V Praze je první simulátor na 737 MAX, CATC koupil i další na A320neo/ceo

Nové simulátory na A320 a B737 MAX. Foto: CATCNové simulátory na A320 a B737 MAX. Foto: CATC

Společnost Czech Aviation Training Centre (CATC) dnes zahájila provoz na dvou plně pohyblivých simulátorech pro výcvik pilotů. Jeden je na

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda

Platné jak hadovi krém na galoše

Pzag

Důvod?

Jiří Kocurek

Jarda si udělal marketingový průzkum, na základě kterého si ověřil, že nikdo z pilotů nemá zájem o výcvik na A320/B737. A tak učinil rozhodnutí: Zkoušky a přezkoušky na A320/B737 v příštích 10 letech nikdo potřebovat nebude.

Roman Svačina

Cena simulátoru by mě hodně zajímala…

Jen tak

hodne 🙂 ostatne, je to zminene i v clanku. cca pul miliardy.

jen pro srovnani – full flight 737, krery poridili v roce 2000, stal 301 mega, a full flight a320 z roku 2007 stal 290 mega.

ta cena bude podobna.

Martin R

Třeba se ten simulátor A320 bude hodit i ČSA, jestli využiji objednávku A320neo. Neví někdo, jestli je ta jejich objednávka stále aktivní?

Spidour

Kdyz vidim ty ekonomicke vysledky, tak by me zajimalo EBITDA.

Jen tak

Nic ti nebrání. výsledky za rok 2018 maj veřejně dostupné v rejstříku.

Ale vzhledem k tomu, že to nevíš… tak pochybuju, že by ti ta znalost k něčemu byla 😀

Spidour

To jsem rad, ze ses pobavil a posoudil me. Well done. Pro jistotu, protoze te povazuju za celkem bystreho cloveka, abys byl v obraze. Byl jsem linej to na mobilu hledat, tak jsem si sem jenom napsal dotaz, na ktery jsem necekal odpoved. Presto si zareagoval a ja ti mnohrat dekuji, bez tebe bych se nezamyslel. #sarkasmus

Spidour

Takze dotaz specialne pro tebe. Kdyz je EBITDA cca 50M. Kolik je zivotnost simulatoru a jaka je jeho prodejni cena po ukonceni odepisovani?

Ospravedlnuje to investici 250M za kus s prihlednutim k tomu, ze konzervativnim investovanim 250M zhodnotim nejmene 5-7% rocne? (To je napriklad vynos z komercni nemovitosti)