V Olomouci uzavřou třídu Svobody, budou měnit zvlněnou dlažbu

Třída Svobody v Olomouci. Foto: Olomouc.euTřída Svobody v Olomouci. Foto: Olomouc.eu

Práce jsou rozděleny na více etap, hlavní omezení bude do 30. června.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Antonin Michal

Technicke sluzby nedokazi svymi technickymi a odboymi schopnostmi tuto opravu provest na vice jak dva roky provozu. Posudme vymyvani betonu na zastavkach busu a schopnost ve vytvoreni stabilniho podlozi. Povolejme stavebniky z budovani silnic.

B0R1S3K

Tř. Svobody by zasloužila pohladit až po Havlíčkovu. Kostky jsou v katastrofálním stavu na celém úseku, a to dlouhodobě. Nejhorší je, že když se to opakovalo posledně, tak to vydrželo velice krátce. Má velké obavy z toho, že to nyní nebude jiné, ale třeba překvapí.

B0R1S3K

*poladit

Venda

Třída Svobody by především zasloužila asfalt. Obsese kostkami je hrozná.

Lumiere

Zkusil už tam někdy někdo opravit i spodní vrstvy, nebo se to vždycky jen předláždí? Dlažba je na spoustě míst po republice, ale aby se pokaždé rozpadla a propadla po pár letech provozu…

PeDazOl

Ty spodní vrstvy opravit nelze a ani nelze použít asfalt. Třída Svobody byla původně vodním kanálem a vliv spodní vody a nestabilního podloží je zde trvalý s ohledem na blízkost Mlýnského potoka a Moravy a letošní „mokrý“ začátek roku uspíšil pravidelnou práci podloži a opět dochází k propadům a nerovnostem. Bohužel je zde silný provoz a jednou za deset nebo méně let je třeba kostky rozebrat, podklad zhutnit a srovnat a zase kostky poskládat….
https://hanacka.drbna.cz/drbna/historicka/3287-olomoucke-ulice-jak-je-neznate-trida-svobody.html

jva

Hmm, a od Švermovy k mostu u sokolovny ten náhon netekl? Asfalt v pohodě. Jen se dělal v době, kdy do všeho neremcali „historici“, pro které každá dlažba a cihlový barák je téměř středověká památka…

PeDazOl

No ono je podloží stejné a hydrogeologické vlivy jsou všude stejné viďte. 😀

Jan Sova

V Přerově po dlažbě jezdila v ulici Kratochvílova MHD v relativně malém provozu. Po každé rekonstrukci kostek se rychle přiblížil havarijní stav. Časem museli vybrat podloží, zalít do spec. betonové vany ty kostky a už se to neprohlubuje. Kostky ale nyní nepruží, takže je z toho větší hluk pro okolní domy. MHD nakonec odklonili na ul. Palackého.

Jiří Kocurek

v článku: „a to kvůli nutnosti betonování podloží,“