162 tun, 82 metrů. Firma z Prostějova instaluje v Brémách obří tramvajovou křižovatku
Instalace obří křižovatky v Brémách. Foto: DT - Výhybkárna a strojírna

Brémy díky nové křižovatce rozšiřují svoji tramvajovou síť.
Brémy díky nové křižovatce rozšiřují svoji tramvajovou síť.
Sofistikovaná křižovatka vypadá jak Palmovka. Pokud si tam Brémy objednaly něco sofistikovanějšího, může se to využít při obnově Palmovky.
Moc se mi líbí když české společnosti vyvinou, vyrobí a dodají něco inovativního a jedinečného. Čím se liší od zahraniční konkurence. Věřím, že v tomto případě šlo o ještě velkou a pro firmu důležitou zakázku. Je na ní něco mimořádného ze strany know- how.
A co?
Bez ironie krása střídá nádheru. Ač se na první pohled dodává “jen” železo, jsem opravdu rád za každou takovou naši firmu.
Takových firem máme poměrně dost, ale málo se o nich mluví, bohužel. Ale pro mnoho lidí jsme jen montovna, což už dávno neplatí.
Toto jsou produkty s vysokou přidanou hodnotou. A jistě i s větší marží než u asfaltérských firem. Na kolejích se bohatne, ne na asfaltu a šotolině.
Doufám, že podobně jásavým příspěvkem o bohatnutí oslavíte nějaký další článek, který bude o nějaké nápadně drahé zakázce SŽ.
Manažeři SŽ si nemohou dovolit mimořádné odměny a luxusní dovolené? Ano, taky bohatnou z kolejí. Bohužel peníze vložené do černé díry SŽ nemají takový vliv na zlepšení železniční infra v ČR. Ale to už je zase jiná pohádka.
Vysokou přidanou hodnotu má ta tramvaj, co po ní jezdí, zejména know-how toho, kdo jí vymyslel.
V čem ta přidaná hodnota spočívá?
Na vyfrézování žlábků přidali pět dělníků.
Hodně štěstí do budoucna.
Takové filmy potřebujeme:-)
Firmy
V ČR jsou minimálně 2 – tato prostějovská DT výhybkárna dle mě v soukromých rukou, ale kromě tramvajových vyrábějící zejména železniční výhybky a další kolejové konstrukce jako křížení, která se snaží dostat i do segmentu výhybek a kolejových konstrukcí pro VRT. Další je pak v pražské Vinoři již desítky let působící Pražská strojírna, která navazuje na činnost v původním areálu Rustonkka na rozhraní Karlína a Libně cca proti vestibulu stanice =M=B Invalidovna, která je 100% v majetku = dveřinou společností DP hl.m.Praha, a vyrábí výhybky a kolejové konstrukce nejen pro tramvajový provoz nejen v Praze a jiných městech ČR (např.… Číst vice »
Je super, že takové firmy v České republice máme. Podařilo se jim v oboru sofistikovaných vyhýbejte nějakou inovaci a jakou?
Studuj, vzdělávej se, zjišťuj si informace. Ať se pořád na něco neptáš 🙂