162 tun, 82 metrů. Firma z Prostějova instaluje v Brémách obří tramvajovou křižovatku

Instalace obří křižovatky v Brémách. Foto: DT - Výhybkárna a strojírnaInstalace obří křižovatky v Brémách. Foto: DT - Výhybkárna a strojírna

Brémy díky nové křižovatce rozšiřují svoji tramvajovou síť.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
A. Mikulka

Sofistikovaná křižovatka vypadá jak Palmovka. Pokud si tam Brémy objednaly něco sofistikovanějšího, může se to využít při obnově Palmovky.

LiborV

Moc se mi líbí když české společnosti vyvinou, vyrobí a dodají něco inovativního a jedinečného. Čím se liší od zahraniční konkurence. Věřím, že v tomto případě šlo o ještě velkou a pro firmu důležitou zakázku. Je na ní něco mimořádného ze strany know- how.

LiborV

A co?

Jirka

Bez ironie krása střídá nádheru. Ač se na první pohled dodává “jen” železo, jsem opravdu rád za každou takovou naši firmu.

Antonín1

Takových firem máme poměrně dost, ale málo se o nich mluví, bohužel. Ale pro mnoho lidí jsme jen montovna, což už dávno neplatí.

Davidoff

Toto jsou produkty s vysokou přidanou hodnotou. A jistě i s větší marží než u asfaltérských firem. Na kolejích se bohatne, ne na asfaltu a šotolině.

Kubrt

Doufám, že podobně jásavým příspěvkem o bohatnutí oslavíte nějaký další článek, který bude o nějaké nápadně drahé zakázce SŽ.

Davidoff

Manažeři SŽ si nemohou dovolit mimořádné odměny a luxusní dovolené? Ano, taky bohatnou z kolejí. Bohužel peníze vložené do černé díry SŽ nemají takový vliv na zlepšení železniční infra v ČR. Ale to už je zase jiná pohádka.

Nemel

Vysokou přidanou hodnotu má ta tramvaj, co po ní jezdí, zejména know-how toho, kdo jí vymyslel.

LiborV

V čem ta přidaná hodnota spočívá?

Nemel

Na vyfrézování žlábků přidali pět dělníků.

Svojšín

Hodně štěstí do budoucna.
Takové filmy potřebujeme:-)

Svojšín

Firmy

Milan

V ČR jsou minimálně 2 – tato prostějovská DT výhybkárna dle mě v soukromých rukou, ale kromě tramvajových vyrábějící zejména železniční výhybky a další kolejové konstrukce jako křížení, která se snaží dostat i do segmentu výhybek a kolejových konstrukcí pro VRT. Další je pak v pražské Vinoři již desítky let působící Pražská strojírna, která navazuje na činnost v původním areálu Rustonkka na rozhraní Karlína a Libně cca proti vestibulu stanice =M=B Invalidovna, která je 100% v majetku = dveřinou společností DP hl.m.Praha, a vyrábí výhybky a kolejové konstrukce nejen pro tramvajový provoz nejen v Praze a jiných městech ČR (např.… Číst vice »

LiborV

Je super, že takové firmy v České republice máme. Podařilo se jim v oboru sofistikovaných vyhýbejte nějakou inovaci a jakou?

none

Studuj, vzdělávej se, zjišťuj si informace. Ať se pořád na něco neptáš 🙂