V Ústí nad Labem budou poprvé jezdit autobusy SOR, výrobce dodá pět kloubových vozů
Kloubový autobus SOR NS 18. Foto: Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
Nové autobusy budou dodány do jednoho roku.
Nové autobusy budou dodány do jednoho roku.
Uspořádání sedaček je témeř totožné se SOR NB
https://www.youtube.com/watch?v=OMee9SeyU7A
Busem SOR NS jsem už jel, přijde mi to dost podobné jako u NB. Možná SOR NS je trochu větší prostornější. Možná i záleží na konkrétním provedení a na konkrétní verzi.
Autobusy SOR patří někam do rozvojových zemí, do Afriky, některých částí Asie apod., a ne do střední Evropy!
Komentář, na nějž reaguji patří …
Jo, vím, že můj komentář nepatří do diskuze, ale stejně tak ne ten váš.
Něco an tom je, tak třeba se časem zlepší
Tak už i v Ústí bude tenhle mor….
Ještě v tom nejel, ale už ví, že je to špatně.
Me se fake libi, jak Usti nakupuje vzdycky po par kusech autobusu/trolejbusu. Proste je videt koncepcni prace ANOuz je lip🤣.
Tohle mesto a jeho vedeni je proste porad stejne tragicke.
Nechci se zastávat ANO to určitě ne, ale 33ks vysoutěžených trolejbusů Vám přijde jako nákup „po pár kusech?“
A kolik by prosím mělo město se zhruba 60 autobusy nakupovat nových vozů ročně ?
Zaprvé, s tím ANO nemá co dělat.
Zadruhé, postupná obnova vozového parku není finančně náročná v daný moment, což přináší pozitiva. Otázka, vzhledem k úsporám z rozsahu, není 1ks ročně příliš málo.
No nebudu lhát, jako cestující jsem byl vcelku rád, že v Ústí nic od SORu nejezdí. Bohatě mi stačí v Praze. Ale co se dá dělat, soutěž je soutěž.
NS není NB.
Je to všechno jedna hrůza!
NS jsou z pohledu cestujícího fajn busy (a trolejbusy). Ani ty NB mi nepřišly jako nějaký ultimátní zlo…
no proti konkurenci to byla dost bída..ns jsem ještě neměl tu čest, ale bn a nb to je hrůza
No francouzský pomsty jsou asi na stejný úrovni. Rozhrkaný od začátku, poruchy dveří…
Co jsem měl možnost se několikrát svézt trolejbusovou verzí v Teplicích, tak pro cestujícího je to velkej kvalitativní skok.
Ano, ale skok dozadu!
To sice ne ale taky to není nějaké ultimátní dobro. Faktem ale je, že menší kola, (asi odlehčená) karoserie z bakelitu a EURO 6 a z toho vyplývající asi příznivá ekonomika provozu taky možná hraje roli. Z pohledu těch kdo tyhle autobusy objednávají a sami s nimi nejezdí to Ti cestující „přece chvíli vydrží“. A pak se diví že lidé jezdí raději auty.