V Uherském Hradišti začal provoz Pouličky, dočasně se staršími autobusy
První den provozu Pouličky v Uherském Hradišti. Foto: Stanislav Blaha

Došlo k výraznému rozšíření MHD, vyměnil se dopravce.
Došlo k výraznému rozšíření MHD, vyměnil se dopravce.
Jana Valerová
Totálně k ničemu, hlavně že má z toho někdo provize….
Tak jako z několika vrstev stříkání dopravního značení…. Nesmyslné celé…Jsou to nemalé částky… Ale radnice v čele s panem Blahou určitě městu ušetřili
Nevim, aby to nedopadlo tak, že sice město bude mít 2x více vozů, budou jezdit 2x častěji, bude to 4x dražší a počet připravených bude poloviční. To by moc smysl nedávalo. Bydlel jsem ve Štěpnicich, na Východě a v centru a nikdy jsem autobus nepoužil. Vždy kolo nebo pěšky.
Škoda, že nikdo z místních nevysvětlí, proč je podle nich MHD Pavla Poulíčka nepoužitelná a proč tak málo lidí jezdilo MHD i s původním dopravcem ČSAD Uherské Hradiště. Ptám se věcně, nerejpu.
Je to jednoduché. Nevyhovující spoje a časy. Místní si nikdy na klasickou MHD nezvykli, protože to ani nebyla. Vždy jen torzo převážně do velkých fabrik a nic víc. Chce to čas. 40 let neexistence plnohodnotné MHD se nezmění ze dne na den.
To způsobili radní v UH, kteří nechtěli financovat MHD a raději parazitovali na příměstské dopravě hrazenou krajem.
A není těch linek nějak málo 😂
Je z toho Políček
Ani název Znojmo nepřelepili, pěkné
Jízdní kolo v Hradišti vždy zvítězí a busy v intervalu 20 min budou vozit vzduch. Kdo tu parodii na MHD zaplatí?
Parodie na MHD se nachází v Turnově
Jo nové pouličky které zabraly parkovací místa pro osobní auta 🙈 radnice prostě aby vyřešila nové parkovací místa tak nasadila pouličky 🙈 prostě vlk se nažral a koza zůstala celá🤷♀️
No pak se s takovými starosta nebaví když lidi neargumentují věcně. Od některých to totiž vyznívá tak, že by se zastávka neměla zřizovat vůbec, kdyby mělo dojít ke zrušení třeba 4 parkovacích míst.
Co by třeba byl logicky argument je požadovat náhradu. Jenže o polohách zastávek se ví tak od 2022 a většina lidí, které to vadí, stejně to zjistila až když se jim tam začlo značkovat.
Souhlasím,pan Blaha se prezentuje že udělal 45 parkovacích míst ale když odečte ty původní které pouze zrekonstruoval a spočítá kolik sebral pro nové pouličky tak je hooodně v mínusu
Je naprosto v pořádku, že na veřejné ulici má přednost infrastruktura pro veřejnou dopravu před uskladněním soukromého majetku.
Projevuje se u vás Stockholmský syndrom, kdy se oběť zastává pachatele. Není jiné vysvětlení pro vaši představu, že auta mají automaticky nárok na veškerý veřejný prostor a vše jim musí ustoupit.
To je pravda, je ale taky nesmysl vůbec se o tom nezmínit, nebo nehledat náhradu už během přípravy; projektant se saozřejmě má snažit o ideální umístění zastávky pro dopravní obslužnost, a mezitím může někdo jiný hledat, které plochy by se daly nahradit provizorním parkovištěm.
Ovšem město celkově dělalo jenom nutné minimum co do infrastruktury, a dotčení se ozvali taky až když se tam začlo stavět – i když obě strany měly tak 3 roky předstih.
Proč by měl pořád někdo majitelům soukromých aut hledat, kde svá auta mohou odložit? To je jejich problém. Nikdo jiný než vlastníci aut nechce po městu, aby mu našlo, kde si uskladní svůj majetek (navíc zdarma nebo za nějakou směšnou částku). Kdybych přišel na zastupitelstvo s tím, že jsem si pořídil novou šatní skříň, ale nevejde se mi do bytu, tak ať najdou na městských pozemcích (do dvou minut chůze od mého bytu) místo, kde si ji uskladním, budou si všichni ťukat na čelo. Tak proč je to u aut a jenom u aut považované za normální? Ani lidem nezařídí… Číst vice »
Protože problém většinou s tím mají lidi, kteří to auto vlastnili v době, kdy problém s parkováním ještě nebyl. Nové byty sice znamenají taky více míst, ale také to nově přistěhovaní si vezmou dvě auta a to druhé dají na ulici…
Každopádně znamená to to, že dotčeným obyvatelům přibyl problém, který tam předtím nebyl.
Problém s parkováním byl vždycky, akorát si ho málokdo uvědomoval. S tím zvykovým právem to zas tak jednoduché není, lidé se stěhují, pořizují si další auta, větší auta… Ale hlavně v ČR nemáme zvykové právo a to, že někdo uskladňuje auto dlouhodobě na pozemcích obce neznamená, že by se stal vlastníkem těch pozemků. Každopádně to znamená to, že dotčeným obyvatelům se vrátil zpět jejich problém, který předtím nenápadně přesunuli na město. Což je tak nějak v kostce celý problém automobilismu. Auta způsobují problémy odjakživa, ale za vlastníky aut je řešil někdo jiný. A teď se vlastníci diví, že by je… Číst vice »
Tak nějak doufám, že k nasazení nových autobusů dojde spíš jak za půl roku. No tak si můžu teď užít trochu té retro jízdy.
300 je nadále provozována ČSAD UH?
Ta je provozována krajem a tam jezdí stále dopravce ČSAD Bus Uherské Hradiště. Netuším ale, ta kolik let ještě mají smlouvu.
2030
Dnes jsem na 300 viděl jet oba dopravce.
O víkendu jezdí 310 skoro v ten stejný čas co 300, tam je to asi schválně.