Začala betonáž nejdelší estakády na Palačovské spojce, spotřebuje se 3300 metrů krychlových betonu

Začala betonáž Palačovské spojky. Zdroj: ŘSDZačala betonáž Palačovské spojky. Zdroj: ŘSD

Dokončení tzv. Palačovské spojky je plánováno na příští rok.

Odebírat
Upozornit na
guest
33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PetrN

Jen doplnění, mělo by se dost ulevit i Novému Jičínu, nově totiž bude silnice I/57 mezi ValMezem a NJ trasovaná po Palačovské spojce a dále v peáži s D48 k NJ, tento úsek D48 tak bude bez poplatku. Stávající klikatá silnice I/57 mezi NJ a VM bude převedena do silnic II a III.třídy

František Josef

Spotřeba kubíků betonu, kilometry čtvereční asfaltu, tisíce vagonů spáleného uhlí, miliardy prošustrovaných peněz – přesně jako socialistické měření „výkonu“ ekonomiky resp. plýtvání zdroji. Otázky k čemu to bude, zda to potřebujeme, jaká je návratnost projektu již budovatele nezajímají.

SYN

Tak tenhle údaj je spíš do rubriky „zajímavosti“ než že by se jednalo o systematicky sledovanou položku pětiletého plánu „objem spotřebovaného betonu“ což je přecejen od socializmu rozdíl…

Jestli vám to tak nepřipadá tak nabízím myšlenku na to jak dlouho byste tehdy směl rozšiřovat takovéto protistranické řeči než by došlo k prvním problémům…

Pavel

Protistranické řeči tady nemají dnes šanci vůbec. Synku synku, až někdy sebereš odvahu napsat odvážnější příspěvek, uvidíš jak rychle zmizí.

El Barto

Je rozdíl cenzura ze strany státu a cenzura na něčím soukromém webu.

Jan Sůra

Tenhle blábol je ten váš odvážnější příspěvek? Odvaha začíná třeba u toho se pod svůj názor podepsat, nelhat a podpořit ho fakty. Tyto skutečnosti zde zablokovaným jedincům pravidelně chybí.

sáček

Tak napište tu pravdu. Pište. Bude to jen nějaké pofňukání plné sprostých slov namířené osobně proti nějaké osobě, že.

Swariner

Co to melete?

Petr

Ne, budovatele to nezajímá, jelikož si to někdo jiný objednal a zaplatil. A ten někdo jiný mimo jiné počítal návratnost. Čest.

Pavel

A jak ta návratnost vyšla? Můžu ji vidět?

bipe

Doporučuji se na den nastěhovat do obcí jménem Hustopeče, Milotice, Černotín, Teplice a myslím, že ta návratnost Vám bude okamžitě jasná. A to se nebavím o tom, jak zásadním způsobem se zkrátí napojení Valašska na dálniční síť, které nyní v podstatě neexistuje.

Zbynek

Gratuluju, poprit sam sebe ve dvou vetach, to jen tak nekdo neumi.

182-097

A taky hlavně Nový Jičín, Bludovice, Hodslavice, Šenov, Kunín. Tam jim to taky uleví.

Dejf

Nemusí se ani stěhovat, stačí tam dojet a začít své teze nahlas šířit. Asi bych si zubaře domluvil než tam odjedu…

VJY

Z vašich vět je cítit, že jste tam v životě nebyl a nevíte jaké blbosti plácáte. Nevím o nikom, kdo by se netěšil, až jejich město nebude hlavní tranzitní koridor.

Radek

Pán s Bipe souhlasí, přečtěte si to pořádně!

Frantisek X

A že nemlátí ta auta, která jim to způsobují, a ty, kteří takto řídí hospodářskou a dopravní politiku státu na úkor jiných… A jo vlastně, je potřeba víc doktorů a nemocnic, včetně zubních. To pak jo.

Dejf

asi proto, že valaši jsou rozumný a chápou, jak by ve svém regionu bez dopravy dopadli. asi proto, že to ze zkušeností před rozvojem dopravy byl opravdu bohatý a rozvinutý kraj.

Michal M

Franto tady ten beton řeší jeden z intelektuálních skandálů současné ČR.

El Barto

Halásku, už je ta tvoje zaseknutá gramofonová deska ohraná a nudná.

Georg

Návratnost samozřejmě nebude žádná, jen se rozhází peníze pro další zbytečné jízdy točvolantů, aby mohli dál uspokojovat svůj fetiš. Místo toho, aby se investovalo do potřebných cyklostezek, které životní prostředí nezatěžují.

Tomáš Polášek

A to kolo se do obchodu dostane jak, aby jste na něm mohl jezdit po cyklostezkách? A chleba který asi jíte a, a, a,…………..? A ten IT přístroj na kterém jste tohle napsal, dovezli pravděpodobně z Číny na kole?

FrenkyUL

Jasně a povezeš máslo do obchodů na kole.

SYN

No, nechci snižovat hodnotu cyklostezek, ale jako „rozvoj dopravní infrastruktury (pro přepravu zboží) se použit dají velice okrajově, a novostavby stezek (ne někde jen „namalované“) zrovna neprosluly ekonomičností (bylo dost příkladů kdy stály skoro tolik co silnice)…

Dusanh

Pokud ten písek a cement na beton dovezou do betonárky vlakem, tak cajk, ne? 😉
A ty tisíce vagonů spáleného uhlí jsou přece v pořádku už z podstaty… 😀

Tomáš

Na Přerovsku 🤣🤣🤣🤣

Karel IV.

Je to možná s podivem, ale v textu zmíněná Poruba (a most) skutečně leží na území bývalého okresu Přerov, stejně jako caa 3/4 stavby. Valašskomeziříčsko by asi bylo vhodnější, ale než riskovat pravopisnou chybu v krkolomné češtině, tak Přerovsko je větší jistota (Valmezáci prominou).

vrána

Navíc zrovna tahle estakáda je asi 600m od místa, kde se stýká Moravskoslezský, Olomoucký a Zlínský kraj. Takže je vlastně skoro všude 🙂

radim.cenek

Poruba leží na území současného okresu Přerov. Bývalý okres (před rokem 1960) byly Hranice.
Tyhle bývalé okresy jsou mimochodem mnohem lepší pro přibližnou lokalizaci. Poruba „na Přerovsku“ budí posměch právem (koneckonců, pro Přerováky je to Asie 😉 ), mnohem výstižnější by bylo napsat „na Hranicku.

Slosor

Pro ČTK jsou ty umělé komunistické okresy z roku 1960 Písmo svaté.

rogo01

Snad s výjimkou západního a východního Pražska.
Přitom jižní a severní Plzeňsko používají.

Nemanic

No, nevím, jestli lidi z Poruby jezdí nakupovat do Hranic, spíš bych řekl, že do ValMezu 🙂

Karel IV.

„Bývalý okres Přerov“ je správně, neboť okresy jako správní jednotky byly v ČR zrušeny od 1.1.2003 zákonem č. 320/2002 Sb. A přerovský byl ten poslední okres, pod který tato Poruba spadala. Kompetence okresních úřadů převzaly zčásti krajské úřady a zčásti obecní úřady obcí s rozšířenou působností.
Nic na tom nezmění ani to, že územní členění dle okresů pro svou vlastní potřebu stále využívají některé složky státu (např. policie či soudy).