200 diamantových zubů, 800 kubíků za den. Strabag ukázal, jak si poradil s nečekanou skálou na stavbě D35

Speciální skalní fréza pro stavbu D35 Litomyšl - Janov. Foto: StrabagSpeciální skalní fréza pro stavbu D35 Litomyšl - Janov. Foto: Strabag

Jde o první využití průmyslového rýhovače u staveb dálnic v Česku.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Pozitivní je, že tady by se dálnice neměla zvlnit a odfrézované kamenivo lze použít dál.

Swariner

Konečně účinný vertikutátor. Zejména pro tzv. absolutní trávník.

Vítek

Šlo by se tam té skály zbavit i jiným způsobem, např. odstřelem? 😉

Dejf

Jo, ale papíry na to udělat je hroznej opruz. Takhle jenom lejete naftu a občas vyměníte zub, nikdo si vás nevšímá.

Miloš

Dobrý den
Poněkud musím upravit informace o prvním nasazení uvedené skalní frézy v ČR. Právě tato skalní fréza byla nasazena již v srpnu 2010 při realizaci skalního zářezu pro budoucí Votický tunel na drážní stavbě modernizace trati mezi Voticemi a Benešovem

punicz

A byla použita i na obchvatu Nové Paky.

N.N.

Byl jste rychlejší, také si ji pamatuju.

Jabko

Se skálou samozřejmě průzkum počítal, problém je s celkovou vyšší pevností masivu.