Tramvaje pojízdné i ty na náhradní díly přednostně nabídnout Ukrajině. I když chápu, že provozovatel má ze zákona povinnost
je nabídnout k odprodeji za nejvyšší cenu. A že doprava bude do Kyjevě a dalších měst bude stát více, než je odhadní cena.
Vy si stále pletete lež a názor. To je základní problém proruských trotlů. I proto jste trvale v bloku, kam samozřejmě míří i váš mentální kamarád PanRT.
Pane Sůra, každý může mít svůj názor. Stačí trochu umět nějaký cizí jazyk a lze, byť s obtížemi, zjistit jiné zdroje, než mozkyvymývající česká média. Ale je fakt, že svůj vlastní názor Vám sdělí jen málokdo. Nic není černobílé.
Naprosto chápu,ze své znalosti ruštiny patřičně využíváte. Nebude pro vás lepší konzumovat ruská média přímo v Moskvě, hlavním městě vaší zaslíbené země ?
Spíš v Charkově ne? I když ony by se asi hodily všude.
N druhou stranu, dle fotek se nejedná zrovna o kousky v ideální stavu, jsou ta i bouračky. Tramvaje co se nabízely v minulých letech byly v lepším stavu.
Co jsem se koukal (už přes týden) tak některé jsou relativně čerstvě vyřazené ale řada jich je po různě těžkých havárkách, v lepším případě „jen“ problém s elektrikou
ale poškozené TRAM neznamená neopravitelné – jen, to že stávajícímu majiteli/provozovateli se to nevyplatí, protože s jejich případným následným provozem nepočítá dostatečně dlouhou dobu. Nemluvě o tom, že poškozené TRAM mohou dobře posloužit jako zdroj náhradních dílů pro TRAM aktuálně provozuschopné, ale lehce se porouchající či již aktuálně méně porouchané TRAM!
Když používáme ukrajinský název Kiiv, mělo by se použít i ukrajinské skloňování. Tj. Kiivu. To Kiivě je patvar. Vlastně ani to není správně, protože to je mezinárodní (anglický) přepis z azbuky. Proto je u nás nejméně problematické používání českých názvů ukrajinských i ruských měst.
Dopravní podnik je po miliardové modernizaci. Skončila koronamánie a je pokračující a zhoršující se inflace a hospodářská krize. Všechny dopravní podniky po celé ČR jsou nuceny zdražovat. Zdražuje všechno a nároky jsou enormní. Takže nemyslím si, že má DPO na další zbytečné skladování, byrokracii, rozdávání a případnou dopravu protože si nemyslím, že by si pro to Ukrajinci sami přijeli. Navíc několik kusů z nabízených vozů je nepojízdných. Na prvním místě je ČR. Ukrajina je až na druhém. Nebo by to tak alespoň být mělo. Dopravní podnik je po miliardové modernizaci. Skončila koronamánie a je pokračující a zhoršující se inflace a… Číst vice »
Na Ukrajině budou potřeba,jako dar
Nechat k obnově tramvajového provozu v Charkove
Co kdyby si v Ostravě vzali příklad z DPP?
Jako v čem?
Tramvaje pojízdné i ty na náhradní díly přednostně nabídnout Ukrajině. I když chápu, že provozovatel má ze zákona povinnost
je nabídnout k odprodeji za nejvyšší cenu. A že doprava bude do Kyjevě a dalších měst bude stát více, než je odhadní cena.
kdo to koupí
Třeba spolek Přítel Krkonošského metra už koupil tři vozy, klidně si pořídí další. 😀
To je na tom DPO hodně špatně, že je musí prodávat, že nemůže chvíli počkat a raději je pak darovat na Ukrajinu. 🙄
Vše jim budeme darovat a cpát zdarma.
Pozor, ať Vás někdo nenahlásí….. Máte jiný názor, než který je oficiální. Udávání je svinstvo, ale hlásit se to musí. Viz pražská učitelka.
Vy si stále pletete lež a názor. To je základní problém proruských trotlů. I proto jste trvale v bloku, kam samozřejmě míří i váš mentální kamarád PanRT.
Pane Sůra, každý může mít svůj názor. Stačí trochu umět nějaký cizí jazyk a lze, byť s obtížemi, zjistit jiné zdroje, než mozkyvymývající česká média. Ale je fakt, že svůj vlastní názor Vám sdělí jen málokdo. Nic není černobílé.
Naprosto chápu,ze své znalosti ruštiny patřičně využíváte. Nebude pro vás lepší konzumovat ruská média přímo v Moskvě, hlavním městě vaší zaslíbené země ?
