Z Prahy zamířily na Ukrajinu další dva vyřazené autobusy pro Chmelnický

Vyřazené autobusy z DPP pro Ukrajinu. Foto: DPPVyřazené autobusy z DPP pro Ukrajinu. Foto: DPP

Na Ukrajinu zamířilo z Prahy 20 tramvají a 2 autobusy.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Prpa

Ty UAcka dostavaj vse zadarmo, hruuza. To by Andrej nedopustil, za nej by vse zadarmo dostaval jen Agrofert!!!

Jura

A já mabyl dojmu,že je daruje,platí a převáží Praha 6.teda soudě dle fotek na nejmenovanych stránkách….🤣🤣

G....

Na rozdíl od tramvají, které na čelním panelu měly cílovou zastávku Kovošrot, si tentokrát někdo vzal připomínky k srdci, věnoval tomu pár minut práce a vypadá to mnohem lépe.

Lomb

Je to úplně jedno, fakt zbytečné starosti.

Jakub K

Proč to nemůže někdo odřídit? Ve dvou? Proč se to musí nakládat?

Hanka

Ale vždyť pojedou po vlastní ose… 🙂

PepaM

„Přepravu autobusů si ukrajinská strana zajišťuje sama. Jedou po vlastní ose.“
Stačí číst.

David

Po vlastní ose nejedou pro zvídavé čtenáře jen ty tramvaje … Tam bych řekl, že na koleje nemůžou (navíc nekde za Michalovci budou mít problém s rozchodem) a po silnici by to asi drncalo.

Kernteriér

Pravda, posledně T6 dojela jen k Průhonicím.

Lesan

Dva vozy různých typů, typů které tam nejsou moc běžně k vidění, a bez vzájemně zaměnitelných dílů. Aby to nebyl danajský dar. Hodně štěstí s údržbou.

SaulGoodman

Tak upřímně řečeno, není to zas kriticky důležité zařízení. Když se rozbijou a nebude je možné vlastnoručně opravit, tak se holt asi odstaví. Je to spíš na vykrytí aktuálních ztrát, než že by to někdo plánoval provozovat dalších 20 let asi. Pokud budou třeba rok jezdit, udělají asi lepší službu než ve šrotu či u někoho na zahradě. Na druhou stranu, Ukrajina teď ukazuje až neuvěřitelnou schopnost provozovat strašně širokou paletu kde čeho, rozmanitou jak původem, tak stářím, ať jde o vojenskou techniku, náklaďáky, generátory, nebo osobní auta. Hasičská auta a sanitky z USA, pickupy s pravostranným řízením z UK,… Číst vice »

Jiří Kocurek

Motor Iveco je docela běžný, převodovka voith taky a pneu obvyklých rozměrů. Pokud se to nesrazí s „poklidně orajícím tankem“ tak nic, co by se nedalo uržet v provozu.