Leo Express po pěti letech změnil logo a zavádí prodejního chatbota
Dopravní společnost Leo Express představila v rámci oslav pěti let na trhu nové logo. Podle marketingové ředitelky Stanislavy Šremrové společnost
Dopravní společnost Leo Express představila v rámci oslav pěti let na trhu nové logo. Podle marketingové ředitelky Stanislavy Šremrové společnost dospěla, a proto nastal čas na změnu identity. „Změnili jsme písmo, opouštíme od zlaté barvy, kterou nahrazuje hřejivá oranžová a celkově plánujeme značku projasnit a zesvětlit,“ uvedla v tiskovém prohlášení Šremrová. Logo se symbolem šipky v oranžové barvě má podle ní představovat propojení cest, dopravy a lidí. Postupně se má změnit celá korporátní identita. Barvy nového loga přitom připomínají značku Locomore, pod kterou provozuje Leo Express vlakovou linku v Německu.
Další novinka je z oblasti technologií. Firma představila chatbota, který bude cestujícím prodávat jízdenky přes Facebook Messenger. „Tento nástroj jde ruku v ruce s autonomizací dopravy,“ doplnila Šremrová. Chatbot pro začátek bude umět prodat jen jednosměrné jízdenky pro dospělého, do budoucna by se ale měly jeho schopnosti rozšiřovat. Prodejního chatbota zatím žádná železniční společnost v tuzemsku nevyužívá, z evropských nejspíš jen Francouzské dráhy.
Pět let působení Leo Expressu shrnul deník Zdopravy.cz v polovině listopadu.