regio-vlak

Vyšetřovatelé letecké nehody ve Washingtonu z letounu vyzvedli obě černé skříňky

Záchranná akce na řece Potomac ve Washingtonu po srážce letadla s vrtulníkem. Foto: US Coastal GuardZáchranná akce na řece Potomac ve Washingtonu po srážce letadla s vrtulníkem. Foto: US Coastal Guard

K nehodě došlo v jednom z nejostřeji střežených a monitorovaných vzdušných prostorů na světě.

Odebírat
Upozornit na
guest
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš R.

Myslím, že NTSB je další z úřadů zralých na zrušení. Příčinu nehody (neuvěřitelně špatný úhel letu vrtulníku v důsledku politiky Bidena a Obamy) i nápravná opatření (mohli letět výš, níž nebo jinak zatočit) během pár hodin od nehody naprosto přesně stanovil pan prezident Trump. Žádné další zdlouhavé a nákladné úkony vyšetřovatelů nejsou potřeba.

Jan Sůra

Jak za špatný úhel letu vrtulníku v důsledku politiky může konkrétně Obama, když mezi Obamou a Bidenem vládl Trump?

Pražec

Doba je zlá a rozlišit sarkasmus už není tak snadné, jako bývalo.

Jan Sůra

Doufejme:)

lvy

To bude ironie.

Baldrick

Dávejte k podobným textům smajlíky nebo jiné naznačení, že jde o ironii. Jinak to bude vypadat, že ty nesmysly myslíte vážně.

Tomáš R.

Když já mám vždycky pocit, že to je tak nad slunce jasné, že to prostě není možné, aby to někdo nepochopil. Ale doba je, jak zde někdo píše, opravdu zlá😁.
Zejména když výroky v tomto smyslu zcela vážně pronáší „nejmocnější muž světa“,

Petr

Hezký sarkasmus. Ten blábol Trumpa mě fakt pobavil.

L.

Bohužel, spousta voličů ho vezme jako realitu a nějaká vyšetřovací zpráva je už zajímat nebude :-/

Tomáš R.

Vždycky, když někam napíšu nějaký podobný příspěvek, tak sii říkám, že ta ironie je tak zjevná a okatá, že to musí být jasné naprosto každému. A opakovaně se pletu😒

Y.K.

Problém je v tom, že opravdu existují lidi, kteří to myslí vážně a není jich málo. A na internetu bez bližší znalosti dotyčného pak mnohdy je těžké rozlišit, jestli si někdo dělá šoufky nebo je z jiné bubliny, kde se tak uvažuje běžně.

libcha

Stačí si pustit několik videí zachycujících řízení letového provozu v USA. Hodně jejich postupů je dost pofidérních a kolikrát z toho vstávají vlasy hrůzou. Tak například „cleared to land“ v situaci, kdy před vámi ve frontě na přistání ještě jsou dvě další letadla (která mají „cleared to land“ taky) a kromě toho bude mezi nimi na dráhu najíždět ještě jiné další, které odstartuje. Ale „pilot s tím má počítat“ a je na jeho zodpovědnosti, aby to viděl a vyřešil. Nebo taky vizuální separace letadel, která je taky ponechávána na pilotech způsobem jako: „máš Boeing 737 (sic, bez další specifikace) na… Číst vice »

lvy

Prostě to jsou pořád ještě cowboys jako kdysi.

Průvodce původní Aleš

Technická poznámka: Toto letiště (DCA) se jmenuje Ronald Reagan National Airport. ČTK jej v textu chybně uvádí jako mezinárodní letiště Ronalda Reagana, přičemž letiště nesplňuje podmínky mezinárodního letiště, nemá imigrační a celní kontrolu.

Karel Mio

Je to tak, mezinarodni je IAD – Washington Dulles

Průvodce původní Aleš

Plus BWI, které se taky považuje za obsluhující Washington.

Jan Sůra

díky za upozornění.

Juraj

DCA je de facto mezinárodní letiště, ale kvůli chybějícímu odbavení může přijímat pouze mezinárodní lety z Kanady nebo některých letišť z Karibiku, kde je preclearance.
(Teoreticky ještě ze SNN v Irsku, ale tam to omezuje scope clause.)