V Praze se bude testovat přesné parkování koloběžek. Senzory pohlídají každý centimetr

Parkování elektrokoloběžek. Zdroj: ParkedByMeParkování elektrokoloběžek. Zdroj: ParkedByMe

Parkovací místa jsou často přeplněná, nebo naopak nevyužívaná.

29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
hroch obojživelný

Pane Nevyhoštěný, do novin je to řekněme OK, ale detektivky raději nepište. A nebo se naučte, že skandální rozuzlení příběhu má být až na konci.

Když se v prvním odstavci dovím, že smyslem cvičení je dopravit peníze z fondu A do kapsy B, tak ztrácím motivaci číst celý ten následný balast, který to má na oko zdůvodnit.

Škrpál

Ty nebezpečné odpornosti by mělo město vyhnat.

Osamělý Vlk

A kdy se vyženou nebezpečnější odpornosti, auta?

Low cost

Tak hlavně, že se odkládá 4.koridor Nemanice-Ševětín a řeší se jak ho zlevnit, protože EU na to údajně odmítla dát prachy. A to před vstupem do EU slibovali-chybovali, že nám budou financovat infrastrukturu a místo toho sčítají koloběžky.

Adam

A přitom by stačily stojany…. ale jak se říká, proč to dĕlat jednoduše když to jde složitĕ.

Kopecky

Zkopírováno z webu přičemž část před znakem @ je volitelná část adresy, často uživatelské jméno, a část za @ je internetová doména. Znak @ na oddělení jména uživatele od názvu stroje začal používat Ray Tomlinson roku 1972, a to v rámci systému ARPANET, který vznikl v roce 1969. Podle znaku @ dokážete rozeznat v textu E-mailovou adresu. Internetová doména je jednoznačné jméno (identifikátor) počítače, který je připojený do internetu a ve kterém leží poštovní schránka uživatele. Těmto počítačům říkáme poštovní servery. Například: kviz4zscheb@seznam.cz (poštovní server se jménem – doménou seznam.cz) Samotná E-mailová adresa může být složena pouze z vymezeného okruhu… Číst vice »

Kopecky

Další buzerace EU, koloběžky jsou super a je to soukromé podnikání, ale to se levičákům z Pirátů, Prahy Sobě a Zelených nelíbí. Platím si Lime a je to 100x lepší než jezdit MHD. Nevím co si dovolujou omezovat koloěžky.

Antonín Vašek

Docela drahá přeprava, proto to je docela nereálné aby se tím mohl někdo seriózně přepravovat a neměl to jen jako zábavu. Navíc je to docela nebezpečné, ale to není můj problém. Jakoby jestli chcete levnější a lepší osobní přepravu tak doporučuji skútr. Ten může kolony a na semaforu předjíždět takže je na narozdil od auta rychlejší.

Antonín Vašek

Ale rozumím tomu, ať si každý podniká jak chce můj problém to není, jen by se do toho trochu mohla zapojit MP ke kontrolování jezdců. SPZ bych taky v nějaké jednoduché levné formě zavedl povinné.

Frantisek

Akorát vypouští škodliviny v místě a je těžší, čili energeticky náročnější a tudíž ku prostředí méně přívětivý.

Karl vB.

Možná,, že prvotním impulsem k popisovanému opatření je stav, kdy mnozí uživatelé koloběžek je po použití leckdy naprosto bezohledně nechají tak, že překážejí na chodníku, tím tím zužují jeho použitelnou šířku, což omezuje ostatní chodce, osoby s kočárky a na vozíku obzvláště.
Pokud by se lidi k sobě chovali vzájemně ohleduplně, nebylo by nutné to vůbec řešit.

Frantisek

Tak podnikání, nebo sdílení? A není spíše levicí podporováno a (automobilistickou) pravicí zatracováno? Vámi jmenované strany spravují Prahu 1, kde tato vozítka zakazují?

