obnoveny

150 metrů nového náspu za čtvrt miliardy. Vlaky v Karlových Varech jezdí opět po dvou kolejích

Sanace náspu v Karlových Varech. Foto: Cht.czSanace náspu v Karlových Varech. Foto: Cht.cz

Vlaky musely projíždět po jedné koleji rychlostí 10 km/h.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Brzda dopravy

Karlovarsko je v rámci Česka oblast nejnáchylnější na zemětřesení, tak přeci dává logiku, že to musela stavět japonská firma na odolnost nejméně 11. stupně Richterovy škály… A aby to bylo tak rychlé, tak museli převézt veškerý materiál a techniku letadly… To přece něco stojí…

Alibaba

Ale prd.
BEB prostě trať zdvojkolejnila materiálem kde co našla a pro tehdejší rychlosti a zátěž to stačilo, nebyly zkušenosti proč násep vrstvit se zhutňováním, a stávající násep zeschodovatět, aby se nevytvořila smyková plocha. A teď tomu prostě po velkých lijácích skončila životnost, protože soudruzi taky nevěnovali moc pozornosti odvodnění.

tratě a spojky

„Karlovarsko je v rámci Česka oblast nejnáchylnější na zemětřesení“
Nepletete se? Není tou postiženou oblastí spíš Chebsko? Třeba Nový Kostel je přece na lokálce do Lubů, a to je od Karlových Varů docela daleko …

Brzda dopravy

Jsem rád, že se opět potvrdilo, že místnímu společenství se musí napsat na začátek příspěvku „pozor, začíná vtip, který není zcela doslovně přesný“ a na konec „pozor, končí vtip, který přesně nepopisuje realitu a v něm zachycené okolnosti se nikdy nestaly.“

Ano, došlo ke zcela ohavné lži, kdy bylo místo Karlovarského kraje zmíněno Karlovarsko. Překvapivě dokonce ani neexistuje 11. stupeň Richtera a nedělala to japonská firma… Doufám, že teď bude na světě už jenom dobře…

Ivan_pha

A není ta cena nízká? Dostali řádně zaplaceno všichni, kdo měli dostat?

Ale teď vážně, sanace takového svahu není jednoduchá věc, ale ta cena mi připadá fakt šílená.

Jméno

Hmm, a proč jste se tedy nepřihlásil do soutěže a nenabídl, že to uděláte třeba za půlku? Mamina by vozila kolečka se štěrkem a Vy byste to třeba zpevňoval? To by šlo, ne?

Jan

Zvolili nejlevnější variantu, protože příští rok se má trať rušit a bude z toho cyklostezka. : )

N.N.

Nejsem geotechnik, ale říkám si, jak by asi cenově vyšla estakáda. Ano, musel by se přerušit provoz a nákladní dopravci by mě hnali.

old

Jen tak pro zajímavost… Jaká je tedy ta nešílená cena za sanaci svahu?