Z Karláku na Strahov trolejbusem. Poslední z dotačního balíku nových pražských tratí je pod smlouvou
Vizualizace tramvajové smyčky na Strahově. Foto: DPP

Trolejové vedení bude mít celkovou délku 7,63 kilometru.
Trolejové vedení bude mít celkovou délku 7,63 kilometru.
Na některých domech můžou použít původní úchyty.
Pořád jen je něco pod podpisem, pod smlouvu, po schválení atd., ale nic se pořád neděje. Žádné stavební přípravy na trase budoucí linky 53 nejsou. Tak jsem zvědavý jak se to stihne. Už aby to bylo, na návrat trolejbusů na Strahov se již většina z nás obyvatel těšíme.
Jako že se má nejdřív začít stavět a teprve potom podepisovat smlouva?
Samotná realizace je poměrně rychlá, stačí se podívat do spodní části Malvazinek, tam sloupy rostou jeden za druhým.
Je pravda, že na Strahově by měla vzniknout plnohodnotná trolejbusová smyčka později v rámci stavby tramvajové trati?
taky si říkám, že je zvláštní že v Diezenhoferových sadech je na přiložené mapce v článku jasně zřetelná smyčka a na druhé straně nikoliv, tudíž by tato smyčka dle mého ztrácela reálný smysl. Ale někdo mi říkal, že se smyčka nemá na Strahově dělat z důvodu pokračování tratě směr letiště či OC Šestka.
Na Strahově komplikuje situaci koordinace s tramvají. TV tam bude doplněno až s elektrifikací 191. Časem je počítáno i s trolejí přes Jiráskův most… plány jsou velice ambiciózní a je náročné to koordinovat.