Zlín slavnostně otevřel svoji největší dopravní stavbu dekády. 10 měsíců po zprovoznění

Nové silniční napojení do průmyslové zóny Příluky. Vizualizace: zlin.euNové silniční napojení do průmyslové zóny Příluky. Vizualizace: zlin.eu

Součástí nové silnice do průmyslové zóny je i záchytné parkoviště.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel Malik

Počita se k tomu i ten most přes Dřevnici ? Ktery vymyslel uplny blb ? Zabradli zohnute do cesty v zatačkach kde se cykliste čelně srazi, protoze tam neni dost mista ? Zabradli, ktere pri podklouznuti predniho kola cyklistu zabije ? Podklad mostu je natreny barvou, ktera je za mokra jako led ? To je taky top stavba dekady. Duševně nemocnych nesvepravnych idiotu.

Pája

V týdnu jsem tudy jel na kole a napadlo mně přesně to samé. Vůbec mám pocit, že ve Zlíně cyklostezky projektuje někdo, kdo na kole možná ani jezdit neumí.

lucie Válková

možná největší paskvil dekády. Je vidět že tyto stavby projektuji a svachluji naprosti nymandi. Stejně jako nová cesta s kruháčem
u napajedel. Kdo tudy jezdí, tak nepochopí jak něco takoveho mohlo projít.A tato hrůza u průmyslové zóny je zářný příklad .

Ondrej

Bydlel jsem ve Zlíně do 25 let. Můj názor je, že poslední podstatná dopravní stavba, bylo zprovoznění napojení Zlína na dálnici do Brna a Prahy s nájezdem u Otrokovic. A také dokončení rozšíření silnice I/49 na čtyřpruh a k nájezdu.

Od té doby nic podstatného, potřebného se nepostavilo.

David

Naprosto souhlasím, Zlín je z hlediska dopravního spojení nejhorší krajské město vůbec. Od Bati se tu 100 let nic zásadního nezměnilo.

Ludvík

Co se týče těch současných průmyslových zón, dovolím si malý postřeh ohledně jejich dostupnosti pro (potenciální) zaměstnance. Ale nejprve historický exkurz. Čerpám z historických pramenů a z informací od pamětníků. Jedná se o obecně známé věci. Hlavním průmyslovým podnikem v tehdejším Gottwaldově byl Svit, navazující na Baťovy závody. A rovněž Závody přesného strojírenství (ZPS), víceméně rovněž navazující na Baťovy závody, tedy jejich strojírenskou výrobu. Vstupní brána do Svitu byla poblíž autobusového nádraží a železniční stanice Zlín střed (tehdy Gottwaldov střed). Zaměstnanci z širokého okolí, z mnoha obcí i měst se dostali do práce bez přestupu a nebyl problém zkoordinovat jízdní… Číst vice »

p_u

Dobrá fotografie. Aktuální ?

Zlínka pod dráty, Panter v nové zastávce…

Roiman4

Aktuální není. Určitě z počítače grafika, jak to má vypadat. Když si přiblížite tu křižovatku, tak tam jsou travnaté plochy, realita je taková, že je to cele výlité asfaltem a žádné takové plochy neexistuji a dráty na železnici, tak nejbližší jsou v Otrokovicich pro Pantera 😂😂Jel jsem tudy naposledy v pondělí…

Lojza

Posíláme gratulace Zlínskému kraji největšímu nejen dopravnímu skanzenu.

Kodl

Tak! A na dalších deset let může být ve Zlíně zase klidecek pohoda smrad. Skanzen.

punicz

Tak jestli je tento crcek stavbou dekády, tak je to tedy docela smutné.

panda

Nádraží nic, pravobřežka nic, přivaděč od D49 nic. A to nemluvím o dlouholetých plánech mimo dopravu. Zlín, stále opojen sentimentem po Baťovi, jede udržovací strategii. Kdo nic nedělá, nic nezkazí.

Frantisek

Tak hlavně ta dráha, aby k něčemu byla (ideálně propojena dále na východ, s elektrickým napájením a pokud možno bez „lochnesky“). Bude-li dříve spojení na dálnici (a další jím vyvolané silnice, aby „se to pobralo“), dráha už zůstane patrně dlouhodobě podřadnou.

Frantík

Pořád lepší, než nic. SŽ se z nějakého důvodu rozhodla stavbu nedělit, a tedy „za dva roky“ dělat část do Zlína i Vizovic najednou.

Jiří Kocurek

Tohle je ale nutná stavba pro zdovjkolejnění trati do Zlína. Ne, trolejbus se kvůli trati rušit nebude.

Jiří Kocurek

Ale jak tak sleduju, tak odstraňovat přejezdy může jenom Dráha, jinak je to špatně…

Nemel

Taky mám někdy ten pocit. Bez Bati jsou úplně ztraceni.

Jiří Kocurek

A jak toho Baťu na železnici nenávídí, že zemřel v roce 1932 a tak nezastavil okupaci v roce 1939, čím totoálně selhal, protože dodnes ta trať nestojí. Navíc po nich chtěl vozit soukromé vlaky!!

Jiří Kocurek

A vidíte? Udělali a už jim Kodl nadává, že to není podle jeho.