ZSSK zkouší ve vlacích automaty na občerstvení

Automat na občerstvení v jednotce Panter. Foto: ZSSKAutomat na občerstvení v jednotce Panter. Foto: ZSSK

Po testovacím provozu vyhodnotí ZSSK možné rozšíření do dalších vlaků.

Odebírat
Upozornit na
guest
26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš

Pridám aj ja svoju skúsenosť, ktorú som tu zatiaľ v komentároch nevidel – automaty som (prvýkrát) videl v moderných vlakoch medzi Tbilisi a Batumi, samozrejme som ich aj využil. Viac než príjemná alternatíva k sprievodcovi s vozíkom, uvítal by som vo všetkých (hlavne diaľkových) vlakoch.
Dizajnovo je tento výmysel ZSSK celkom bizár, ale ak sa to uchytí, snáď nájdu do budúcna elegantnejšie riešenie.

Addams

S mobilbarom nechodi sprievodca, ale servirka z restauracneho vozna (ak vo vlaku je) alebo samostatny pracovnik firmy poskytujucej restauracne vozne.

roman

Snad je mají dobře ukotvené, nebylo by to moc příjemné, kdyby se taková krabice po nárazu dala do pohybu. Jediné mínus vidím v tom že zabírá místo pro kola, kočárky atd…

k.m

Tak prvně jsem viděl automaty ve vlaku v roce 2016 v Japonsku v shinkansenech ,naposledy letos v lednu v Itálii v IC. Za mě dobrá služba a rozhodně spolehlivější a dostupnější než třeba občerstvení formou minibaru!

JGR

za mě dobrej nápad

Jan

V r. 2001 jsem na ně v norském vlaku zíral jako na zjevení, neuplynulo ani čtvrt století a mám je tu taky…

none

Pokrok se nedá zastavit.

Erik85
David

Když srovnám toto řešení ZSSK s tím, které má BLS ve svých dálkových FLIRTech, tak mohu jen říct, že když dva dělají totéž, není to totéž.

Patrick

Rozdiel bude zrejme hlavne v tom, že Švajčiari s umiestnením automatov počítali od výroby, zatiaľčo tu sa proste postavil na voľné miesto pri dverách

Pájin

A v r. 2023 bylo v automatech i „plnotučný“ 😉 pivo 👍👍👍 Letos jsem tam nebyl, tak nevím jak to dopadlo.

Džamel

Plnotučné pivo jsme měli už v roce 2010 na intru… Fungovalo to na občanky a sortiment to byl od Plzně…

marek hudec

jeste jsem automaty v zadnem vlaku nepotkal….asi jsem InterPanter neprolezl dukladne, neb trasami, kde jezdi on, nejezdim ja………..
ovsem durazne bych doporucil tyto automaty instalovat na rychliky Praha-Klatovy, PRaha – CB a Plzen – CB – Brno (tam kdyz zvostanete viset v poli tak se obcerstveni sikne obzvlast)

Kkarel

Co to je za blábol?

Peter Sabol

Vďaka za článok. Myslel by som si, že tieto automaty budú mať dopyt skôr na diaľkových trasách.
A mimochodom, som už skoro tri roky vo Švajčiarsku, pravidelne cestujeme vlakom a *nikdy* som nevidel nijaký automat vo vlaku, a to mám už niečo odcestované. Automaty som stále videl len na staniciach, a to dokonca i na malých zastávkach.

Samo

Vo Švajčiarsku máš v diaľkových vlakoch reštaurák. Ten sa na Bystrici dlhodobo nevie uživiť, preto skúšajú tie automaty ako alternatívu.

Peter Sabol

Ja len reagujem na tvrdenie v článku, oni to tam píšu…

Nose Peak

Ve Švýcarsku víte, že za 20 minut budete tam a tam. Tady nevíte dne ani hodiny. A při stání někde v poli u Moravan by se automat šiknul. Ještě lepší by byl automat s NEtechnickým konopím. Líp by ta cesta utekla…

Chleba Nakup

Zítra konopí, pozítří kokeš. To tak! Bude tam Brumík a Jupík a pro vyhození z kopýtka Pribinácek.

Omnibus

Souhlasím s konopím. Konzumace potravin z nudy či dlouhé chvíle způsobuje obezitu a jiné civilizační neduhy.

Plecháč

Automaty má minimálně SOB Traverso, dokonce s vlastní značkou piva a vína.

xyz

A s částí potravin „regionálních značek“.

David

Zkuste třeba linku RE66, všechny FLIRTy BLS, které tu jezdí, mají automat na kávu a drobné občerstvení v rámci bistrooddílu.

Peter Sabol

To bude možno tým, uznávam, že do bistro vozňa nechodím.
Ale teda regionálnych vlakoch nie sú určite.

Mariscal Mariano Santamaria

V Čechách kromě interpanterů nejsou nikde, to znamená, že nejsou v podstatě nikde. Je to velká škoda, na mnoha vlacích by se hodily, dokonce víc jak minibary, na které se nedá spolehnout.

Snad to někoho napadne zavést v rámci skutečného zlepšování služeb.

bublina

Malej insinder z INNO Trans. Výrobci vlaků od toho dávají ruce pryč, páč normy. Navíc je to zařízení 3. strany, kterou je těžké i homologovat. Provozovatel ale může chtít tzv. přípravy na automaty a na svou vlastní zodpovědnost nainstaluje automat. Problém je, že to zabírá prostor, kterého je občas už tak málo.

Ale souhlas, ocenil bych na dálkových spojích snackbar ve formě automatu. Jak na jídlo, tak na kafe.