Z koridoru u Ostravy zmizí další přejezd. Nahradí ho silniční estakáda

Dvojice přejezdů v Suchdole nad Odrou. Autor: Jakub Zástěra/Mapy.czDvojice přejezdů v Suchdole nad Odrou. Autor: Jakub Zástěra/Mapy.cz

Zároveň Správa železnic chystá rekonstrukci koridoru v úseku Polom - Suchdol nad Odrou a modernizaci železniční stanice v Suchdole.

Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Proč?

Ve Studénce se ještě ani nekoplo do země a to výstavba měla oficiálně začít v březnu.

Josef Pešek

Jeden? Není to moc?

Jiří

Nevíte někdo, jak chtějí v Suchdole zapojit tu novojičínskou trať, aby šlo jezdit přímo do Ostravy? Bude tam úvrať?

Rese16

To jde jedině úvrati.

Jiri

Nebo malou přeložkou novojičínské trati. Ale to asi nenastane.

Slezan

Otočí novojičínské nástupiště ke koleji blíž k nádražní budově, na kterou půjde vjet od Ostravy i od Jičína.

Náhodný Kolemjdoucí

Tam bylo lepší jezdit podjezdem v Suchdole, pokud se člověk vešel.

Marian Kechlibar

Ideální počet úrovňových přejezdů tam, kde vlaky jezdí 100 a více km/h, je nula. I když za nehodou stojí vždycky lidský faktor, zároveň platí, že právě ten není možno eliminovat jinak, než rozumným designem.

Kdybychom někdy v roce 2000 zavedli dlouhodobý program „ročně nahradíme pět úrovňových přejezdů na koridorech mimoúrovňovým křížením“, tak

a) zas tak drahé by to nebylo,
b) dneska bychom si mohli juchat.

David

Jo, reko tratí by určitě měly byt s mimoúrivňovým křížením. Přechod přes dálnici napadne tak leda v Praze nějaký levicový ultras.

trafopajka

říkat silnici uprostřed Prahy dálnice napadne leda tak nějaký pravicový ultras

N.N.

Neměl on na mysli tenhle na pražském okruhu? https://mapy.com/s/mufomebege
Je tam už hodně dlouho, byl-li zřízen před 89. tak má David pravdu.

Alibaba

Použiju trochu cynismu:
Na MD bezpečnost dopravy řeší pouze ústy, nějaké konkrétní opatření a systémové řešení je netrápí, mrtví na přejezdech jsou jen statistika.

Jindrich Kuchar

Takže ani v roce 2029 nedojedeme z důvodu výluk do Prahy včas?

SpitiPater

Ani v roce… ani po roce… Výluky budou setrvale neustále někde. Nakonec vždy záleží kolik a v jakém rozsahu…

old

Takže je lepší nedojet z důvodu nevyhovujícího stavu tratě?

none

Já bych rád někdy dojel. Rychle a podle jízdního řádu. Ale to tady nikdy hrozit nebude. Pořád se to bude po pár kilometrech kopat.
Ten přejezd tady je hrozný. Tím, že je tam tolik kolejí, (přičemž po té jedné se jezdí jen občas), trvá blikání snad půl hodiny. A provoz na koridoru je takový, že se tam spíš víc stojí než projíždí. Snad se tedy konečně v tom speciálním roce 2028 začne dělat na změně, která opravdu dost pomůže.

Tomáš Záruba

Jako když bude odbočka, nebál bych se toho (krom období tvorby odbočky). I dnes ty Jezernice fungují bez problému.

Pepik

Prece byste nechtěl po železnici aby jezdily vlak včas…. fuj to je odvážné přání

lex lut0r

ojedete… prodlouží se doba v JŘ a je to 🙂