Bez vlaků až do konce září. Škody po deštích u Litoměřic jsou větší, než SŽ čekala
Oprava trati Lovosice - Litoměřice po prudkých deštích. Foto: Chládek & Tintěra
Oprava se týká 120 metrů trati.
Oprava se týká 120 metrů trati.
Jezdím pravidelně , opravit ! Náhradní bus nestíhá , vlak byl rychlejší . A lidi , co nejezdí vlakem a umí jen mlátit do klávesnice. Ať je vezme čert !
Od 16.9. se bude jezdit.
Realita je taková, že zrovna tuto železniční trať nikdo nepotřebuje. Relaci Lovosice – Litoměřice zvládá autobus mnohem lépe, zejména bez toho že by byl odkázán na zastavování pouze na jednom místě ve městě.
Realita je taková, že to co píšete vubec není realita.
No tak se z nádraží projdeš. Pohyb je zdravej. To je hrozný, takový fňukání…
Spoustě lidí by pohyb prospěl, ale nutit je k tomu pomocí železnice je nesmysl
Pořád je to jen nabídka, ne nátlak. Navíc – pokud jde o osobní vlaky – tím jezdívalo docela dost lidí, co si pamatuji.
Nikdo nepotřebuje? To by linkové busy museli jezdit po 4 aby vše pobraly, ani se nevyjadřuji o tom že právě kvůli těmto autobusům náhradou za vlak se museli o skoro 20 minut posunout jízdní řády…
A hlavně za ten čas, co to ujede vlak, to autobus nedá ani náhodou.
Tak místní linky a litoměřickou MHD nikdo rušit nechce. Neslouží ten vlak spíš spojení do Lovosic na koridorové přípoje (a třeba už z Úštěka), do Libochovic, AŽD na Oparno… tohle všechno by měl řešit bus, motající se přes litoměřické křižovatky?
Kecy. Realita je taková, že zrovna tahle trať je vytížená hodně. A jen pro doplnění, zastavuje v Litoměřicích na dvou místech a na obou nastupuje a vystupuje hodně cestujících.
Snad nejvytíženější úsek lokálky v regionu.
To není realita, ale blud….a co pripoje v Lovo?
Ta první a druhá fotka, to je dobré gheto.
Asi nepujde jen o škody po deštích!!! Ale o špatně odvedenou práci při revitalizaci tratě před pár lety, která zde proběhla!!
Přehnali se zde dvě rekordní povodně a násep vydržel, po rekonstrukci nikoliv…. Je to k zamyšlení…
Při té rekonstrukci se nový násep nedělal.
Ale při rekonstrukci viditelně rozhodně nezjišťovali, v jakém stavu ten žel. násep je.
Takže se hlásíš do SŽ jako expert – jasnovidec v oblasti životnosti historických náspů? 😀
Ale při rekonstrukci vykáceli veškerou vegetaci co na něm rostla
A co to s tím má společného? V době, kdy byl násep postaven, byly plochy okolo tratí včetně náspů zcela bez vegetace.
Toto není pravda: alej hrušní tam byla ještě v dobách, kdy v místě vedla místo trati „silnice“ Žalhostice – Píšťany. Před pár lety odstraněné hrušně byly pravděpodobně ještě pozůstatkem původní aleje podél cesty (i opticky vykazovaly stáří kolem sto padesáti let). Místní i někteří železničáři jsou přesvědčeni, že svah se destabilizoval primárně pokácením hrušní. Pod ním se běžně otáčely a parkovaly kamiony, uhutněná země bránila vsakování, a veškerý odvod vody zajišťovaly hrušně. Když je před pár lety odstranili, vyjádřil jsem názor, že do dvou, tří let násep spadne. Měl jsem pravdu. Hrušně byly navíc odstraněny asi jen proto, že si… Číst vice »
Do 16.9. to musí být hotové.
Jakto?
SŽ rozhodla.
Správa železnic je největším škůdcem železnice u nás.
Kromě Chládka se radují i provozovatelé NAD, jenom daňoví poplatníci furt něco řeší…
Že by měli přebytky řidičů? Aby z toho nebylo víc vrásek než radosti…
Škody viděl každý, jen by SŽ musela opravu vyhlásit jako havárii a nikoliv běžnou opravu se standardním VŘ. Za toto by měl někdo z nejvyššího vedení okamžitě letět. Měsíc ztracený výběrkem a laxním přístupem. Cestující až na konci že.
Přičemž pak by Kamil Novotný zase přišel do diskuse a oznámil nám, že zločinci ze SŽ schválně vyhlásili opravu jako havárii, aby si mohli bez výběrka namastit kapsy…
Ne milý pane, on by byla rád, kdyby SŽ konala jen to, co se od ní vyžaduje a cestující mohli jezdit tím, co objednavatel objednal, tj. vlak.
Aneb, pokud by praskla u vás doma voda, také by jste hýkal nadšeně tím, že VaK nejdříve bude vypisovat výběrka a za měsíc kopne? Vždyť máte na náměstí cisternu.
VaK má na jejich typ (mnohem jednodušších) havárií vysoutěžené partnery, takže se ničeho nebojím. U nás v ulici pravidelně praská trubka dimenze 60 cm, jednou to způsobilo záplavy snad 25 cm…
Nicméně ještě bych se vrátil k tvojemu dřívějšímu tvrzení, že se nemusí soutěžit havárie. Já původně myslel, že tomu trochu rozumíš, ale při bližším pohledu na paragrafu 29 ZZVZ si opravdu nejsem jistý, na které písmeno by se dala oprava železničního náspu regionální trati naroubovat.
https://www.kurzy.cz/zakony/134-2016-zakon-o-zadavani-verejnych-zakazek/paragraf-29/
Uměl bys své tvrzení nějak srovnat s právní realitou?
Přesně. Totální selhání managementu.
Tenhle stát (možná nejen on) bere vlaky už jen jako atrakci, bez níž se (prý hravě) obejde. A tím, řekl bych, se to celé řídí…
Přesně havárie. Ale co čekat od SŽ. Mě by zajímalo jak dlouho by ta oprava trvala v zahraničí.
V zahraničí by na podobném náspu možná 50 let nebyly koleje.
Je zajímavé že po této trati jezdily parní lokomotivy a násep vydržel- deště také byly vydatné. Zde na tomto Webu psali také že se bude skoumat násep za mostem směrem na Lovosice aby věděli v jakém je stavu.
Nebyla tam v roce 2002 povodeň?
Nicméně násep byl dlouhodobě nestabilní, už loni na podzim uváděla SŽ nutnost častého podbíjení…
Po opravě by bylo ideální použít Y pražce- nejsou tak těžké jako betonové a nepotřebují tak širokou pláň.