádraží a celý průtah Zaječím. Tam čekám, že to možná bude totální uzavírka s výjimkou pro MHD.
K tomu teď most na 421 o pár kiláků dál směrem na Milovice – snad to bude se semaforama. No a na druhé straně hned za odbočkou na Pavlovice zase most přes trať na Kobylí před kruháčem s rakem.
těsný jih od Brna nic… od Tuřan, Sokolnic, Telnice a Újezd , kde je podle údajů křižovatka číslo 2 v počtu nehod v celém kraji a má se tam plánovat kruháč (křižovatka silnice II/418)nic a ten tankodrom opravit taky nic. Navíc cesta od Moutnic po Brno v totálním dezolátním stavu a za kruháčem u benzinky u rozvodny by měli raději udělat 4 pruh, ten stupeň provozu je tam enormní…
Nevím jak v jiných částech kraje, ale mě ve výčtu nejvíce chybí určitě úsek Uhřice-hranice kraje na silnici Jevíčko-Boskovice. Tam je neskutečný tankodrom, přitom jde o páteřní silnici kraje ve směru sever-jih. Takový hlavní tah Blanenska co se týče krajských silnic. A to nedomýšlím, jak to tam bude vypadat zase po zimě, jak vloni.
Mám dojem, že zaktualizované rozpočtové určení daní se krajům navýšilo o částku, která zhruba korespondovala s částkou, která se mezi kraje rozdělovala ze SFDI. tak aby pan radní nepřišel s křížkem po funusu.
V JMK je potřeba na opravy pár miliard.. hlavně okres Brno-venkov je taková ukázková Albánie..
Rozpočtové určení daní, kdy jeden z nejbohatších krajů dotuje Vysočinu a další kraje. Ti mají pěkně silnice a my tankodrom.
No zrovna se chci divit, že zrovna v téhle oblasti se někdo chce vrhnout na ty krátery.
Ano, jsou tu silnice, na které se přes 30 let nesáhlo, maximálně tzv kopečkování s výdrží 1 rok. Ale je třeba uznat, že v posledních letech se věci začaly hýbat a několik takových silnic bylo opraveno. Silnice Rosice-Litostrov vypadala takto: https://mapy.cz/s/mahumekuco.
Po XX letech jsem teď jezdil jižně kolem Brna a silnice opravdu fakt katastrofa, co tam ten jejich slavný hejtman dělá?
Ono se roky nic nedělalo, ale teďka se staví poslední roky. Akorát je jich v blbým stavu moc a nejde to vše najednou. Je jich dost, co se už u nás na jihu opravilo.
Co? Bojuje za spravedlivější rozdělení daní a pokud to neprojde, tak bych se přikláněl k tomu, aby obyvatelům ostatních krajů, kteří využívají služby JMK je zpoplatnil, nebo znepříjemnil. Ať si MSK,Vysočinu, Karlovarský a podobně kraje dotuje Hl. Město Praha, když si to tak pěkně nastavili.
Rozpočtové určení daní je výsledkem lobbingu všech senátor-poslanco-starostů. Zrovna Brno má v Praze slušnou politickou kliku. Ale to krajské zařízení není pro lobbing žádné zajímavé téma. Pro voliče tudíž také ne.
To sice ma, ale stejně nemá sílu to prosadit. Začalo to komunistama, pak tím b…. Klausem a nyní to jen pokračuje. Nesmyslné krajské rozdělení Moravy a rozpočtové určeni dani krajům a obcím.
a co most mezi českou a lelekovicema
stejne se divim, ze neco opravuji, to uz maji vsude rozmistene znacky s upozornenim na nerovnost? jsem si vsiml, ze tohle si SUS JMK vyhodnotilo jako ucinny nastroj, od Troubska po Zidlochovice na kazdem useku 😀
Neměla by II/380 být svým charakterem spíš silnicí I. třídy?
Tak ona to bývala jednička…
Jednička to byla už za císaře pána.
Takovych silnic je vic… vysledkem je, ze kraje maji ve sprave silnice II. trid s vyššími intenzitami nez jsou leckde na jednickach… stat neresi
A kam se poděla plánovaná stavba kruhové křiž. II/378 Lipovec x Krásensko x Kulířov atd. (pod Kojálem)?
Pro těch doslova pár aut denně to fakt není potřeba. Byť je ta křižovatka celkem nezvyklého řešení. Alespoň když nic nejede tak může člověk profrčet, vidět je všude krásně, kruháč je zbytečnost.
za 283 milionů toho moc neopraví ….
To bude švanda s těma mostama. Zaječí bude zjevně v krásným obležení. Ona totiž ještě nezačala rekonstrukce silnice 421 od křižovatky s 425 kolem nádraží a celý průtah Zaječím. Tam čekám, že to možná bude totální uzavírka s výjimkou pro MHD.
K tomu teď most na 421 o pár kiláků dál směrem na Milovice – snad to bude se semaforama. No a na druhé straně hned za odbočkou na Pavlovice zase most přes trať na Kobylí před kruháčem s rakem.
To bude švanda.