V Ostravě dojezdí patnáctimetrové trolejbusy od Solarisu, byly první na světě
Trolejbus Solaris Trollino 15AC Dopravního podniku Ostrava (DPO). Zdroj: DPO

Elektrická výzbroj byla do vozů zabudována v ostravském dopravním podniku.
Takže jako historický si nechají III. generaci Trollina? Nedávalo by víc smysl nechat si II. generaci, když je starší?
Je fajn, že aspoň nějaké 15m zachovají. Kterou generaci zachovat mi přijde, že je to tak 50 na 50, každá má svoje. Ideální by bylo, kdyby jeden vůz zachovalo ještě třeba TMB.
U historických trolejbusů vám tam chybí 2 vozy a to Škoda 15Tr ev.č.3510 a Škoda 21Tr ev.č.3315
Tak vzhledem k tomu, že je tam „například“ a před Škodou 17 Tr je „či“ tak nevím, zda to brát jako nekompletní kompletní výčet… 🙂