110. Lajkonik. Krakov završil velkou modernizaci tramvají, dorazil poslední nový vůz
Nová tramvaj Stadler Tango Kraków Lajkonik II. Foto: MPK Kraków
Díky investici mohl dopravní podnik vyřadit většinu vysokopodlažních tramvají.
Kromě tramvají i slušná nová či zrekonstruovaná vozovna.
Slušelo by se i zmínit jak se rozvíjí tamní tramvajová síť. To je hukot i ve srovnání se slušnou současnou Prahou.
V Praze budou jezdit T3RP ještě dalších 20 let, protože k Praze neodmyslitelně patří.
Počítá se v Krakově s nějakým úsekem bez trolejí, nebo jaká je motivace těch 4 tramvají s bateriemi?
Předpokládám že to bude spíš pro mimořádnosti. Oprava trolejí nebo tak něco.
Tak to jsem zvědav, kolik takových akcí (koleje sjízdné, nezablokované vozidly pro opravu trolejí, ale proud nejde) se ročně uskuteční a kolik toho vyřeší 4 tramvaje v rozsáhlém provozu jako je Krakov.
O tom to není, okolo významných historických budov či částí města by prostě nemělo být trakční vedení, tak to ve světě chodí. Už několikrát jsem navrhoval,aby to bylo iv Praze, ale tem je vedení všechno jedno, mají své „starosti“ a estetika města je něco druhotného.
TV působí zejména ne Malostranském náměstí jako pěst na oko.
Zpětné zrcátka
Celkem pěkná tramvaj,ale ty špígle tomu dávají ránu🫣
Co jsou to ty špígle.
zpětná zrcátka
Zrcátka.
Špígle je po brněnsku – hantec ?? Šalina má špigle.