Neříkám, že to není hezký, ale v původní podobě ty nástupiště byly hezčí.
Radek
6 měsíců
Co jsem se tam na hodil po kolejích z nástupiště na druhou stranu a do práce do Aoyamy, tohle je super.
Hana
6 měsíců
Dobrý den všem, nedávno jsem vystoupila
s vnučkou na této stanici, potřebovala na záchod…., ten jsme našly v budově v patře, dámské zamčené , zpoplatněné, pánské otevřené, vše špinavé, páchnoucí, odporné, nechápu proč tolik špíny a smradu v tak nových prostorách…… Nevážíme si krásných nových věcí.
Paní spíš myslela tím novým, ty opravený nástupiště.
Ale ty hnusný hajzlíky neomlouvá nic. Jestli bude údržba stejná i u těch opravených….
Pan průvodčí
6 měsíců
Lovosice se zařadily mezi dopravní uzle 21. století. Mám z nich skutečně radost. Zmizela i ta odporná knajpa a pochybný Bistro u Berešů, kde se slejzalo to nejhorší z okolí. Ještě nahradit ty nepříjemný báby na pokladnách automatama a bude to dokonalé.
A ty rady si cestující zaplatí nebo je má pokladní dávat zdarma? Lidská práce něco stojí a rozumný dopravce si nebude zbytečně zvyšovat náklady, když vyhrál výběrko s nejnižší cenou.
Ale vyřídí a dokonce i poradí. 🙂
Arriva pár takových automatů provozuje. Pán/paní na sluchátku vám pomůže s volbou jízdenky, s přípoji i s rezervací. V připadě potřeby dokáže poslat jízdenku na dálku. Do budoucna tyto jednoduché procesy zvládne AI.
Matěj21
6 měsíců
Osobně úplně nerozumím tomu, proč je na nástupištích používána dlažba, která je po několika málo týdnech užívání velmi zašpiněná a působí zašlým dojmem. Stejné je to i na hl. n. v Pardubicích, zde dokonce uklízecí četa v pravidelných intervalech drhne skvrny koštětem. Přijde mi to jako krok zpět. Původní panely, které jsou ještě například na nádraží v Kralupech, Praze-Holešovicích nebo Hradci, se sice místy drolí, ale navzdory své životnosti působí stále čistě.
Pokud se něco dělá nově, stojí to peníze, tak by to mohlo být alespoň blbuvzdorné už na první pokus.
To je takový problém provést zátěžové zkoušky mimo velkou investiční akci?
Silničáři také testují vodorovné dopravní značení na zkušebním úseku a ne na nově otevřené silnici.
Používají asfalt i na chodníky i ve městech a ty jejich většinou vypadají jako nové. Při pohledu na obvyklý stav asfaltových chodníků v českých městech jsem radši, že se u nás dělají nástupiště z dlažby.
No jo, jenže oni před pokládkou asfaltu zřejmě osloví vlastníky sítí, aby si na nich provedli případné opravy a pak už jen řeší případnou havárii. U nás se zaasfaltuje a pak postupně se znovu kope, podle toho, jak vlastník sítě aktuálně to potřebuje.
Aussiger
6 měsíců
Teda pěkný ..projížděl jsem v březnu po delší sobě Lovosicema a frčeli hezky s prací., jen se mi celý ten prostor zdá na dnešní provoz trochu předimenzovaný..ale vizuálně za mě dobrý..
V sudou hodinu je tam taktový uzel, kdy se tam sjede pět vlaků (až se opraví trať do Teplice) ), tam moc rezerv není. Délka nástupiště myslím taky docela odpovídá délce děčínských rychlíků.
V ranní špičce tam jsou navíc další vlaky mimo takt. Staví tam ranní 618, nové Sp z Loun do Ústí a probíhá tam svěšování a rozvěšování souprav, kde vám nějakou kapacitu sebere i postávající postrk. Když bůh dá, tak nám pak jednu hranu zabere i obrat soupravy v taktu na U6. Kapacita pak bude ráno bez rezerv. Dnes opravdu nikdo nepostaví víc, než je nezbytně nutné.
Určitě není předimenzovaný. Ve špičce probíhá ve stanici spojování a rozpojování souprav na Litoměřice, je potřeba brát v úvahu bezvýlukový stav na 097, kapacitu ubírají nové spěšné vlaky do Loun a v ranní špičce tam jsou mimo takt nějaké osobáky na 090. Kapacita ve špičce je tak akorát.
Neříkám, že to není hezký, ale v původní podobě ty nástupiště byly hezčí.
Co jsem se tam na hodil po kolejích z nástupiště na druhou stranu a do práce do Aoyamy, tohle je super.
Dobrý den všem, nedávno jsem vystoupila
s vnučkou na této stanici, potřebovala na záchod…., ten jsme našly v budově v patře, dámské zamčené , zpoplatněné, pánské otevřené, vše špinavé, páchnoucí, odporné, nechápu proč tolik špíny a smradu v tak nových prostorách…… Nevážíme si krásných nových věcí.