Ale zase si nedávejme rovnítko: „pomáhat“ = „zbavovat se harampádi“. Spíše postupujme případ od případu.
Ale tyhle tramvaje znají, tudíž vhodný darek
Darovat Ukrajině
Čtyři stejné už rok hnijou v Jablonci nad Jizerou.
T3 ? Nebo T6A5?
T3. Byl o tom nejeden článek jak na tomto webu, tak i na iDNESu nebo u České televize.
https://zdopravy.cz/vyrazene-tramvaje-z-ostravy-skoncily-na-nadrazi-u-jizery-majitele-sni-o-prestavbe-na-plyn-a-provozu-pod-sjezdovky-88813/
https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/krkonose-rokytnice-nad-jezerou-pritel-metra-hory.A210830_141946_liberec-zpravy_jape
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/3340256-v-krkonosich-budou-po-stare-vlakove-trati-jezdit-tramvaje-z-ostravskeho-dopravniho
Nevím proč nepočkají a po válce se to nedaruje Ukrajině.
To vážně jsou na tom až tak spatne? Poslat směr Charkov nebo Konotopu kde se facto přišli o vozový park..tenhle prodej je ostuda
Tak oni přišli nejen o tramvaje, ale také o koleje. Tam to obnovení provozu bude trvat déle.
Na hl.linkach speciálně 26 hlavně trakční vedení…měnírny mají zatím ok
Ty by se teď hodily v Kyjevě. Rusáci jich tam hodně zničili.
Spíš v Charkově ne? I když ony by se asi hodily všude.
N druhou stranu, dle fotek se nejedná zrovna o kousky v ideální stavu, jsou ta i bouračky. Tramvaje co se nabízely v minulých letech byly v lepším stavu.
Včera byla reportáž v Událostech na ČT o Kyjevě, jak tam rozjíždí MHD. V Charkově by se jistě hodily také, ale tam se ještě moc střílí.
Ono jak které 🙂
Co jsem se koukal (už přes týden) tak některé jsou relativně čerstvě vyřazené ale řada jich je po různě těžkých havárkách, v lepším případě „jen“ problém s elektrikou
ale poškozené TRAM neznamená neopravitelné – jen, to že stávajícímu majiteli/provozovateli se to nevyplatí, protože s jejich případným následným provozem nepočítá dostatečně dlouhou dobu. Nemluvě o tom, že poškozené TRAM mohou dobře posloužit jako zdroj náhradních dílů pro TRAM aktuálně provozuschopné, ale lehce se porouchající či již aktuálně méně porouchané TRAM!
Mnohé budou bourané, ale na potřebné úrovni opravené.
V Kiivě je již plný tramvajový provoz na všech linkách. Myslím zhruba ode dneška, nebo plus mínus dva dny.
Když používáme ukrajinský název Kiiv, mělo by se použít i ukrajinské skloňování. Tj. Kiivu. To Kiivě je patvar. Vlastně ani to není správně, protože to je mezinárodní (anglický) přepis z azbuky. Proto je u nás nejméně problematické používání českých názvů ukrajinských i ruských měst.
Ostrava: Prodává T6A5
Brno: 😏😋
No, klidně aj T3, na pořádný šaliny od ČKD nic nemá.
6 ks jsou teoreticky dvoje Trojčata. 😉
Nabídněte ty T3 do Charkiva, tam je budou potřebovat.
Mínusy za co?
Od těch co klíčema nezvonili, vlajky nevyvvěšují a dveře podrží jen těm co čtou jen ty správné zprávy.
Tu skupinu jste pojmenoval až moc diplomaticky… 🙂
Dopravní podnik je po miliardové modernizaci. Skončila koronamánie a je pokračující a zhoršující se inflace a hospodářská krize. Všechny dopravní podniky po celé ČR jsou nuceny zdražovat. Zdražuje všechno a nároky jsou enormní. Takže nemyslím si, že má DPO na další zbytečné skladování, byrokracii, rozdávání a případnou dopravu protože si nemyslím, že by si pro to Ukrajinci sami přijeli. Navíc několik kusů z nabízených vozů je nepojízdných. Na prvním místě je ČR. Ukrajina je až na druhém. Nebo by to tak alespoň být mělo. Dopravní podnik je po miliardové modernizaci. Skončila koronamánie a je pokračující a zhoršující se inflace a… Číst vice »
Navagonovat na plošinaky a poslat by nemuselo být tak těžké…
Ale malé české sobectví nepomiji. Než aby mne něco stalo kacku…kašlu na vsechny
Když už sem ta svoje moudra odněkud kopírujete, tak by to stačilo vložit jednou.