Infrastruktura Silnice Stavebnictví

V Mladé Boleslavi zavřou důležitou tepnu na Jičín, ŘSD využije dovolené ve Škodě Auto

Oprava silnice I/16 u Mladé Boleslavi v roce 2018. Foto: Magistrát města Mladé Boleslavi
Oprava silnice I/16 u Mladé Boleslavi v roce 2018. Foto: Magistrát města Mladé Boleslavi
Dva týdny nebude průjezdný velmi vytížený úsek silnice I/16 u Mladé Boleslavi. ŘSD opravy naplánovalo na dobu celozávodní dovolené ve Škodě Auto.

V Mladé Boleslavi začíná od zítřka další velká etapa opravy silnice I/16 ve směru na Jičín. Oproti předchozím pracem přinese i kompletní uzavírku části úseku, která bude znamenat dlouhé objížďky.

K uzavírce dojde v úseku od křižovatky u OC Olympia ke křižovatce Řepov. Omezení na kilometr dlouhém úseku přinese objízdnou trasu v řádu desítek kilometrů.

Podle středočeského mluvčího ŘSD Martina Bučka dojde na místě k frézování stávajících asfaltových vrstev, recyklaci za studena, pokládce podkladní, ložní a obrusné asfaltové vrstvy, včetně spojovacích postřiků v tloušťkách a specifikaci dle diagnostiky komunikace. Dále dojde k očištění a dosypání nezpevněných krajnic, opravě odvodnění a obnově vodorovného značení plastem. „Díky časovému předstihu se povedlo část rekonstruované silnice od dálnice D10 po OC Olympia uvést do provozu dříve, než bylo původně plánováno,“ dodal Buček.

Omezení potrvá do neděle 9.8.2020. „Jelikož se jedná o páteřní trasu zásobování automobilky Škoda Ml.Boleslav, je tato část realizace opravy prováděna v době závodní dovolené automobilky, za úplného uzavření komunikace. Harmonogram prací je stanoven tak, aby byl kompletně zrekonstruovaný úsek předán do užívání nejpozději 9.8., tedy v den předcházející zahájení výroby,“ dodal Buček.

Objízdná trasa pro vozidla ve směru na Jičín:

Dálnice D10- MUK EXIT 53 Bakov nad. Jizerou-Buda-Býčina-Kněžmost- silnice II/268-Žantov-Soleček-MUK Horní Bousov zpět na silnici I/16 směr Jičín

Objízdná trasa pro vozidla ve směru na Jičín:

MUK Horní Bousov na silnici II/268-Soleček-Žantov- Kněžmost-Boseň-Dobrá Voda-MUK EXIT 57 Mnichovo Hradiště- D10 směr Mladá Boleslav.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
K.a.t.u.l.e

No jasně, všichni pracují ve Škodovce že? Ostatní pracující, nebo senioři kteří potřebují k lékaři klidně mohou zbytečně objíždět desítky kilometrů navíc.
A autobusy? Bydlím v Markvarticích. Autobus to bude objíždět přes Dolní Stakory. Abych se dostala do práce do Řepova půjdu od Plaz pěšky… Opravdu skvěle vymyšleno.

čepík

No někdy to udělat musej,tohle je nejmožnější termín,silnice je zničená od kamionu.U nás takhle dělali opravu mostu s vozovkou,ale mělo to byt za 6 měsícu hotovo a trvalo jim to 4 roky.Takže jsme objižděli 30km navíc.Jinudy se nedalo.Všichni ve vsi naštvaný,jenže to bylo za cedulý obce,takže to spadalo pod kraj.Nikdo snima nehnul až kritika v televizi.Tady snad termín dodrží ostatním to sice znepříjemní život, na 14 dní.

Petr Zavřel

Vy půjdete dva kilometry pěšky? No to je strašné!!!!

Aleš

Alespoň budete mít dobrý pocit, že jste pro své tělo něco udělala

Jackub

Ten úsek opravu nepotřebuje! Jezdím tam téměř denně a žádných vad jsem si nevšiml. Ba je na tuzemské poměry v až neuvěřitelně dobrém stavu…

MlB

Přesně tak. Co by doprava na tomto místě skutečně potřebovala je rozšíření D10 na tři pruhy v každém směru a napojení I/16 na novou MÚK Kosmonosy, aby nemusela veškerá doprava směr Jičín jezdit přes přetížený kruhový objezd na Jičínské a přes Mladou Boleslav.
Ale to by holt vyžadovalo víc práce a prostředků, než jen neustále rekonstruovat náhodné úseky, aniž by došlo k nějakému faktickému zlepšení stavu.

Filias

Mají dotace, mají projekt, tak do toho jdou.

pkajetan

a tohle je k blití … mají dotace, mají projekt – sice to nikdo nepotřebuje, ale prachy tečou – tu na cyklostezku do nikam, tu na cedule do lesa, tu na rozhlednu v Polabí a tak …
Ostatně jsme čistými plátci do EU, tak alespoň něco nateče „někomu“ doma.

Jiří Kocurek

Tohle je oprava. K tomu není potřeba územní rozhodnutí, ani vykupovat pozemky. Stavební povolení snad jedině k tomu, aby se v něm vyjádřila Škodovka, že nemá nic proti a úřad schválil dočasné dopravní značení.
Spíš je na místě ptát, proč ŘSD nemá schválené jiné potřebné projekty. Jen dodám, že silnice třetí třídy má opravovat kraj, nikoliv ŘSD. Těžko vyčítat vodárnám, že na nádraží není peron…

pkajetan

Tohle je argument jako noha – takhle jsme schválně rozsekali stát na kraje, mezi kterými vedou rozsekané silnice (stát to nezajímá) a nikdo je neopravuje (protože to nezajímá kraj). Kraje mezi kterými neprojedou železniční spoje, protože je žádný nechce objednat… No a protože mezi třemi dalšími kraji se například rozkládá Český ráj a tam aby se posrali, když potřebují od „krajů“ na něco prachy a smějou se jim Krkonoše, rozseknuté mezi dva další kraje.. SŽDC řve, že za to může ČD, ČD se odvoláva na ČDC .. MD objednává rychlíky, kraje spěšňáky a osobáky a takle to v tom našem… Číst vice »

Jiří Šrámek

Chyba. Jsme čistými příjemci peněz z EU.

pkajetan

Já jsem přesvědčen, že dokonce byl opraven v době, kdy se budovala křižovatka v Řepově. A opět, když se opravoval železniční přejezd u OC a dávaly se tam závory… Tohle jsou vážně děsivé tunely.. a trojka odbočující z Plaz do satelitu v Kolomutech a dál na Semčice je rozsekaná na cucky …. 🙁

V.F.

Nesouhlasím. Ten úsek není v dobrém stavu. Je ale pravda, že po Čechách jsou spousty silnic v mnohem horším stavu. Na druhou stranu další velká výluka bude možná zase až za rok. A vydrží ta silnice při svém zatížení další rok ? Další věc je ta, že si ji nikdo nedovolí zavřít na delší dobu než 2 týdny , aby se ta oprava dala realizovat jinou, trvanlivější technologií..

PetrS

Proč není v dobrém stavu? Vždyť se před 2 lety rekonstruovala….