110. Lajkonik. Krakov završil velkou modernizaci tramvají, dorazil poslední nový vůz

Nová tramvaj Stadler Tango Kraków Lajkonik II. Foto: MPK KrakówNová tramvaj Stadler Tango Kraków Lajkonik II. Foto: MPK Kraków

Díky investici mohl dopravní podnik vyřadit většinu vysokopodlažních tramvají.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Mach

Kromě tramvají i slušná nová či zrekonstruovaná vozovna.

libcha

Slušelo by se i zmínit jak se rozvíjí tamní tramvajová síť. To je hukot i ve srovnání se slušnou současnou Prahou.

David

V Praze budou jezdit T3RP ještě dalších 20 let, protože k Praze neodmyslitelně patří.

Kubrt

Počítá se v Krakově s nějakým úsekem bez trolejí, nebo jaká je motivace těch 4 tramvají s bateriemi?

vladki

Předpokládám že to bude spíš pro mimořádnosti. Oprava trolejí nebo tak něco.

Kubrt

Tak to jsem zvědav, kolik takových akcí (koleje sjízdné, nezablokované vozidly pro opravu trolejí, ale proud nejde) se ročně uskuteční a kolik toho vyřeší 4 tramvaje v rozsáhlém provozu jako je Krakov.

Vlastimil Kocurek

O tom to není, okolo významných historických budov či částí města by prostě nemělo být trakční vedení, tak to ve světě chodí. Už několikrát jsem navrhoval,aby to bylo iv Praze, ale tem je vedení všechno jedno, mají své „starosti“ a estetika města je něco druhotného.
TV působí zejména ne Malostranském náměstí jako pěst na oko.

Mira

Zpětné zrcátka

Bubák2003

Celkem pěkná tramvaj,ale ty špígle tomu dávají ránu🫣

Jiří

Co jsou to ty špígle.

Mira

zpětná zrcátka

Kubrt

Zrcátka.

Vlastimil Kocurek

Špígle je po brněnsku – hantec ?? Šalina má špigle.