Z Prahy zamířily na Ukrajinu další dva vyřazené autobusy pro Chmelnický
Vyřazené autobusy z DPP pro Ukrajinu. Foto: DPP
Na Ukrajinu zamířilo z Prahy 20 tramvají a 2 autobusy.
Na Ukrajinu zamířilo z Prahy 20 tramvají a 2 autobusy.
Ty UAcka dostavaj vse zadarmo, hruuza. To by Andrej nedopustil, za nej by vse zadarmo dostaval jen Agrofert!!!
A já mabyl dojmu,že je daruje,platí a převáží Praha 6.teda soudě dle fotek na nejmenovanych stránkách….🤣🤣
Na rozdíl od tramvají, které na čelním panelu měly cílovou zastávku Kovošrot, si tentokrát někdo vzal připomínky k srdci, věnoval tomu pár minut práce a vypadá to mnohem lépe.
Je to úplně jedno, fakt zbytečné starosti.
Proč to nemůže někdo odřídit? Ve dvou? Proč se to musí nakládat?
Ale vždyť pojedou po vlastní ose… 🙂
„Přepravu autobusů si ukrajinská strana zajišťuje sama. Jedou po vlastní ose.“
Stačí číst.
Po vlastní ose nejedou pro zvídavé čtenáře jen ty tramvaje … Tam bych řekl, že na koleje nemůžou (navíc nekde za Michalovci budou mít problém s rozchodem) a po silnici by to asi drncalo.
Pravda, posledně T6 dojela jen k Průhonicím.
Dva vozy různých typů, typů které tam nejsou moc běžně k vidění, a bez vzájemně zaměnitelných dílů. Aby to nebyl danajský dar. Hodně štěstí s údržbou.
Tak upřímně řečeno, není to zas kriticky důležité zařízení. Když se rozbijou a nebude je možné vlastnoručně opravit, tak se holt asi odstaví. Je to spíš na vykrytí aktuálních ztrát, než že by to někdo plánoval provozovat dalších 20 let asi. Pokud budou třeba rok jezdit, udělají asi lepší službu než ve šrotu či u někoho na zahradě. Na druhou stranu, Ukrajina teď ukazuje až neuvěřitelnou schopnost provozovat strašně širokou paletu kde čeho, rozmanitou jak původem, tak stářím, ať jde o vojenskou techniku, náklaďáky, generátory, nebo osobní auta. Hasičská auta a sanitky z USA, pickupy s pravostranným řízením z UK,… Číst vice »
Motor Iveco je docela běžný, převodovka voith taky a pneu obvyklých rozměrů. Pokud se to nesrazí s „poklidně orajícím tankem“ tak nic, co by se nedalo uržet v provozu.