Velká železniční renesance. Polsko začíná s obnovou další trati, restart dalších tří projektuje

Motorová jednotka PESA ve stanici Gorzów Wielkopolski. Foto: PKP PLKMotorová jednotka PESA ve stanici Gorzów Wielkopolski. Foto: PKP PLK

Na opravu jedné trati naváže revitalizace dalších tří.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Happy

Ne. Ne. Vážně tyto tratě nemají charakter trati Rakovník- Mladotice… Tak schválně, kdo se s tím první vytasí. Jinak palec nahoru👍👍

Dim

Před 14 dny jsem byl v Polsku,…..a dle mě má potřebu většina železničních tratí modernizace…dokonce hlavní tahy

2101

Neřekl bych že je to tam nějak znatelně horší než u nás…

Caprad

Jak je na tom trať Bielsko-Biala – Skoczów? Ta se snad má taky reaktivovat. A proč vůbec takovou trať (vedoucí zástavbou, elektrizovaná (!!!)) v devadesátkách zrušili/zakonzervovali, stejně jako třeba trať do Cieszyna od východu?

Kubrt

Trať BB Skoczów byla sjízdná až do roku 2013; osobní vlaky skončily 2009. Důvodem byl technický stav tratě a následně nízká rychlost vlaků. Primárně dlabání na údržbu.

Ic540

Plán zprovoznění je 2031.
Konkrétně trasa by měla být takto.
BB Skoczow Goleszow Cieszyn Těšín.

Když jsem se to dozvěděl přišlo mi to jako maly zázrak. Nic lepšího nás zde nemohlo potkat. Polák počítá se zajížděním do Českého Těšína…
Dnes je to naopak ale jde o znouze ctnost. Byť jsme tady za to všichni rádi. Výhodnější bude zajíždění Kolejí Šloňských k nám. Už aby to bylo….

Je to označeno v jejich plánech jako trasa P11. Číslo tratě BB Skoczow je tuším 197…