Zpoždění 7 let. Lufthansa očekává, že první Boeing 777X obdrží až v roce 2026

Druhý testovací letoun 777X při prvním letu. Foto: BoeingDruhý testovací letoun 777X při prvním letu. Foto: Boeing

Boeing stále uvádí termín dodání v roce 2025.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dominik

Jestli do pár let dostane a350 efektivnější motory ultrafan od Rolls-Royce, tak to může být pro Boeing a nové objednávky na toto letadlo celkem problém..

Apex

To nejspíš nebude cesta. Jednak RR předpokládá jejich nasazení až kolem roku 2030 a spíše pro nově vyvíjené typy (sám RR uvádí, že načasování /produkce/ závisí na požadavcích výrobců letadel a poptávce trhu). Na druhou stranu existují možnosti a plány, jak přenést technologie UltraFan do současných motorů, které jsou v provozu a tím dosáhnout snížení spotřeby paliva a emisí. Navíc XWB, který používá 350 je již dnes nejúspornější motor, který je k dispozici, přičemž Ultrafan by měl mít úspornější „jen“ o 10%.

Ondra

Já jenom doufám, že po tom co tam má Boeing takovej bordel, tak neuspěchaji certifikaci. A aerolinie by jsi měli najmout na každý kus svoje kvalitáře 😎

lvy

Já hlavně doufám, že se jim podaří vyřešit problém s hlukem a klimatizací. Obojí je v současných B777 peklo a je jedno jestli sedíte vpředu nebo vzadu (tedy vzadu je to při stoupání ještě horší jak drnčí všechny okna, brrr).

František

By si mohli na předávky vzít vlastního kvalitáře

Lukino

Vzhledem k tomu, že tímto tempem v roce 2025-2026 už v Boeingu žádný nebude, tak to bude spíše nutnost.