Ukázkový příklad neschopnosti státu se starat o majetek. Ne že by to v soukromých rukou dopadlo lépe, jen mě mrzí to, jak se přistupuje k jednomu z nejkrásnějších nádraží v celé republice. Rekonstrukci interiéru načaly v nultých letech tohoto století České dráhy jakožto předchozí vlastník, ta však nikdy nebyla dokončena. Dodnes je interiér obložen již dávno zastaralými obklady. Až je mi studno z toho, jak zanedbaný je stav čekáren v pravém i levém křídle budovy… obsolentní interiér, ohavné staré lavičky… (obměna mobiliáře, jak se píše ve článku, skutečně proběhla, ale v minimálním rozsahu a pouze na nástupištích – všechny lavičky… Číst vice »
Já jsem se tam předloni zrovna octnul za takové vcelku normální bouřky. Začalo tect na první peron snad kolem všech podpůrných ssloupu.Zacaly se tvořit velké laguny vody a slevaly se. Přitomne zaměstnance z přízemních provozních místnosti to nevyvedlo z míry. Popadli připravené smetany a rutinně začali vodu vyhrnovat do kolejiště… Zatéká sem stále více, ale nikdo to neřeší, řekli mi na můj dotaz, zda je to často… Takže za mě s rekonstrukcí souhlas…
Ono už je bytů dost? Pak chápu, že není potřeba žádné další vytvářet a je možno se připravit o prostředky které by z pronájmu takových bytů přicházely do rozpočtu.
A pak bude zbytečná další a další a další až tady nezbyde nic. Ale chápu, že některým lidem stačí přístřešek z prefabrikátů, nejlépe bez stěn aby do něj bylo vidět a mohlo do něj ze všech stran foukat a ideálně i bez lavičky to aby si tam někdo náhodou něchtěl ustlat.
Stanice je využívána jako depo, to je účel její velikosti, dokážete si představit přesunout všechno co tam probíhá někam jinam kde je větší vytíženost cestujících?
Kdyby si dráha odpustila to hraní si s vagóny, nesmyslné a přežité výměny lokomotiv bylo by lépe… a důvod proč stavět v takovéto dědině není vúbev žádný
Stanice Bohumín je jedním z nejvýznamnějších železničních uzlů v celé republice, zadruhé je to jedno z největších dep a údržbových středisek u nás (ČD i SŽ). Je to naprosto klíčový bod pro přechod do Polska, mají zde zázemí všichni dopravci a jejich vlakové čety. Žst.Bohumín výborně slouží svému účelu i co do dálkové dopravy, tak co do regionální dopravy obyvatelům Bohumína. V neposlední řadě je to jedno z nejkrásnějších nádraží v celém Česku… Jste normální?
David
1 měsíc
33 měsíců a jen 100mio? Fakt jim tam nechybí nula? Nebo výběrko bude o SŽ přirážky vic a do ty miliardy to zvednou vícepráce?
V režimu D&B, takže polovinu doby zabere projektování a stavební řízení ….
javr
1 měsíc
Ta před pár lety opravovaná fasáda už taky není v nejlepším stavu a v některých místech opadává.
Aquinas
1 měsíc
No tak to je výborné. „Bohumínskou výpravní budovu již Správa železnic v minulých letech opravovala. Vyměňovala se okna, obnovila se fasáda nebo došlo k proměně vnitřní dispozice či obměně mobiliáře. “ „Správa železnic připravuje další opravy výpravní budovy na nádraží v Bohumíně. Vypsala veřejnou zakázku s názvem „Rekonstrukce výpravní budovy v žst. Bohumín, 2.etapa. Cílem této stavby bude odstranění velmi špatného až havarijního stavu některých dřevěných nosných konstrukcí stropů a prvků krovu, a to buď celkovou výměnou, nebo sanací. “ Víte co mě zaráží? Že nekdo opraví fasádu, vymění okna a udělá rekonstrukci v interieru, aby ponechal ve špatném stavu… Číst vice »
Je zřejmé, že kvůli rozpočtu byly předchozí opravy dělány pouze „na pohled“, asi jako Hošticích, když chtěli pro Italy opravit mlýn a měli na to jen „15k Kčs“. Tak se udělalo pouze to, co oko veřejnosti vidí. Teď, když už hrozí, že kulisy spadnou, tak se z rezervy na havárie na Bohumín vyhradilo 100 mil. Kč. Vzhledem k výši té sumy to nic víc, než odstranění havarijního stavu nepokryje. Podobná „šetřicí zvěrstva“, i když asi menšího rozsahu se dějí i v privátním sektoru. Byl jsem kdysi v zázemí jedné regionální pobočky, kam se klient už nemá oficiálně dostat a byl… Číst vice »
Ukázkový příklad neschopnosti státu se starat o majetek. Ne že by to v soukromých rukou dopadlo lépe, jen mě mrzí to, jak se přistupuje k jednomu z nejkrásnějších nádraží v celé republice. Rekonstrukci interiéru načaly v nultých letech tohoto století České dráhy jakožto předchozí vlastník, ta však nikdy nebyla dokončena. Dodnes je interiér obložen již dávno zastaralými obklady. Až je mi studno z toho, jak zanedbaný je stav čekáren v pravém i levém křídle budovy… obsolentní interiér, ohavné staré lavičky… (obměna mobiliáře, jak se píše ve článku, skutečně proběhla, ale v minimálním rozsahu a pouze na nástupištích – všechny lavičky… Číst vice »
Dopadne to jako v Kladně.
