V Brně taky teď jezdí nazdobená muzeální šalina T3 v původním dobovém provedení, rozdíl je akorát ten, že po vánocích poputuje zpět do muzea a ne do pravidelného provozu.
Staňa
2 měsíců
A kdy se opět rozjedou do Nitry?
Joseph
2 měsíců
Milejší by bylo, kdyby v soupravách Arrivy nesmrděl WC a v létě tam nebylo k zalknutí při křižování. A ještě jedna „stevardka“ nepeskovala cestující.
Mako
2 měsíců
Roztomilé
Honda
2 měsíců
Kdyby se radši Arriva starala o své zaměstnance, bych ocenil víc.
Na Berounsku bohuzel stale jezdi, ale i pres podminku nasazovani dlouhych autobusu je kapacita stale nedostacujici
Radek Strnad
2 měsíců
To bylo řečí, když Arriva začínala, že tyhle vyřazené německé střepy z 80-tých let, budou v provozu jen krátké, přechodné období, než nastane přechod na nové, resp. kvalitativně a komfortně lepší vozidla. Střepy jezdí dlouhá léta beze změny, jen tedy před svátky se světýlky.
Za mě 845 lepší než 843. Jinak si stěžuje na MD, že neobjednavá nové vlaky. A na druhou stranu z hlediska životnosti vlaku je deset let poměrně krátká doba.
No jako ne že by to nebylo milé, ale taky první co mě napadlo: Kdyby jim raději fungovala WiFi… 🙂 To jsem s nimi jel zase po delší době právě na trase Praha-Turnov a ten samý den zpátky, schválně s místenkou do tichého oddílu, chtěl jsem po cestě pracovat, tak ráno nešla WiFi, říkal jsem to průvodčímu, ten to prověřil a že nejde (když se mi něco takové stalo posledně v ČD, tak průvodčí restartoval router/AP a WiFi se rozeběhla). Takže připojení přes mobil (ale kvalita připojení pak bývá víc kolísavá a někdy to i vypadává, kde by anténa na… Číst vice »
Vrak arrivy je lepší hlavně v tom, že sedačky jsou v leteckém uspořádání a je tam tichý oddíl, wifi a zásuvky. Jinak moc rozdíl nevidím v tom co tam jezdilo předtím. 854 sice nejsou nic moc ale aspoň se dalo otevřít okno když bylo ve vlaku velké teplo.
Když ti zaplatí jen za todle, tak tam holt novej Stadler jezdit nemůže. Podmínky byly jasně daný. Ale pokud bys dovedl pořídit eskovej Mercedes a dělat s ním osobního řidiče se sazbou 15 Kč/obsazenej kilometr, měl bych pro tebe spoustu práce.
Karl vB.
2 měsíců
„Arriva na Štědrý den jedno přání vybere a splní.“
Tak to by Arriva mohla mít šťastnou ruku a vybrat přání nějakého pravidelného cestujícího, aby na tyto výkony dopravce pořídil nová vozidla.
Ministerstvo životního prostředí teď inzeruje dotace ve výši 15 mld. Kč.
Vzhledem k tomu že jediná akceptovatelná jednotka dotací je BEMU ze Škodovky, Tak kromě otázky,kde na to vezmu , protože to fakt drahý špás, i přes dotaci, tak kde se to bude navíjet, protože otočkou přes Prahu to na celou trasu asi nebude stačit.
Slepý blázen
2 měsíců
Já to z té fotky nevidím, ale může mi někdo říct, jaké má, vyčíslete jednotka? Bude docela srandovní to potkat v Pardubicích, kde už je tolik jiných světel a tabulí svítících tam to bude dost vtipný.
V Brně taky teď jezdí nazdobená muzeální šalina T3 v původním dobovém provedení, rozdíl je akorát ten, že po vánocích poputuje zpět do muzea a ne do pravidelného provozu.
A kdy se opět rozjedou do Nitry?
Milejší by bylo, kdyby v soupravách Arrivy nesmrděl WC a v létě tam nebylo k zalknutí při křižování. A ještě jedna „stevardka“ nepeskovala cestující.
Roztomilé
Kdyby se radši Arriva starala o své zaměstnance, bych ocenil víc.
Fakt je, že zaměstnanci Arrivy moc příjemní nejsou. Na Liberecku je mezi Arrivou a Trilexem nebetečný rozdíl.
Potvrzuji. Dva známí, změnili stáj a barvu (od Ar do Tr). S „atmosférou na pracovišti“ jsou dle svých slov nyní výrazně spokojenější.
Tak až její vlak bude vypadat jak souprava Láďy Antalce, tak si pohovoříme o vánočním vlaku :o)
Nejkrásnější vánoční dárek, který nám Arriva mohla dát je to, že k dnešnímu dni opustila se svými autobusy Dolnobřežansko.