Osamělý Vlk

Proti koloběžkám jsou spíš pravicové strany ODS, ANO, SPD, TOP09,’Svobodní‘, teda vlastně Svázaní, atd. Ale vím, ideologie je ideologie. Víc bych to politicky nerozebíral.

Jaaa

Jaaj, nestačilo by každé špatné parkování mastně napokutovat provozovateli a bylo by? Ať se stará sám? Jiné než sdílené koloběžky totiž špatně neparkují, ty soukromé nikdo jen tak venku stát nenechá.

No jo, ale to by se mastně musely začít řešit i autíčka, a to ne-e… 😉

Kopecky

Ksčm?

Frantisek

Jako že ostatní vyznávají anarchii, bezohlednost a absenci základní odpovědnosti? To snad ne… 🙂

Marek

Levičáku ubohý socane komunistický

Jan Sůra

Děkujeme za váš navždy poslední příspěvek zde, pane Marku.

Kopecky

Hele můro, ty tady jako rozdáváš banány? Tak si strč do prdele ten tvojí mámy, ty kokot!!!

Igor Mauricio

Docela by mne zajimalo, zda by tito hrdinove byli takovi hrdinove pri osobnim kontaktu. Nezvazovalo se, ze by ta pravidla diskuzi vyskakovala pri kazde snaze o odeslani prispevku a bylo nutne to odkliknout? Treba by to aspon cast hrdinu odstranilo, navic dvoje kliknuti by pro ne mohlo byt nad jejich sily. Poslat nekoho do haje jde totiz i slusne. Treba: “Pane XY, dovoluji si s Vasimi nazory nesouhlasit.” Vysledny efekt je stejny (naznacil jsem, ze jsem myslenim jinde a zaroven jsem poslal dotycneho nekam), ale zaroven nedavam záminku k tomu, abych vypadal jak p. Kopecky, tedy pardon, jak blbec. P.S.:… Číst vice »

Jan Sůra

klid, tenhle pán využil mé hodinové nepřítomnosti u stroje a už odpočívá v pokoji, protože to, co následně ještě předvedl, muselo být hodně omamných látek:)
IP je veřejná wifina, takže zcela zbytečné. A se zveřejněním IP adresy se pravidelně objeví pár přechytralých odborníků na GDPR:)

Kopecky

Seš normální cenzor a až to tady pan Okamura otočí, tak ti za cenzuru vypneme web, ty chytrej!!

none

Nevynechávej ty prášky 😁

Osamělý Vlk

Tak nevím, ale Pitomio(sorry, takhle se o něm mluví, je to taková neoficiální Okamurova přezdívka, kde se vyjadřuje, jak se chová) je největší příznivce cenzury. Ale to asi jeho příznivci nikdy nepochopí, takže ani nevím, proč to tady píšu a riskuji ban. Doufám, že redakce pochopí smysl mého příspěvku a nedá mi ho.

Osamělý Vlk

Skvělá reakce. Děkuji redakci, že jí záleží, jak se komentující na serveru chovají. To zlepšuje zdejší prostředí.

Karl vB.

Pane Marku, zkuste se začíst do „Pravidel diskuzí na stránkách deníku Zdopravy.cz“, když jste to nestihl před tím, než jste se tady tak náramně odvzdušnil.

Aileeen

Co mají auta společného s koloběžkami?
A že nikdo nenechá ty soukromé stát venku? Na které planetě to žijete? V Praze naprosto běžná věc.

Frantisek

Uliční prostor – a s těmi vybavenými pohonem také motor. I půjčovaná (nikoli „sdílená“) auta zabírají ulici, akorát se nedají tak snadno ukrást.

Jakub P

Obojím nezohlední lidé rutinně blokují chodníky, což je jak nepříjemné, tak v části případů nebezpečné.

Z nějakého důvodu ale město Praha bojuje s těmi špatně zaparkovanými koloběžkami, jako by to byl nejhorší problém města, zatímco špatně zaparkovaná auta nechává být a řeší je jen výjimečně a způsoby, o kterých všichni vědí, že nejsou účinné.