V Olomouci uzavřou třídu Svobody, budou měnit zvlněnou dlažbu

Třída Svobody v Olomouci. Foto: Olomouc.euTřída Svobody v Olomouci. Foto: Olomouc.eu

Práce jsou rozděleny na více etap, hlavní omezení bude do 30. června.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Antonin Michal

Technicke sluzby nedokazi svymi technickymi a odboymi schopnostmi tuto opravu provest na vice jak dva roky provozu. Posudme vymyvani betonu na zastavkach busu a schopnost ve vytvoreni stabilniho podlozi. Povolejme stavebniky z budovani silnic.

B0R1S3K

Tř. Svobody by zasloužila pohladit až po Havlíčkovu. Kostky jsou v katastrofálním stavu na celém úseku, a to dlouhodobě. Nejhorší je, že když se to opakovalo posledně, tak to vydrželo velice krátce. Má velké obavy z toho, že to nyní nebude jiné, ale třeba překvapí.

B0R1S3K

*poladit

Venda

Třída Svobody by především zasloužila asfalt. Obsese kostkami je hrozná.

Lumiere

Zkusil už tam někdy někdo opravit i spodní vrstvy, nebo se to vždycky jen předláždí? Dlažba je na spoustě míst po republice, ale aby se pokaždé rozpadla a propadla po pár letech provozu…

PeDazOl

Ty spodní vrstvy opravit nelze a ani nelze použít asfalt. Třída Svobody byla původně vodním kanálem a vliv spodní vody a nestabilního podloží je zde trvalý s ohledem na blízkost Mlýnského potoka a Moravy a letošní „mokrý“ začátek roku uspíšil pravidelnou práci podloži a opět dochází k propadům a nerovnostem. Bohužel je zde silný provoz a jednou za deset nebo méně let je třeba kostky rozebrat, podklad zhutnit a srovnat a zase kostky poskládat….
https://hanacka.drbna.cz/drbna/historicka/3287-olomoucke-ulice-jak-je-neznate-trida-svobody.html

jva

Hmm, a od Švermovy k mostu u sokolovny ten náhon netekl? Asfalt v pohodě. Jen se dělal v době, kdy do všeho neremcali „historici“, pro které každá dlažba a cihlový barák je téměř středověká památka…

PeDazOl

No ono je podloží stejné a hydrogeologické vlivy jsou všude stejné viďte. 😀

Jan Sova

V Přerově po dlažbě jezdila v ulici Kratochvílova MHD v relativně malém provozu. Po každé rekonstrukci kostek se rychle přiblížil havarijní stav. Časem museli vybrat podloží, zalít do spec. betonové vany ty kostky a už se to neprohlubuje. Kostky ale nyní nepruží, takže je z toho větší hluk pro okolní domy. MHD nakonec odklonili na ul. Palackého.

Jiří Kocurek

v článku: „a to kvůli nutnosti betonování podloží,“