Demolice nic víc
A postavit novou a moderní??? Jestli jo tak souhlas..
A na co? Těch par lidí obslouži obyč příspřešek a ty pochybné existence ktere se tam schovavají před deštěm…
„existence ktere se tam schovavají před deštěm“
To myslíte cestující čekající na spoj?
Asi jste tam nikdy nebyl, jinak byste věděl co se tam potuluje za existence
ano novou světlou moderní
Já jsem se tam předloni zrovna octnul za takové vcelku normální bouřky. Začalo tect na první peron snad kolem všech podpůrných ssloupu.Zacaly se tvořit velké laguny vody a slevaly se. Přitomne zaměstnance z přízemních provozních místnosti to nevyvedlo z míry. Popadli připravené smetany a rutinně začali vodu vyhrnovat do kolejiště… Zatéká sem stále více, ale nikdo to neřeší, řekli mi na můj dotaz, zda je to často… Takže za mě s rekonstrukcí souhlas…
Jak byste za deste cekal na autobus? Taky by bylo treba mit k tomu budovu vetsi nez je mistni skola?
Ono už je bytů dost? Pak chápu, že není potřeba žádné další vytvářet a je možno se připravit o prostředky které by z pronájmu takových bytů přicházely do rozpočtu.
První nástupiště včetně zastřešení se loni kompletně rekonstruovalo.
Jak zde již zaznělo, přidávám se, první nástupiště bylo loni zcela zrekonstruováno.
Generální oprava budovy probíhala v letech 1989 -1995. Po 30 letech už mnohé věci jsou za zenitem.
Vyhozené peníze… celou tuhle stanici konečně zrušit
A pak bude zbytečná další a další a další až tady nezbyde nic. Ale chápu, že některým lidem stačí přístřešek z prefabrikátů, nejlépe bez stěn aby do něj bylo vidět a mohlo do něj ze všech stran foukat a ideálně i bez lavičky to aby si tam někdo náhodou něchtěl ustlat.
Ta stanice je přeceňovaná, tady úplně stačí pár peronu na S-bahn. Dalkovka tu vůbec stsvět nemá
Stanice je využívána jako depo, to je účel její velikosti, dokážete si představit přesunout všechno co tam probíhá někam jinam kde je větší vytíženost cestujících?
Kdyby si dráha odpustila to hraní si s vagóny, nesmyslné a přežité výměny lokomotiv bylo by lépe… a důvod proč stavět v takovéto dědině není vúbev žádný
Tak ty jsi odborník jako já jaderný fyzik. Vůbec tomu nerozumíš, tak si ty své moudra strč do …
Stanice Bohumín je jedním z nejvýznamnějších železničních uzlů v celé republice, zadruhé je to jedno z největších dep a údržbových středisek u nás (ČD i SŽ). Je to naprosto klíčový bod pro přechod do Polska, mají zde zázemí všichni dopravci a jejich vlakové čety. Žst.Bohumín výborně slouží svému účelu i co do dálkové dopravy, tak co do regionální dopravy obyvatelům Bohumína. V neposlední řadě je to jedno z nejkrásnějších nádraží v celém Česku… Jste normální?
33 měsíců a jen 100mio? Fakt jim tam nechybí nula? Nebo výběrko bude o SŽ přirážky vic a do ty miliardy to zvednou vícepráce?
V režimu D&B, takže polovinu doby zabere projektování a stavební řízení ….
Ta před pár lety opravovaná fasáda už taky není v nejlepším stavu a v některých místech opadává.
No tak to je výborné. „Bohumínskou výpravní budovu již Správa železnic v minulých letech opravovala. Vyměňovala se okna, obnovila se fasáda nebo došlo k proměně vnitřní dispozice či obměně mobiliáře. “ „Správa železnic připravuje další opravy výpravní budovy na nádraží v Bohumíně. Vypsala veřejnou zakázku s názvem „Rekonstrukce výpravní budovy v žst. Bohumín, 2.etapa. Cílem této stavby bude odstranění velmi špatného až havarijního stavu některých dřevěných nosných konstrukcí stropů a prvků krovu, a to buď celkovou výměnou, nebo sanací. “ Víte co mě zaráží? Že nekdo opraví fasádu, vymění okna a udělá rekonstrukci v interieru, aby ponechal ve špatném stavu… Číst vice »
Je zřejmé, že kvůli rozpočtu byly předchozí opravy dělány pouze „na pohled“, asi jako Hošticích, když chtěli pro Italy opravit mlýn a měli na to jen „15k Kčs“. Tak se udělalo pouze to, co oko veřejnosti vidí. Teď, když už hrozí, že kulisy spadnou, tak se z rezervy na havárie na Bohumín vyhradilo 100 mil. Kč. Vzhledem k výši té sumy to nic víc, než odstranění havarijního stavu nepokryje. Podobná „šetřicí zvěrstva“, i když asi menšího rozsahu se dějí i v privátním sektoru. Byl jsem kdysi v zázemí jedné regionální pobočky, kam se klient už nemá oficiálně dostat a byl… Číst vice »
Jj. A pak se tam ten co maloval kulisy ožral a povídal si s Leninem 🙂