26 tramvají za 2,3 milionu korun. Ostravský dopravní podnik zahájil velký výprodej

Jedna z nabízených tramvají z Ostravy. Foto: DPOJedna z nabízených tramvají z Ostravy. Foto: DPO

O kupci rozhodne nejvyšší nabízená cena.

41 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miloš

Na Ukrajině budou potřeba,jako dar

Gwann

Nechat k obnově tramvajového provozu v Charkove

Honza D.

Co kdyby si v Ostravě vzali příklad z DPP?

Jiřik

Jako v čem?

Pavel

Tramvaje pojízdné i ty na náhradní díly přednostně nabídnout Ukrajině. I když chápu, že provozovatel má ze zákona povinnost
je nabídnout k odprodeji za nejvyšší cenu. A že doprava bude do Kyjevě a dalších měst bude stát více, než je odhadní cena.

zdydy

kdo to koupí

Jiřik

Třeba spolek Přítel Krkonošského metra už koupil tři vozy, klidně si pořídí další. 😀

Anna Kournikova

To je na tom DPO hodně špatně, že je musí prodávat, že nemůže chvíli počkat a raději je pak darovat na Ukrajinu. 🙄

PanRT

Vše jim budeme darovat a cpát zdarma.

Jindra

Pozor, ať Vás někdo nenahlásí….. Máte jiný názor, než který je oficiální. Udávání je svinstvo, ale hlásit se to musí. Viz pražská učitelka.

Jindra

Pane Sůra, každý může mít svůj názor. Stačí trochu umět nějaký cizí jazyk a lze, byť s obtížemi, zjistit jiné zdroje, než mozkyvymývající česká média. Ale je fakt, že svůj vlastní názor Vám sdělí jen málokdo. Nic není černobílé.

Pavel

Ale zase si nedávejme rovnítko: „pomáhat“ = „zbavovat se harampádi“. Spíše postupujme případ od případu.

Gwann

Ale tyhle tramvaje znají, tudíž vhodný darek

Miloš

Darovat Ukrajině

Karlos

Nevím proč nepočkají a po válce se to nedaruje Ukrajině.

Paolo

To vážně jsou na tom až tak spatne? Poslat směr Charkov nebo Konotopu kde se facto přišli o vozový park..tenhle prodej je ostuda

Václav

Tak oni přišli nejen o tramvaje, ale také o koleje. Tam to obnovení provozu bude trvat déle.

Paolo

Na hl.linkach speciálně 26 hlavně trakční vedení…měnírny mají zatím ok

Václav

Ty by se teď hodily v Kyjevě. Rusáci jich tam hodně zničili.

Jussi

Spíš v Charkově ne? I když ony by se asi hodily všude.

N druhou stranu, dle fotek se nejedná zrovna o kousky v ideální stavu, jsou ta i bouračky. Tramvaje co se nabízely v minulých letech byly v lepším stavu.

Václav

Včera byla reportáž v Událostech na ČT o Kyjevě, jak tam rozjíždí MHD. V Charkově by se jistě hodily také, ale tam se ještě moc střílí.

Ondra

Ono jak které 🙂

Co jsem se koukal (už přes týden) tak některé jsou relativně čerstvě vyřazené ale řada jich je po různě těžkých havárkách, v lepším případě „jen“ problém s elektrikou

Milan

ale poškozené TRAM neznamená neopravitelné – jen, to že stávajícímu majiteli/provozovateli se to nevyplatí, protože s jejich případným následným provozem nepočítá dostatečně dlouhou dobu. Nemluvě o tom, že poškozené TRAM mohou dobře posloužit jako zdroj náhradních dílů pro TRAM aktuálně provozuschopné, ale lehce se porouchající či již aktuálně méně porouchané TRAM!

Vlastimil Kocurek

Mnohé budou bourané, ale na potřebné úrovni opravené.

Vlastimil Kocurek

V Kiivě je již plný tramvajový provoz na všech linkách. Myslím zhruba ode dneška, nebo plus mínus dva dny.

Václav

Když používáme ukrajinský název Kiiv, mělo by se použít i ukrajinské skloňování. Tj. Kiivu. To Kiivě je patvar. Vlastně ani to není správně, protože to je mezinárodní (anglický) přepis z azbuky. Proto je u nás nejméně problematické používání českých názvů ukrajinských i ruských měst.

Studý chudent

Ostrava: Prodává T6A5
Brno: 😏😋

Jura

No, klidně aj T3, na pořádný šaliny od ČKD nic nemá.

Pája

6 ks jsou teoreticky dvoje Trojčata. 😉

Arnošt

Nabídněte ty T3 do Charkiva, tam je budou potřebovat.

Arnošt

Mínusy za co?

Majkl

Od těch co klíčema nezvonili, vlajky nevyvvěšují a dveře podrží jen těm co čtou jen ty správné zprávy.

dzejejc

Tu skupinu jste pojmenoval až moc diplomaticky… 🙂

Meister_War.py

Dopravní podnik je po miliardové modernizaci. Skončila koronamánie a je pokračující a zhoršující se inflace a hospodářská krize. Všechny dopravní podniky po celé ČR jsou nuceny zdražovat. Zdražuje všechno a nároky jsou enormní. Takže nemyslím si, že má DPO na další zbytečné skladování, byrokracii, rozdávání a případnou dopravu protože si nemyslím, že by si pro to Ukrajinci sami přijeli. Navíc několik kusů z nabízených vozů je nepojízdných. Na prvním místě je ČR. Ukrajina je až na druhém. Nebo by to tak alespoň být mělo. Dopravní podnik je po miliardové modernizaci. Skončila koronamánie a je pokračující a zhoršující se inflace a… Číst vice »

Gwann

Navagonovat na plošinaky a poslat by nemuselo být tak těžké…

Ale malé české sobectví nepomiji. Než aby mne něco stalo kacku…kašlu na vsechny

Šejdr

Když už sem ta svoje moudra odněkud kopírujete, tak by to stačilo vložit jednou.