V Novém Boru otevřeli první část cyklostezky do České Lípy
Nová cyklostezka z Nového Boru na Českou Lípu. Foto: Petr Germanič / FB Nový Bor
Cyklostezka má odvést lidi na kolech z přetížené silnice I/9.
Cyklostezka má odvést lidi na kolech z přetížené silnice I/9.
Podle fotky to neodpovida bezbarierove vyhlasce (hmatny pas mezi chodci a cyklisty). Jak je to v dnesni dobe vubec mozne? A ty tri uzoucke prouzky v realu nemaji sanci fungovat, spolecna stezka by byla lepsi.
aby se kazdy motal kde ho napadne a skoncilo to klasickym pokrikovanim o znalosti predpisu? spolecna stezka je velky omyl. jedna delici cara vymezujici prostor pesakovi a cyklistovi a je po problemu. ti kteri absolvovali zakladni skolu razem vedi kde byt. pitomec se ovsem najde vsude.
Ted se prave bude kazdy motat kde chce v rozporu s dopravnim znacenim. Takovych prikladu kde delena stezka nefunguje mame v Praze spoustu.
A není lepší tento stav, než cyklisti na silnici I/9? Znáte to tam, byl jste tam před touto realizací a nyní? Já ano.
Samozrejme to lepsi je, proc myslite ze ne? Ale k idealu to ma daleko.
https://letmegooglethat.com/?q=Bezpe%C4%8Dn%C3%A1+trasa+do+%C4%8Cesk%C3%A9+L%C3%ADpy.+Nov%C3%BD+Bor+se+pochlubil+prvn%C3%AD+%C4%8D%C3%A1st%C3%AD+cyklostezky
V době, kdy přibývá obézních lidí trpících sekundárními chorobami (vysoký tlak, cukrovka, infarkty atd.), se mi to zdá jako celkově rozumná investice. Koneckonců, stále více lidí má elektrokola a ceny pohonných hmot rostou. Výsledkem je, že vzdálenost mezi ČL a NB se dá na kole opravdu ujet a v porovnání s jinými druhy dopravy je čas strávený na kole v podstatě stejný a ten kdo chce ještě udělá něco dobrého pro tělo. A ano, náklady na stavbu se zdají být obrovské, ale mosty stojí hodně a neskončíte u dražšího dočasného řešení které je v Německu oblíbené. Spíš je škoda, že… Číst vice »
To je fajn. Mohla to být šotolina, místo toho hnusnej asfalt v přírodě. To je ekologie.
Tohle je aspoň napořád. Šotolina se musí udržovat a to u nás nikdy nikdo dělat nebude. Navíc i ve Skandinávii mají asfaltové cyklostezky a tam bych místní nepodezíral z nedostatečného respektu k přírodě.
napořád – nez se rozhodnou stromy růst. stezka mezi Lázněmi Toušeň a Brandýsek je dlouhodobě jak po náletu , stezka v okolí Poděbrad je potrhaná kořeny , neopravuji se silnice tak tezko bude opravovat asfalt na cyklostezkach . asfalt je príma , do doby nez se maji najit penize na udrzbu. . makadam staci projet strojem s radlici . zase zarusta od kraju. ale je mnohem levnejsi.
Podél Labe vydržela stezka bez údržby asi 20 let. Kdyby tam byl makadam, tak to spláchnou první dvě vyšší vody a už to nikdo neppraví. Bohužel.
Bude to sjízdné i pro silniční kola (pokud tam nebude moc značek „cyklisto sesedni z kola“).
Chudí tudy lidé ke koupališti, do města, do Skalice, na sídliště Západ, Vy ŠOTOLINO!
Ze zhruba šestikilometrové trasy je hotových prvních 500 metrů. Úsek přišel bezmála na 8,6 milionu korun, součástí ale byla nová lávka přes Šporku. …. Tak vy si teda žijete v Boru…
Asi jim to delala sž 😀
nejste daleko v uvažovani od reálii. stezka Kostelní lhota – Sadská je údajne část stezky Poděbrady-Praha. sice jen v hlavách plánovacu protoze realne je dlouha 4km , ale budiž. prekonává zeleznici 060. Cena za 4km z roku 2013? pouhých 13000000. Proc ? Když cesta tam byla vždycky a stačilo ji zhutnit a upravit za možná statisíce? 1) protoze celou cestu absurdne provází verejne osvetleni umanute zarici ve dve rano do pole. 2) protoze jen 10000000 stal most pres jednokolejnou zeleznici.( nutno dodat ze se premostil i potok šembera) přejezd , ktery byl na miste premosteni ,,divoky,, sždc odmitla legalizovat .… Číst vice »
Vy v Ústí taky. Hlavně to panoptikum před hlavním nádražím + na Míráku. 😀