100 % nízkopodlažní. V Plzni převzali poslední tramvaj od Škody, další modernizace MHD čeká
Tramvaj Škoda 40T pro Plzeň. Foto: PMDP

Za nové tramvaje zaplatili v Plzni přes dvě miliardy, do konce roku dorazí další nové autobusy a trolejbusy.
Poradne bourat at muzu delat nahradni dily
Označovat za 100 % nízkopodlažní něco, co mám půlku sedaček na podestě, je klamání spotřebitele. To by potom 52T byla co, 200 % nízkopodlažní?
Má někdo pŕímou uživatelskou zkušenost (ať už jako cestující nebo jako řidič)? Designově se mi od začátku velmi líbí, ale jak se říká, na design to nejezdí, tak mě zajímá hodnocení.
Jezdí to dobře, klima je v horku super.Jediná vada je chybějicí madlo nad 4 sedačkami které jsou uprostřed mezi dveřmi. Při vystupování se není čeho chytit. A lepší jsou sedačky s plyšem než plast…
Velmi super jízda, nemám si na co stěžovat.
Nezdrazuje se jízdné ?
Jakožto student z Liberce velmi závidím Plzni její veřejnou dopravu
Na kolik vyšla jedna 52T Prahu?
Jedna tramvaj vyjde na 83 milionů, za zatím objednaných 40 kusů tak DPP zaplatí 3,32 miliardy korun. Pro nákup chce podnik využít i prostředky z Národního plánu obnovy. ( https://zdopravy.cz/co-dostane-praha-za-83-milionu-podrobnosti-o-novych-tramvajich-skoda-forcity-plus-52t-190449/ )
Což, když vezmeme, ze 15T stály 74 mil za kus je v dnešní době slušná cena.
To tedy, když se vezme v potaz inflace, tak dokonce vycházejí nové 52T dokonce levněji než 15T.
Up to 60 Tango trams for Kraków will be delivered by Stadler under a CHF 120 million (EUR 113.57 million) framework agreement signed on April 2019. Holt to se to někde žije – asi cena dopravy do Ppflzně.
Až na to že Lajkoniky jsou jednosměrný a hlavně technicky znatelně horší než 40T, jsou to prostě levný tramvaj určený pro východ. Bylo by dost trapný kdyby nebyly znatelně levnější.
Jakože Stadler dělá zmetky?
Zmetky ne, ale economy verze. Viz ty Tanga v Ostravě…
Našel jsem si také ty východní trhy: Basilej, Lyon, Stuttgart… Aarhus má dokonce stejnou Achsformel.
Až na to že Basilej, Lyon atp. kupovaly Tango kolem roku 2010 ne-li před ním. A jejich Tango jsou úplně jiný tramvaje než novodobé Tango, vlastně jsou konstrukčně víc podobné něčemu jako článkové Vario LF Plus. A v případě Stuttgartu jsou to vysokopodlažní vlakotramvaje.
V pozdějších letech to opravdu nebyl výkřik moderní konstrukce.
PS: Ani sám Stadler je na stránkách nepropaguje, na stránkách ho vůbec nenajdete.