V pendolinech instalují 5G opakovače, zlepší mobilní signál
5G repeater v Pendolinu ČD. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Instalace tzv. repeatrů probíhá také v InterPanterech, v railjetech už je hotovo.

Instalace tzv. repeatrů probíhá také v InterPanterech, v railjetech už je hotovo.
Nevím kdo3to vymyslel ale jel jsem z Prahy do Ostravy kde Cesta trvá cca 3h z toho 2h nebyl signál jak na mobilu tak přes WiFi.. tak že ať si to strčí někam..
Nemám nic proti zlepšení signálu ve vlaku, ale co vlaky, pro které je Wi-Fi Španělská vesnice? To je nepodstatné?
A?
Co třeba ten zásadní fakt, že ČD neposkytuje Wi-Fi zcela všem, ačkoliv to na ceně není vůbec vidět. A první by se měl řešit tento problém, který očividně nikoho netrápí.
Takže v RegioJet u a v leoexoresu bude se signálem problém pořád. To je inteligence houpacího koně, co takhle podél trati vymyslet i s využitím gsmr stožárů jak problematické oblasti dokrýt a vytvořit všem stejné podmínky?
A kdo by to měl udělat? Operátor, kterej z toho nic moc mít nebude? SŽ, ktery nedokáže ani prořezat stromy?
Nikoliv, RegioJet i Leo Express tu dotaci obdrželi taky, takže by do konce roku jejich vlaky měly mít lepší pokrytí také, jenom je otázka, jak na tom jsou s realizací ve skutečnosti, zatím se tím na veřejnosti nechlubili. Kromě toho podle map SŽ je v realizaci stavba CZ-22, podle které by do příštího roku mělo dojít k pokrytí minimálně některých tunelů signálem 5G.
Jak jsou na tom vlastně ostatní dopravci, kteří tu dotaci na zlepšení signálu získali taky? V podmínkách je, že to musí být hotové do konce roku, jestli se nepletu.
https://zdopravy.cz/ceske-drahy-nechaji-penetrovat-laserem-dalsi-vozy-koncem-roku-jich-ma-byt-pres-200-262281
Nemá mít Railjet ty speciální okna co propouští signál?
to má Interjet a Comfortjet – přeci jen, Railjet jezdí už přes 15 let 🙂
Tak dalo by se to asi aplikovat i na tyto soupravy.
Ono asi nainstalovat pár krabiček bude levnější, než měnit okna v celé soupravě…
Proč měnit okna, však se dají ty kovové vrstvy narušit laserem a ČD technologii již na expresní vozy aplikují, viz odkaz výše od uživatele nedulezite.
Railjet ČD opravdu nejezdí 15 let. Začal jezdit od prosince 2014.
to ano, ale je převzat od ÖBB, kde už minimálně 15 let jezdí.
Je koupen přímo z výroby. ČD Railjet u ÖBB nejezdil…
Tak schválně, jestli někdo vytáhne, že 5G způsobuje COVID 😀
Jezis, to tvrdila nase fyzikarka na stredni 🙈🤣
Smutná to ukázka, kdo všechno dneska učí. Kdyby to tvrdil tělocvikář, tak to až tak nepřekvapí, ale jak může něco takového říkat fyzikářka, která by měla mít odborné znalosti ze studia na VŠ…
Mám kamaráda, který vyučuje na biologickém ústavu na lékařské fakultě v Brně. Říkal, že jejich ústav vedl 1 rok částečně výuku předmětu “základy biologie” (nebo něco podobného) pro studenty pedagogických fakult, druhá část těchto studentů měla výuku klasicky na pedagogické fakultě. Výsledek byl takový, že u studentů zkoušených na pedagogické fakultě byla úspěšnost 95% a u pedagogických studentů zkoušených z úplně stejné látky na lékařské fakultě byla úspěšnost 40% 🙂 Říkal, že od té doby ztratil všechny iluze, co se týče kvality vzděláváni pedagogů.
Na Slovensku svého času dělali průzkum mezi učiteli a vyšlo jim, že podle 30 % z nich je očkování přípravou na čipování lidí. Tož asi tak.
Smutné na tom ale, že by relativně slabé elmag pole mělo syntetizovat hmotu a to rovnou živou a schopnou rozmnožování.
A mělo by?
Jsou i tvrzení, že elmag má vliv na lidské zdraví. (Ostatně normy o max vysílacím výkonu atd. nejsou bezdůvodné). A na to nějaký konspiračník napasuje omezenou imunitu složitého organismu a viry kterým to nevadí.
Pan posranec Ševcik z NF VŠE či Rajchl a podobní ultradezolati tu naštěstí zatím nechodí 🤣