Na Berounsku bohuzel stale jezdi, ale i pres podminku nasazovani dlouhych autobusu je kapacita stale nedostacujici
To bylo řečí, když Arriva začínala, že tyhle vyřazené německé střepy z 80-tých let, budou v provozu jen krátké, přechodné období, než nastane přechod na nové, resp. kvalitativně a komfortně lepší vozidla. Střepy jezdí dlouhá léta beze změny, jen tedy před svátky se světýlky.
Za mě 845 lepší než 843. Jinak si stěžuje na MD, že neobjednavá nové vlaky. A na druhou stranu z hlediska životnosti vlaku je deset let poměrně krátká doba.
845 je líny střep
Myslíte 845 – čili navoněnou bídu?
Jak to ty střepy dokázaly, že jezdí dlouhé roky? Každý věděl, že ten střep se rozpadne do roka.
Dlouhé kouře možná
Aspoň to bude na co hodit až to zase někde vládne…
Kdyby ten elán radši vrazili do dosazování klimatizací na ty střepy.
vždyť tomu tak díky prodloužení smlouvy bude.
no ale rychlost nebude bůhví jaká, ale aspoň že tak 🙂 to byla fakt největší bolest těhle souprav
Stalo se … https://zdopravy.cz/arriva-resi-klimatizaci-do-rychliku-do-dvou-let-ji-chce-dosadit-do-33-jednotek-220315/
V prosinci ta klima si zas tak moc nespěchá…
No jako ne že by to nebylo milé, ale taky první co mě napadlo: Kdyby jim raději fungovala WiFi… 🙂 To jsem s nimi jel zase po delší době právě na trase Praha-Turnov a ten samý den zpátky, schválně s místenkou do tichého oddílu, chtěl jsem po cestě pracovat, tak ráno nešla WiFi, říkal jsem to průvodčímu, ten to prověřil a že nejde (když se mi něco takové stalo posledně v ČD, tak průvodčí restartoval router/AP a WiFi se rozeběhla). Takže připojení přes mobil (ale kvalita připojení pak bývá víc kolísavá a někdy to i vypadává, kde by anténa na… Číst vice »
zkracovat jízdní doba se už konečně začala..sice zatím jen na papírů, ale konečně se začalo
Vrak arrivy je lepší hlavně v tom, že sedačky jsou v leteckém uspořádání a je tam tichý oddíl, wifi a zásuvky. Jinak moc rozdíl nevidím v tom co tam jezdilo předtím. 854 sice nejsou nic moc ale aspoň se dalo otevřít okno když bylo ve vlaku velké teplo.
Ten vrak pošlete do hutí
A ČD tam s velkou slávou dodají Regionovu
No aspoň je nízkopodlažní. 🙂
no to je jediný..jinak je to hrůza
Uz jezdi (R21 projizdi kolem prazske ctvrte „Na Hutich“), ale zatim bez zastavovani.
Na starý hnusný špinavý v Německu vyřazený vlak budou věsit vánoční světla 🙂 super
A co kdyby si tam dali i ECTS?
To se nevyplati
A co jako, vánoční výzdoba se dá nainstalovat i do mnohem starší šaliny. 🙂
Šalina nezajišťuje meziregionální dopravu.
Kdyby radši koupili nové vlaky..
Za cenu těch světýlek a polepů? 🤔
proč, když to objednavatel nepožaduje?
Když ti zaplatí jen za todle, tak tam holt novej Stadler jezdit nemůže. Podmínky byly jasně daný. Ale pokud bys dovedl pořídit eskovej Mercedes a dělat s ním osobního řidiče se sazbou 15 Kč/obsazenej kilometr, měl bych pro tebe spoustu práce.
„Arriva na Štědrý den jedno přání vybere a splní.“
Tak to by Arriva mohla mít šťastnou ruku a vybrat přání nějakého pravidelného cestujícího, aby na tyto výkony dopravce pořídil nová vozidla.
Ministerstvo životního prostředí teď inzeruje dotace ve výši 15 mld. Kč.
Vzhledem k tomu že jediná akceptovatelná jednotka dotací je BEMU ze Škodovky, Tak kromě otázky,kde na to vezmu , protože to fakt drahý špás, i přes dotaci, tak kde se to bude navíjet, protože otočkou přes Prahu to na celou trasu asi nebude stačit.
Já to z té fotky nevidím, ale může mi někdo říct, jaké má, vyčíslete jednotka? Bude docela srandovní to potkat v Pardubicích, kde už je tolik jiných světel a tabulí svítících tam to bude dost vtipný.
845.311
Děkuji.
První věta a Váš nick k sobě hezky pasují.
Autor příspěvku je skutečně téměř slepý. Byl před časem v zde podcastu.