posily_do_teamu

V Plzni začne o víkendu přestavba nejvytíženější křižovatky, vznikne turbookružní se semafory

Okružní křižovatka v Plzni na silnici I/26 u Makra. Foto: Google Street ViewOkružní křižovatka v Plzni na silnici I/26 u Makra. Foto: Google Street View

Hlavní omezení čeká řidiče v létě.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mimochodem

To video mi teda jako extra zlepseni neprijde, tolikych prostatych vterin, kdyz je videt, ze je vjezd volnej… Za ty prachy mi to prijde jako hodne malo muziky.

Co ja vim, zakopat pod zem nejakej rozplet/bypass mezi hlavnimi smery a na povrchu nechat obycejnej kruhac mezi vedlejsimi smery?

Byla by z toho nejaka uplna lochneska? Nebo je pod zemi neco, kvuli cemu to udelat nejde? Nebo by to stalo desetinasobek?

Diky.

Olin

No.., kruháč nevidím zde jak ideál, aneb kruháč ze semafory…?! To jej už nemusíme mít. Dle foto je tam však dost místa, tak možná bych to viděl na MUK, byť složitější, třebas i vícepatrovou. Holt jsou i místa a dopravní situace, kde řešení za pusinku s pompézním halasem jak je to skvělý, bezpečný (pravda OK většinou jsou – přiznávám), inovativní, plynulý (tak z toho mám fakt obavy, u OK kde je nějaký významnější provoz téměř vždy je brzdou provozu), ekologický (no to snad jen když to pojede plynule a i tam to při brždění/rozjíždění stojí za houby – se světly… Číst vice »

not just bikes

Plzeň potřebuje tramvaj na Vinice a Doubravku a zasypat rondel. Lidé na radnici musí mít parkování přímo před budovou, protože jsou líný chodit k rychtářce.

Libor

Tady je i bude kruhac velký problém. Bohužel je složité vyřešit to i jinak.

old

>Hlavní omezení čeká řidiče v létě
Tak nevím. Dle zveřejněného DIO se od 1.3. OK zužuje na dva pruhy a uzavírají se výjezdy do Folmavské a Regensburské (Západní okruh)…

J.K.

V létě budou kopat přímo ten kruh (upravovat) a bude prý průjezdná vždy jenom polovina – tak to bude masakr jiné úrovně…

not just bikes

Plzeň pořád vyhazuje peníze za masivní infrastrukturu pro auta. Severní amerika je jejich vzor.

BND 30

Tak si ten článek přečti pořádně a hlavně jim nezáviď.

Tomáš

Nebo pro trolejbusy. Severní Amerika je i v tomto jejich vzor.

Luboš Beneš

Ano, my v Plzni jezdíme auty, ne na koních jako ve východních stepích. A proto jsme postavili obchvat, který velmi ulevil Klatovské. Bohužel ten kruhák je malý, takže do některých odbočení je pruh krátký, navíc vesničani neumí po kruháku jezdit, takže v připojovacím pravém pruhu stojí a chtějí najet rovnou do prostředního. Levý pruh nevyužívá skoro nikdo. A veřejná doprava je excelentní-tramvaj 4 ve špičce 3-4 minuty.

Pražec

A Plzeňská jehlárenská nebude mít co žrát

BND 30

S ohledem na schopnost užívat kruhové objezdy to vidím spíš obráceně.