Jo, je tam zakopaný hrnec zlaťáků. Vy jste na to káp.
Daniel
4 dny
V současném pojetí stavby jde spíš o průtah než okruh (vede intravilánem a vypadá víc jako dálnice – svodidla, dálniční cedule, minimum přechodů pro chodce, estakáda…). Aby z toho byl okruh byla by potřeba ještě nějaká péče 🙏🏻
No, když to vezmu od jihu tak v intravilánu to bude vést kolem průmyslových hal, pak v hlubokém zářezu v obytné zástavbě v souběhu s tratí, tam jsou v přechody v místě kde navazují na podjezd pod tratí, dále v hloubeném tunelu, potom mezi odstavným kolejištěm a loukou, potom na estakádě přes parkoviště a křižovatku, potom kolem ranžíru a nakonec zase přes louku… tam není moc míst, kde potřebujete přechody. Svodidla mi taky moc nevadí, když to je vedle jiné bariéry, kterou stejně nemůžete přecházet.
Určitě – hodně trasy jde podél trati. Nějaká nevyřešená místa jsou na jihu u Slovan (ale tam když to dobře dopadne, tak by mohlo i dojít k navýšení propojení). Estakáda určitě není něco co chcete ve městě – v tom místě to dle současného vytvoří úplnou skrumáž křižovatek a zamezí to dalšímu rozvoji území mezi Doubravkou/Lobzama a centrem města, sem určitě patří úrovňová křižovatka. V současnosti je to jediné pěší a cyklo propojení Doubravka – centrum, už teď není moc vábné a navrhované řešení ho zhorší a zkomplikuje. A pak v návrhu chybí spojení Doubravecká – Na Sklárně (a dál… Číst vice »
Plecháč
4 dny
Škoda, že ani na stránkách města nepíšou nic o omezení pro cyklisty. Cyklostezka vede jenom na straně ulice u toho bouraného domu, tak ta bude určitě zavřená, a objíždět to po silnici v hustém provozu asi nebude moc bezpečné. Asi to budu objíždět po břehu Úslavy.
smutné je ,že to bude 5-8 let ještě trvat než udělá celý průtah 20 . stejně tak je smutné, že 20 na jih od Plzně (Losiná, Chválenice, Chocenice…) se taky tak vleče. To je smutné
Problém západního obchvatu Plzně je ten, že ho polovina chybí. Regensburská ulice je jen v polovičním profilu. Naštěstí předmostí a podjezdy vypadají připravené na dobudování na čtyřpruh.
Ondra
4 dny
Na stránkách ŘSD se ale píše o začátku stavby (severně od Rokycanské) v roce 2028 a ta jizni část (směr D5) 2032 a dokončení v roce 2035..tak nevím, co má město za informace.
Ať to stojí co nejdříve🙏🏻
V plzni jsou chodci a cyklisté občané 2. kategorie.
V Plzni jsou idioti, kteří v roce 2025 chtějí stavět další městské dálnice.
Tak důvodem demolice bylo evidentně něco jiného než zahájení stavby.
Jo, je tam zakopaný hrnec zlaťáků. Vy jste na to káp.
V současném pojetí stavby jde spíš o průtah než okruh (vede intravilánem a vypadá víc jako dálnice – svodidla, dálniční cedule, minimum přechodů pro chodce, estakáda…). Aby z toho byl okruh byla by potřeba ještě nějaká péče 🙏🏻
No, když to vezmu od jihu tak v intravilánu to bude vést kolem průmyslových hal, pak v hlubokém zářezu v obytné zástavbě v souběhu s tratí, tam jsou v přechody v místě kde navazují na podjezd pod tratí, dále v hloubeném tunelu, potom mezi odstavným kolejištěm a loukou, potom na estakádě přes parkoviště a křižovatku, potom kolem ranžíru a nakonec zase přes louku… tam není moc míst, kde potřebujete přechody. Svodidla mi taky moc nevadí, když to je vedle jiné bariéry, kterou stejně nemůžete přecházet.
Určitě – hodně trasy jde podél trati. Nějaká nevyřešená místa jsou na jihu u Slovan (ale tam když to dobře dopadne, tak by mohlo i dojít k navýšení propojení). Estakáda určitě není něco co chcete ve městě – v tom místě to dle současného vytvoří úplnou skrumáž křižovatek a zamezí to dalšímu rozvoji území mezi Doubravkou/Lobzama a centrem města, sem určitě patří úrovňová křižovatka. V současnosti je to jediné pěší a cyklo propojení Doubravka – centrum, už teď není moc vábné a navrhované řešení ho zhorší a zkomplikuje. A pak v návrhu chybí spojení Doubravecká – Na Sklárně (a dál… Číst vice »
Škoda, že ani na stránkách města nepíšou nic o omezení pro cyklisty. Cyklostezka vede jenom na straně ulice u toho bouraného domu, tak ta bude určitě zavřená, a objíždět to po silnici v hustém provozu asi nebude moc bezpečné. Asi to budu objíždět po břehu Úslavy.
Pavlačák se ještě nebourá, teď jde k zemi ten barák za ním.
Smutné. Východní okruh nepřinese nic dobrého, stejně jako západní.
smutné je ,že to bude 5-8 let ještě trvat než udělá celý průtah 20 . stejně tak je smutné, že 20 na jih od Plzně (Losiná, Chválenice, Chocenice…) se taky tak vleče. To je smutné
Jste vylezl z pod kamene právě dnes?
Problém západního obchvatu Plzně je ten, že ho polovina chybí. Regensburská ulice je jen v polovičním profilu. Naštěstí předmostí a podjezdy vypadají připravené na dobudování na čtyřpruh.
Na stránkách ŘSD se ale píše o začátku stavby (severně od Rokycanské) v roce 2028 a ta jizni část (směr D5) 2032 a dokončení v roce 2035..tak nevím, co má město za informace.
Ať to stojí co nejdříve🙏🏻