Zamořenou zónou padesátkou a bez zastavení. Na trať v Hustopečích se od neděle vrátí vlaky
Sanační práce v oblasti Hustopečí nad Bečvou po havárii cisteren na železnici. Foto: Hasiči SŽ

Přístupu vnějšího vzduchu do prostor pro cestující má v úseku zajistit vypnutí klimatizace.
Tak to nám tam budou jezdit kvalitní vozy, jelikož pochybuji, že budou kontrolovat cestující v Béčkách. Možná na Valašské expresy konečně nasadí reprezentativní vozy.
A kakat jít můžu? V Ejpovici se to nedoporučuje, tam taky jezdí béčka.
NEVĚŘÍM. 😀
No hurá, nákladní dopravci si oddechnou taky.
Nakonec to zas taková hrůza nebyla ty odklony. Jen škoda že veškeré hlasy a snaha o zlepšení propustnosti na trati přes Holešov nebyla vyslyšena, takže se stávalo že večer po stanicích stalo i šest nákladních vlaků, protože priorita je mít do Bystřice prázdný osobák co půl hodiny.
Ale když se sešla šikovná parta výpravčích, tak to celkem slušně odsýpalo.
Hustopeče nad Benzenem
Titulek článku mi připomněl…
Existuje dnes nějaký ekvivalent bývalého předpisu D33?
https://provoz.spravazeleznic.cz/Portal/ViewArticle.aspx?oid=136
Děkuju za upozornění, protože jsem se spletl. Nejednalo se o D33 nýbrž D22…
Když vezmu v úvahu, co všechno bylo v území nutno vykonat, tak mi to přijde vlastně jako dost rychlé.
Jak budu mazat výhybky?
Nezvládne to drážní hasič?
Zadne tam nejsou.
A co tam tedy budu mazat?
Výhybka 5, 6 v provozu pro předjízdné koleje bez TV. Hlavní je dvoukolejný průjezd s TV, klobouk dolů.
No konečně.. autobusy byly peklo.. někdy jich jelo 6, někdy jen 2 a lidi se nemohli vejít.. navíc s nedostavěnou Palačovskou spojkou museli autobusy jezdit přes centrum Hranic..
Dvoukolejně, elektricky?
Ano, bez PN, na barvu.
Sice to pojede, ale zhruba s 25min vatou, čili na Slovensko končí vazba v Púchově a reálné zpoždění hodina, ve finále konec hodinového taktu na SK, a použitelné o5 jen Ostravany s kadencí 120 minut. Snad to aspoň od prosince pojede normálně.
Podstatné je že se jezdí ne?
A ono „se už ví“, že se bude jezdit pořád podle výlukového jízdního řádu, tj. z ValMezu až (např. pro vlak 125) ve 13.15 namísto původních 12.47?
Když se výlukový JŘ zaváděl, minimálně ZSSK tvrdila, že je to až do konce GVD.
Kdyby ve čtvrtek SŽ a ČD nevěděli jak budou jezdit v neděli, to už by na tom byli fakt hodně špatně. Nač ten pesimismus?
Když si zadám do vyhledávače ČD spojení Praha – Púchov na pondělí, tak mi to píše výluky z Lipníku do Vsetína, a když kliknu na výluku Hranice – Vsetín, tak mi to důkladně popíše výluku mezi Lipníkem a Hranicemi.
Takže bych řekl, že jasno v tom ještě nemají 🙂
Takze zadny becka?
Béčka jako každý rok, se chystají k Baltu 🙂
Ale jako každý konec školního roku, jezdí neklimatizované vozy na posilách.
Na Valašských expresech jezdí Béčko a/nebo BDs alespoň na jedné soupravě běžně i v základu 🙁
Tak se zavřou okna 😉
Pokud jste sám v kupé. Víte kolik bude lidí chtít čumět z okna? Samozřejmě pokud máte kličku a oni ne, tak se to dá ošetřit 🙂
Tak tam budou hasiči stříkat vodu na neposlušné diváky 😁
Přece není šance, že by se do vlaku nedostal okolní vzduch. Takový vagóny tu moc nejezdí.
Jeden to nemusí zrovna inhalovat.
Jestli je to ten smrad, co si myslím, tak lidi budou okna zavírat a pak větrat sami od sebe.