Interiéry teprve projdou rekonstrukcí včetně toalet. 😉
No a? I tak tam nemusí bejt takovej svinčík přece.
Jenže paní píše „Nevážíme si krásných nových věcí“. Což vestibul ani toalety nejsou … Nové …
Kdybyste si přečetla byť jen nadpis, nemusíte pokládat hloupé otázky. To je takzvaně na zlatého bludišťáka.
Paní spíš myslela tím novým, ty opravený nástupiště.
Ale ty hnusný hajzlíky neomlouvá nic. Jestli bude údržba stejná i u těch opravených….
Lovosice se zařadily mezi dopravní uzle 21. století. Mám z nich skutečně radost. Zmizela i ta odporná knajpa a pochybný Bistro u Berešů, kde se slejzalo to nejhorší z okolí. Ještě nahradit ty nepříjemný báby na pokladnách automatama a bude to dokonalé.
A nahradit nepříjemného zaměstnance příjemnějším by nebylo o málo lepší? Automat nevyřídí vše, ani neporadí.
A ty rady si cestující zaplatí nebo je má pokladní dávat zdarma? Lidská práce něco stojí a rozumný dopravce si nebude zbytečně zvyšovat náklady, když vyhrál výběrko s nejnižší cenou.
Ale vyřídí a dokonce i poradí. 🙂
Arriva pár takových automatů provozuje. Pán/paní na sluchátku vám pomůže s volbou jízdenky, s přípoji i s rezervací. V připadě potřeby dokáže poslat jízdenku na dálku. Do budoucna tyto jednoduché procesy zvládne AI.
Osobně úplně nerozumím tomu, proč je na nástupištích používána dlažba, která je po několika málo týdnech užívání velmi zašpiněná a působí zašlým dojmem. Stejné je to i na hl. n. v Pardubicích, zde dokonce uklízecí četa v pravidelných intervalech drhne skvrny koštětem. Přijde mi to jako krok zpět. Původní panely, které jsou ještě například na nádraží v Kralupech, Praze-Holešovicích nebo Hradci, se sice místy drolí, ale navzdory své životnosti působí stále čistě.
Človíčku vy žijete šťastný život, jestli Vám zrovna tohle kazí spánek:-))..ale čistota půl zdraví..o tom žádná:-)
.
Pokud se něco dělá nově, stojí to peníze, tak by to mohlo být alespoň blbuvzdorné už na první pokus.
To je takový problém provést zátěžové zkoušky mimo velkou investiční akci?
Silničáři také testují vodorovné dopravní značení na zkušebním úseku a ne na nově otevřené silnici.
Švýcaři používají asfalt a přijde mi, že je to vlastně lepší než to co používáme my, když se o to neumíme starat.
Používají asfalt i na chodníky i ve městech a ty jejich většinou vypadají jako nové. Při pohledu na obvyklý stav asfaltových chodníků v českých městech jsem radši, že se u nás dělají nástupiště z dlažby.
A na silnici-krajnici umí z asfaltu vyprofilovat i žlábek na odvod vody, žádné betonové profily….
No jo, jenže oni před pokládkou asfaltu zřejmě osloví vlastníky sítí, aby si na nich provedli případné opravy a pak už jen řeší případnou havárii. U nás se zaasfaltuje a pak postupně se znovu kope, podle toho, jak vlastník sítě aktuálně to potřebuje.
Teda pěkný ..projížděl jsem v březnu po delší sobě Lovosicema a frčeli hezky s prací., jen se mi celý ten prostor zdá na dnešní provoz trochu předimenzovaný..ale vizuálně za mě dobrý..
V sudou hodinu je tam taktový uzel, kdy se tam sjede pět vlaků (až se opraví trať do Teplice) ), tam moc rezerv není. Délka nástupiště myslím taky docela odpovídá délce děčínských rychlíků.
V ranní špičce tam jsou navíc další vlaky mimo takt. Staví tam ranní 618, nové Sp z Loun do Ústí a probíhá tam svěšování a rozvěšování souprav, kde vám nějakou kapacitu sebere i postávající postrk. Když bůh dá, tak nám pak jednu hranu zabere i obrat soupravy v taktu na U6. Kapacita pak bude ráno bez rezerv. Dnes opravdu nikdo nepostaví víc, než je nezbytně nutné.
Určitě není předimenzovaný. Ve špičce probíhá ve stanici spojování a rozpojování souprav na Litoměřice, je potřeba brát v úvahu bezvýlukový stav na 097, kapacitu ubírají nové spěšné vlaky do Loun a v ranní špičce tam jsou mimo takt nějaké osobáky na 090. Kapacita ve špičce je tak akorát.
Dokonce bych řekl, že je trochu škoda absence spojek u lokálkového perónu. Zejména, pokud se to myslí vážně s obnovou 097.
Ano, jistě, udělat to bez sebemenší rezervy, na krev, a pak to zase překopávat kvůli problému s kapacitou.
No ono už to pomalu bez sebemenší rezervy mezi 5 a 7 ranní v kladiva je. Kromě výše jmenovaného sledu osobnícj vlaků jezdí přes Lovosice i náklady.