Z koridoru u Ostravy zmizí další přejezd. Nahradí ho silniční estakáda
Dvojice přejezdů v Suchdole nad Odrou. Autor: Jakub Zástěra/Mapy.cz

Zároveň Správa železnic chystá rekonstrukci koridoru v úseku Polom - Suchdol nad Odrou a modernizaci železniční stanice v Suchdole.
Ve Studénce se ještě ani nekoplo do země a to výstavba měla oficiálně začít v březnu.
Jeden? Není to moc?
Nevíte někdo, jak chtějí v Suchdole zapojit tu novojičínskou trať, aby šlo jezdit přímo do Ostravy? Bude tam úvrať?
To jde jedině úvrati.
Nebo malou přeložkou novojičínské trati. Ale to asi nenastane.
Otočí novojičínské nástupiště ke koleji blíž k nádražní budově, na kterou půjde vjet od Ostravy i od Jičína.
Tam bylo lepší jezdit podjezdem v Suchdole, pokud se člověk vešel.
Ideální počet úrovňových přejezdů tam, kde vlaky jezdí 100 a více km/h, je nula. I když za nehodou stojí vždycky lidský faktor, zároveň platí, že právě ten není možno eliminovat jinak, než rozumným designem.
Kdybychom někdy v roce 2000 zavedli dlouhodobý program „ročně nahradíme pět úrovňových přejezdů na koridorech mimoúrovňovým křížením“, tak
a) zas tak drahé by to nebylo,
b) dneska bychom si mohli juchat.
Jo, reko tratí by určitě měly byt s mimoúrivňovým křížením. Přechod přes dálnici napadne tak leda v Praze nějaký levicový ultras.
říkat silnici uprostřed Prahy dálnice napadne leda tak nějaký pravicový ultras
Neměl on na mysli tenhle na pražském okruhu? https://mapy.com/s/mufomebege
Je tam už hodně dlouho, byl-li zřízen před 89. tak má David pravdu.
Použiju trochu cynismu:
Na MD bezpečnost dopravy řeší pouze ústy, nějaké konkrétní opatření a systémové řešení je netrápí, mrtví na přejezdech jsou jen statistika.
Takže ani v roce 2029 nedojedeme z důvodu výluk do Prahy včas?
Ani v roce… ani po roce… Výluky budou setrvale neustále někde. Nakonec vždy záleží kolik a v jakém rozsahu…
Takže je lepší nedojet z důvodu nevyhovujícího stavu tratě?
Já bych rád někdy dojel. Rychle a podle jízdního řádu. Ale to tady nikdy hrozit nebude. Pořád se to bude po pár kilometrech kopat.
Ten přejezd tady je hrozný. Tím, že je tam tolik kolejí, (přičemž po té jedné se jezdí jen občas), trvá blikání snad půl hodiny. A provoz na koridoru je takový, že se tam spíš víc stojí než projíždí. Snad se tedy konečně v tom speciálním roce 2028 začne dělat na změně, která opravdu dost pomůže.
Jako když bude odbočka, nebál bych se toho (krom období tvorby odbočky). I dnes ty Jezernice fungují bez problému.
Prece byste nechtěl po železnici aby jezdily vlak včas…. fuj to je odvážné přání
ojedete… prodlouží se doba v JŘ a je to 🙂