Z Karláku na Strahov trolejbusem. Poslední z dotačního balíku nových pražských tratí je pod smlouvou

Vizualizace tramvajové smyčky na Strahově. Foto: DPPVizualizace tramvajové smyčky na Strahově. Foto: DPP

Trolejové vedení bude mít celkovou délku 7,63 kilometru.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Richard

Nevíte prosím kdy přijde na realizaci elektrifikace 191 (56)?

Eda

A kdy bude trolejbus namisto 134, nejake novinky?

M 474 003

Na některých domech můžou použít původní úchyty.

Jura

Pořád jen je něco pod podpisem, pod smlouvu, po schválení atd., ale nic se pořád neděje. Žádné stavební přípravy na trase budoucí linky 53 nejsou. Tak jsem zvědavý jak se to stihne. Už aby to bylo, na návrat trolejbusů na Strahov se již většina z nás obyvatel těšíme.

Daniel Jablonecký

Jako že se má nejdřív začít stavět a teprve potom podepisovat smlouva?

Martin

Samotná realizace je poměrně rychlá, stačí se podívat do spodní části Malvazinek, tam sloupy rostou jeden za druhým.

Kamui

Je pravda, že na Strahově by měla vzniknout plnohodnotná trolejbusová smyčka později v rámci stavby tramvajové trati?

automatic

taky si říkám, že je zvláštní že v Diezenhoferových sadech je na přiložené mapce v článku jasně zřetelná smyčka a na druhé straně nikoliv, tudíž by tato smyčka dle mého ztrácela reálný smysl. Ale někdo mi říkal, že se smyčka nemá na Strahově dělat z důvodu pokračování tratě směr letiště či OC Šestka.

Hunter12CZ

Na Strahově komplikuje situaci koordinace s tramvají. TV tam bude doplněno až s elektrifikací 191. Časem je počítáno i s trolejí přes Jiráskův most… plány jsou velice ambiciózní a je náročné to koordinovat.

Kamui

Je někde souhrn těch ambiciózních plánů?

Zdeněk Sýkora

výhledy na stránkách ROPIDu, dokumentace ke stavbě na profilu zadavatele.

Adam Ř

Smysl je imo hlavně že odpadne část starostí a potíží se sundáváním a nadáváním tykadel. Na provoz čistokrevných (ne parciálních) tbusů to stejně nebude, není napojení na garáže

Mirek3

To se dá stihnout za 4 měsíce postavit celou trať 🙂

Zdeněk Sýkora

Plány o smyčce nehovoří. Jsou místa pro dobíjení, ale ne plnohodnotně průjezdná smyčka, trolej bude přerušená. Pouze bude možné po troleji pokračovat po trase linky 191
Což mimochodem je možné zjistit samostudiem z veřejně dostupné dokumentace ke stavbě.